Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoossa ja Tukholmassa asustavat mammat - lastenhoitokysymys teille

Vierailija
26.03.2017 |

Mieheni ja minä olemme valitettavan usein työmatkoilla. Minä enimmäkseen Lontoossa ja Tukholmassa. Olen keväällä palaamassa työelämään, ja mietin miten lastenhoito sujuu, jos molemmat joudumme olemaan matkoilla samaan aikaan.

Löytyisikö Lontoosta ja Tukholmasta esim. toimeettomia suomalaisia mammoja, jotka voisivat 2-3 päivää peräkkäin 3-5 tunnin ajan leikittää lasta kun olen keikalla? Uusi työpaikka on meillä vahemmilla molemmilla hakusessa, mutta valitettavasti nykymaailmassa töitä ei vaihdeta noin vain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmassa on paljon suomalaisia opiskelijoita, jotka tekevät lastenhoitokeikkaa opintojen ohessa. Voi kysellä vaikka facebookin Tukholman suomalaiset -ryhmästä.

Vierailija
2/6 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä kaupunkien Facebook-ryhmistä. Ajatuksena uusi ja erikoinen raahata lapsia ulkomaille. Riippuu tietysti kuinka paljon matkoja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholmassa on paljon suomalaisia opiskelijoita, jotka tekevät lastenhoitokeikkaa opintojen ohessa. Voi kysellä vaikka facebookin Tukholman suomalaiset -ryhmästä.

Niin on Lontoossakin, mutta heidän kotinsa eivät sovellu perhepäivähoitoon. Se koti on aika pakollinen.

Vierailija
4/6 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommilla hotelleilla on usein lastenvahtipalveluja. Kannattaa tilata etukäteen

Vierailija
5/6 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on Lontoossakin, mutta heidän kotinsa eivät sovellu perhepäivähoitoon. Se koti on aika pakollinen.

Ai miksi ei? Minkälaista tilaa sun lapsi tarvitsee? Opiskelijoilla on yleensä oma huone kahden tai kolmen hengen asunnossa. Usein suomalaiset tytöt asuu toisten suomalaisten tyttöjen kanssa ja voin kertoa että ne ei ole ihan mitään pahimpia raggareita jotka lähtee ulkomaille yliopistoon opiskelemaan. Lisäksi on avoimia päiväkoteja ja kerhoja ja puistoja, joissa lapsen kanssa voi viettää aikaa. Anyway voithan kysyä samaisessa ryhmässä myös jos joku perheellinen tai mummoikäinen haluaisi tuollaiseen alkaa. 

Vierailija
6/6 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ehkä tällainen järjestely voisi toimiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi