Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko johonkin ns. salaliittoteoriaan?

Vierailija
26.03.2017 |

Jos uskot, niin kerro miksi!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kennedyn murhan virallinen selitys oli ainakin täyttä tuubaa

Itse taidan olla vastarannan kiiski kun väitän, että Oswald ampui kaikki laukaukset.

Vierailija
42/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kubrick teki lavasteet . Kubrickin oma tytär kertoo ihmisille kaiken myös. Ei turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kubrick teki lavasteet . Kubrickin oma tytär kertoo ihmisille kaiken myös. Ei turhaan.

Vierailija
44/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siinä, että kaikki mustat laatikot tuhoutuivat mutta passit säilyivät tunnistamiskelpoisina?

No kerrohan nyt vaikka tästä, kun olet nyt jankuttanut tätä samaa identtistä settiä ties kuinka monessa ketjussa.

Passit muovikantisina mutta kevyinä lehdyköinä sinkoutuvat helposti sinne tänne.

Hulluimmat teoriat väittävät, että molemmat lentokoneitten osumat kaksoistorneihin olivat feikkiä. Että koneet olisi lisätty videokuviin jälkikäteen. Vaikka koneitten osuman näki paikan päällä tuhannet ihmiset. Noita 9/11 -teorioita on lukuisia ja keskenään ristiriitaisia.

Vierailija
45/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI SINÄ KYSELET?! MITÄ SINÄ TIEDÄT MINUSTA!???  LOPETA!

Kuka olet ja miten ole päässyyt minun jäljille? KERRO!  Olitko sinä se kaupankassajonossa oleva baskeripäinen mies SE JOKA kirjoitti päätelaitteensa minusta tietoja eteenpäin???? AI Sillävälin sinun "kaverisi" kävivät minun luona laittamassa laksatiivia minun mehuun!

MIKSI TE VAINOATTE MINUA! LOPETTAKAAA!!!!!!

Vierailija
46/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että NL alkoi valmistella Suomeen hyökkäämistä jo 1938.

Vierailija
47/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit on todellisuudessa tonnikalan verisuonia!

Vierailija
48/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Marilyn Monroen kuolinsyy ei välttämättä ollut mitkään  lääkeöverit! Ainakaan vapaaehtoisesti otettuna..

Vierailija
49/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskonko varsinaisiin ''salaliittoihin'' tai ainakaan mihinkään maailmaa hallitseviin liskoihin, mutta on selvää, että hallitukset pimittävät kansalaisilta aika paljon asioita ja valtaa pitävät tavoittelevat omaa etua muiden kustannuksella. Watergatehän oli yksi tämmöinen paljastunut salaliittoskandaali, niin kyllä varmasti on Yhdysvalloissakin ollut enemmänkin samanlaisia, mutta ei ole vain paljastunut. Esim. George W. Bushin valinta Al Goren ohi presidentiksi oli aika hämärä bisnes, miksi se äänten uudelleen laskenta piti kieltää vaikka oli selvä epäilys virheestä.

Vierailija
50/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI SINÄ KYSELET?! MITÄ SINÄ TIEDÄT MINUSTA!???  LOPETA!

Kuka olet ja miten ole päässyyt minun jäljille? KERRO!  Olitko sinä se kaupankassajonossa oleva baskeripäinen mies SE JOKA kirjoitti päätelaitteensa minusta tietoja eteenpäin???? AI Sillävälin sinun "kaverisi" kävivät minun luona laittamassa laksatiivia minun mehuun!

MIKSI TE VAINOATTE MINUA! LOPETTAKAAA!!!!!!

Ei tämmöisiä kysele kuin Porvoo

Vierailija
51/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äidin tississä kasvanut täytyy olla ettei nykyaikana ole senvertaa aivoja että tietää näitten kaikkien median suorana lähetettyjen juttujen olevan pelkkää ohjailua siihen suuntaan että joillekin jäisi enemmän?

Vierailija
52/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Marilyn Monroen kuolinsyy ei välttämättä ollut mitkään  lääkeöverit! Ainakaan vapaaehtoisesti otettuna..

No ihan varmasti sekin tehtiin Kennedyjen vahingoittamisyrityksenä.

Vierailija
53/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme hologrammitodellisuudessa.

Tuo ei ole mikään salaliitto, vaan yksi teoria maailmankaikkeuden rakenteesta.

