Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositellaan korealaista kosmetiikkaa

Vierailija
26.03.2017 |

Itse tykästyin Klairsin gentle black deep cleansing oiliin. Puhdisti kasvot todella hyvin ja mustapäätkin hävis nenästä. Meikit lähtee todella helposti ja iho tuntuu kostutetulta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä korealaista kosmetiikkaa voi ostaa? Eroaako se jotenkin meikäläisestä kosmetiikasta?

Vierailija
2/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta voi ostaa korealaista kosmetiikkaa ainakin kahdesta verkkokaupasta: Bearelilta ja Kissmyboxista. Bearelilla (www.bearel.fi) on isompi valikoima, mutta ei taida ainakaan vielä olla myynnissä Klairsia. Korealainen kosmetiikka on hinta-laatusuhteelta parasta ja sisältää enemmän ainesosia luonnosta kuin meidän markettimerkit. Osa tuotteista on hauskan näköisiä, mutta silti tosi korkealaatuisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteletteko myös korealaista musiikkia?

Vierailija
4/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko Pohjois-Korealaisesta vai Etelä-Korealaisesta kosmetiikasta tässä?

Vierailija
5/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä korealaista kosmetiikkaa voi ostaa? Eroaako se jotenkin meikäläisestä kosmetiikasta?

Itse tilaan suoraan etelä-koreasta meikit. Tykkään purkkien muotoilusta tosi paljon, mutta myös erilainen valikoima esim bb-voiteita löytyy :) myös edullinen hinta houkuttelee

Vierailija
6/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missha. Tilannut ebay:sta. Koreasta voi tilata postikuluitta. Hyviä meikkivoiteita vaaleaihoisille, puhdistusaineet ihan huippukosmetiikan tasoa. Edullista ja erinomainen hinta/laatusuhde.

Vierailija
7/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suosituksia melkein nelikymppiselle, jo vähän vanhenemisen merkkejä näyttävälle iholle?

Vierailija
8/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunteletteko myös korealaista musiikkia?

En, mutta katson k-draamoja.

Vierailija
9/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa suomesta missään tapauksessa!

Parhaita kauppoja on mm.

Jolse (ilmainen lähetys)

Testerkorea (lähetys maksaa, mutta hinnat on tosi halpoja ja siellä on kaikki merkit)

W2beauty (lähetys puoli-ilmainen, hinnat korkeita, lähetys on tosi nopea)

Roseroseshop (hinnat halpoja, lähetys maksaa)

Vierailija
10/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain suosituksia melkein nelikymppiselle, jo vähän vanhenemisen merkkejä näyttävälle iholle?

Ehdottomasti hapot, tutkimuksissa bha happo on esim. lisännyt oikeasti kollageenin tuotantoa ja sitä kautta vähentänyt ryppyjä.

Sitten sheet maskit, esim. tosowoongin propolis on hyvä vanhenevalle iholle.

Paljon erilaisia seerumeita, esim. innisfreen vihreä tee voisi olla hyvä, mun omia suosikkeja on whoon tuotteet, esim. soo yeon seerumi, whamisan seerumit voisi olla hyviä? Näitä on tosi paljon ja niitä voi laittaa toistensa päälle, testerkoreasta saa testerpakkauksia tilattua, monet tykkää herasta ja sulwhasoosta myös.

Joku hyvä rasva tietysti, näitäkin on paljon, itse tykkään whoon secret court creamista. Joku missä olisi peptideja yms. aktiiviaineita olisi hyvä.

Ja ennen kaikkea yönaamio! Eli vielä yörasvan päälle tuleva naamio, esim. vaikka laneigen, ja taas mun mielestä whoon se hunajanaamio on hyvä. Monet tykkää cosrx riisinaamiosta.

Katso vaikka tämä blogi? Kyseisellä henkilöllä on samanlainen iho kuin sulla-

https://fiftyshadesofsnail.com

Jos olisin sä tilaisin testerkoreat isot määrät testereitä ja kävisin niistä läpi mitkä sopii sulle.

Vierailija
11/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missha. Tilannut ebay:sta. Koreasta voi tilata postikuluitta. Hyviä meikkivoiteita vaaleaihoisille, puhdistusaineet ihan huippukosmetiikan tasoa. Edullista ja erinomainen hinta/laatusuhde.

