Mihin tv-ohjelmaan osallistuisit, jos olisi pakko yksi valita?
Ei yleisöön, vaan kilpailijaksi/muuten osallistujaksi.
Kommentit (36)
Sana kirjoitti:
Inhimilliseen tekijään menisin keskustelemaan jostain psykologisesta kokemuksesta, yhteiskunnallisesta ilmiöstä, ihmissuhteista tai uskosta tms.
Se kun on nauhoitettu ohjelma, niin kaikki takeltelut ja jännityksen takia sanattomaksi menemiset editoitaisiin pois. Inhimillisen tekijän toimittajat on kivoja ja nauhoituksessa olisi varmaan hyvä tunnelma.
Sukulaispariskunta on ollutkin siinä. Sitä voisin minäkin harkita, mulla on sellaisia asioita elämässä, mitä varmaan siinä mielellään käsiteltäisiin. Mut en halua, kun ne koskevat kuitenkin muita ihmisiä ja en usko, että nämä muut ihmiset haluaisivat eläämäänsä julkisuuteen. Vaikka heitä ei mainittaisi nimeltä, niin kaikki tutut tietäisivät.
Sana kirjoitti:
Inhimilliseen tekijään menisin keskustelemaan jostain psykologisesta kokemuksesta, yhteiskunnallisesta ilmiöstä, ihmissuhteista tai uskosta tms.
Se kun on nauhoitettu ohjelma, niin kaikki takeltelut ja jännityksen takia sanattomaksi menemiset editoitaisiin pois. Inhimillisen tekijän toimittajat on kivoja ja nauhoituksessa olisi varmaan hyvä tunnelma.
Jos pitäisi mennä tällaiseen niin vielä mieluummin menisin Aamusydämellä-ohjelmaan, toimittaja-juontaja on niin ihana ja haastateltavat pääsevät aina ääneen. Ei Inhimillinen tekijäkään ole huono, mutta Aamusydämellä on lämmin ohjelma.
Pärjäisin missä tahansa tietokisassa hyvin. Monia varmaan jännittää itse tilanne, mikä voi vaikeuttaa suoriutumista, mutta silti: kuinka tietämätöntä porukkaa voi olla olemassa? Esim. Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa katsoessa kokee usein hirveää myötähäpeää.
Ihmetyttää, miksi ihmiset, joilla on erittäin heikko yleissivistys eikä lainkaan päättelykykyä, osallistuvat tietokilpailuun. Eikö sitä puutetta tosiaan itse tiedosta?
Haluaisin miljonääriksi, halusin jo silloin kun sitä juonsi Lasse Lehtinen. Pelkään kuitenkin että tositilanteessa olisin niin hermostunut etten tietäisi omaa nimeänikään!
Vuosia nuoremmaksi, koska haluaisin hampaat, kasvonpiirteet kulmakarvat ja ripset kuntoon. Mulla on kyllä oma kiva aika seksikäs tyyli pukeutumisessa ja meikissä. Hiukset haluan kasvattaa pitkiksi ja terveiksi joten en haluaisi värjäystä hentoihin ja herkkiin hiuksiini tai kovin paljon lyhyemmäksi. Mulla ei tosin ole mitään hiusmallia oon ite vaan napsinut kaksihaaraisia. Luomia voisi myös naamasta poistaa ja kulmia kohottaa. Toki haluaisin myös rasvaimuja ja toisenkin rinnan yhtä isoksi kun toinen ja ne voisi myös kohottaa koska mm. taaperoimetys on vaatinut veronsa. Ikää mulla on 23.
Varmaan tuohon Heikoin lenkki-ohjelmaan.:-) Voisin hakea siihen ehkä seuraavalle tuotantokaudelle.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Ensitreffit alttarilla. Vihdoinkin olisi tilaisuus päästä kunnolla käsiksi naiseen.
t. kilttimies
Sellaiseen talousohjelmaan, jossa saisin hyviä talousneuvoja puolen vuoden ajan. Siinä ajassa oppisin ruokkimaan perheen 100 eurolla kuukaudessa ja tekemään niin hyviä sijoituksia, että olisin muutamassa vuodessa varakas. Tykkään näistä Kukkaron herraksi ja muista vastaavista ohjelmista.
Amazon Race tai joku Selviytyjät /Alone-tyyppinen tosi-tv missä pitäisi ryhmässä selvitä luonnossa.