Vierailija
54/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LBJ tappoi Kennedyn Texasin cowboyien kanssa. Tappaja oli samassa autossa edessä. Varmistajat etempänä. Rebut taas demokratian kimpussa. Koska K uhkasi puuttua niitten pankkitoimintaan.

Vierailija
55/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä uskonko varsinaisiin ''salaliittoihin'' tai ainakaan mihinkään maailmaa hallitseviin liskoihin, mutta on selvää, että hallitukset pimittävät kansalaisilta aika paljon asioita ja valtaa pitävät tavoittelevat omaa etua muiden kustannuksella. Watergatehän oli yksi tämmöinen paljastunut salaliittoskandaali, niin kyllä varmasti on Yhdysvalloissakin ollut enemmänkin samanlaisia, mutta ei ole vain paljastunut. Esim. George W. Bushin valinta Al Goren ohi presidentiksi oli aika hämärä bisnes, miksi se äänten uudelleen laskenta piti kieltää vaikka oli selvä epäilys virheestä.

Laskemisen keskeytys liittyi ihan perusjuristeriaan, ja on julkisesti dokumentoitu. Aiheesta on leffakin, Recount.

Vierailija
56/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos muuten Forsbergin Saran sukulainen Texasissa myös jossain vaiheessa?

Vierailija
57/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, koska en ole paskavammainen idiootti.

Salaliittoteoriat on päästään kajahtaneille ja niistä kenties kaikkein typerin on 9/11 salaliittoteoria. Ihmiset jotka siihen hölynpölyyn uskovat tulisi laittaa telkien taakse koska he ovat päästään niin vialla että ovat jo vaaraksi ympäristölleen. Toki vassarit ovat ylipäänsä naiiveja idiootteja ja uskovat siksi helposti kommunistien valheet USA:sta joiden tarkoituksena on vahingoittaa maailman suurinta ja merkittävintä vapaata demokratiaa.

Näin sitä ihminen julistaa meille muille sivistymättömyyttään,  olemalla tietämätön ihmiskunnan historiasta ja käyttäen alatyylisiä ilmaisuja.  Samalla kuvittelee olevansa muiden yläpuolella....

Ihmisen historia on täynnä salaliittoja. Niitä on valtava määrä, pieniä ja suuria.

Mikä saa jotkut uskomaan, että ihminen olisi nykyaikana erilainen?

Vierailija
58/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa ei käyty. Siihen ei paljoa aivoja tarvita vaan osaa päätellä miksi koko kusetus! Se liittyy siihen hallitsevan luokan kultiin lisäksi ! Kun katsotte Rooman kepinnenässä olevaa kotkaa sen alla on kuunsirppi! Kotka on laskeutunut - kuvaa juuri tätä ylivallan saamista . Mutta se tehtiin omien liittolaisten kanssa Nl kanssa ihan kuin nytkin Trumppi!

Vierailija
59/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan oikeasti enää tänä päivänä voi uskoa, ettei 911 ollut inside job?

Uskon moneenkin "salaliittoteoriaan". Mielestäni ihminen löytää totuuden oma-aloitteisesti, kun on siihen henkisesti kypsä. Kaikilla sitä halua tietää asioista ei ikinä herää enkä heitä siitä tuomitse.

Vierailija
60/80 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuussa ei käyty. Siihen ei paljoa aivoja tarvita vaan osaa päätellä miksi koko kusetus! Se liittyy siihen hallitsevan luokan kultiin lisäksi ! Kun katsotte Rooman kepinnenässä olevaa kotkaa sen alla on kuunsirppi! Kotka on laskeutunut - kuvaa juuri tätä ylivallan saamista . Mutta se tehtiin omien liittolaisten kanssa Nl kanssa ihan kuin nytkin Trumppi!

Koko natsismi ja kommunismi perustettiin ihan samoin kuin nyt A Qaida ja Isiskin. Puhdistettiin tulevaa Israelia varten pois miljoonia juutalaisia jotka olivat eliitistä vääränlaisia. Siksi juutalaisia oli itse mukana niinkuin Siemens. Tämä on minun oma näkemykseni asiasta.

Seuraava vaihe on Iranin vapauttaminen ( Herralle tien valmistaminen , ja tätä on Syyriankin raivaaminen . Sitten alkaa Temppelin uudelleenrakennus.