Tosi monet ebayn korealaiset tuotteet on feikkejä, sen takia kannattaa suosia testerkoreaa ja muita vastaavia.

Esim. banilan puhdistajat on melkein aina ebayssa feikkejä, samoin kuin melkein kaikki muu.

Vierailija
12/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ostaa suomesta missään tapauksessa!

Parhaita kauppoja on mm.

Jolse (ilmainen lähetys)

Testerkorea (lähetys maksaa, mutta hinnat on tosi halpoja ja siellä on kaikki merkit)

W2beauty (lähetys puoli-ilmainen, hinnat korkeita, lähetys on tosi nopea)

Roseroseshop (hinnat halpoja, lähetys maksaa)

Iherb unohtui tuosta, eli sieltä saa nykyään.

Laittakaa hakuun sinne k-beauty, niin se löytää ne korealaiset kosmetiikat.

Vierailija
13/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti hapot, tutkimuksissa bha happo on esim. lisännyt oikeasti kollageenin tuotantoa ja sitä kautta vähentänyt ryppyjä.

Paljon erilaisia seerumeita, esim. innisfreen vihreä tee voisi olla hyvä, mun omia suosikkeja on whoon tuotteet, esim. soo yeon seerumi, whamisan seerumit voisi olla hyviä? Näitä on tosi paljon ja niitä voi laittaa toistensa päälle, testerkoreasta saa testerpakkauksia tilattua, monet tykkää herasta ja sulwhasoosta myös.

Joku hyvä rasva tietysti, näitäkin on paljon, itse tykkään whoon secret court creamista. Joku missä olisi peptideja yms. aktiiviaineita olisi hyvä.

Ja ennen kaikkea yönaamio! Eli vielä yörasvan päälle tuleva naamio, esim. vaikka laneigen, ja taas mun mielestä whoon se hunajanaamio on hyvä. Monet tykkää cosrx riisinaamiosta.

Jos olisin sä tilaisin testerkoreat isot määrät testereitä ja kävisin niistä läpi mitkä sopii sulle.

Ok, kiitos pitää tutustua!

7

Vierailija
14/27 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin korealaista kosmetiikkaa voi ostaa Suomesta myös Beautyko.fi verkkokaupasta :)

Vierailija
15/27 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Minä olen jo reilusti parikymmentä vuotta vanhempi ja suosittelen Malie kangasnaamioita, kappalehinta Ebayssa noin 0,60 euroa, isoimmissa erissä edullisempi, liki kaikilla myyjillä maksuton postitus.

Pienet rypyt, joita jo oli ilmaantunut, olivat kadonneet yön aikana mm. Aloe- ja Cumbernaamioilla ja iho oli todella pehmoinen.

Vierailija
16/27 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misshaa voi todellakin suositella, etenkin BB-voidetta (Perfect Cover BB Cream). Kyllä näihin verrattuna länsimaalaiset Lorealit ja vastaavat ovat ihan köykäisiä. On hoitava ja peittää itselläni uskomattoman hyvin, mutta on silti kevyt ja pysyy naamalla. Tuntuu myös riittoisalta. Tällaiselle tyypilliselle suomalaiselle (kalkkilaivan kapteeni) sopi sävy #21 Light Beige.

Misshalta hyviä ovat myös Magic Cushion -meikkivoide ja Super Aqua Ultra Waterfull Cream.

Vierailija
17/27 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misshan pitkä-nimi-ampoule voisi myös olla kokeilun arvoinen.

Vierailija
18/27 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentonin Snail&Bee High Content Essence

https://fi.iherb.com/pr/Benton-Snail-Bee-High-Content-Essence-2-02-fl-o…

Pullollisen olen käyttänyt, ja aion ostaa lisää. Iho kirkastui ihan selkeästi ja miliumit hävisivät lähes kokonaan.

Vierailija
19/27 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Mikähän auttaisi yllättäen pakkaskelien mukana tulleeseen pintakuivuuteen? Googlettelin tässä ketjussa mainittuja tuotteita ja erityisesti tuo Cosrx riisiyönaamio kiinnostaa, onko joku kokeillut? Itsellä jo ikääntyvä sekaiho, ja nyt siis pintakuivuutta.

Vierailija
20/27 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up