Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. miehinen mies haluaa tehdä itsensä täysin hyödyttömäksi?

Vierailija
26.03.2017 |

Ei sitten tarvitse tulla erikseen itkemään mitään miesvihaketjua. Tämä koskee nyt vaan omaa miestäni, tai samankaltaisia tapauksia. Hoidan kodin ja lapset, käyn töissäkin. Hänenkin vaatteet ja ruuat hoituvat siinä samassa. Minä en saa olettaa mitään, edes sitä, että ammattikirvesmiehenä saa vessan allaskaapin saranat säädettyä. Kaksi kertaa vuodessa niistä mainitsen. Ei hänellä ole kuulemma mitään velvollisuutta vaihtaa mun autoon renkaita, pitää opetella itse. Huutaa nasma punaisena näissä opetustilanteissa, nettivideon avulla sitten opin. Lista on loputon. Silti raivoaa mulle, jos ei löydä uimahousujansa, moittii, jos on vaatteet väärin pyykkikorissa vaikka äärimmäisen harvoin niitä pesee. En voi kaunisti pyytää auttamaan omenapuun istutuksessa. Mihin mä miestä tarvitsen, kun tekee itsestään mulle täysin hyödyttömän?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse tuollaista kiukuttelijaa mihinkään. Potku perseelle ja pihalle koko äijä!

Vierailija
2/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet tollasen kanssa. Minä kyllä voisin sinua nätisti neuvoa auton laitossa ja tehdä kotona tälläsiä remontti juttuja ja auttaa istutuksissa. Minulla ei katsos ole mitään ongelmia miehisyyteni kanssa ettenkö voisi tehdä jopa puutarhajuttuja. Tälläset ylimiehiset miehet on yleensä piilohomoja jotka joutuu todistaa miehisyyttänsä jokapäivä ettei vaan kukaan luulisi naiselliseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan kirvemiehen ammatti raskas niin ei ihmekkään, että on väsynyt töiden jälkeen.

olisit hommannut jonkun päivääkodin sedän

Vierailija
4/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä ihmiseltä. 

Minä tarvitsen vaimoa jakamaan elämämme. Siis seuraksi keskusteluihin, matkoille, seksiin jne. En tarvitse häntä pyykkäriksi, ruuanlaittajaksi, siivoojaksi tai muuksikaan piiaksi.

Vierailija
5/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puutarhatyöt on miehistä työtä. Luulis että naiset ei uskalla liata käsiään mutta nykyään on toisinpäin.. Miehet pelkäävät jotain multaa. 

Maan kaivaminen on yllättävän raskasta lapiopuuhaa ja se on mielestäni hyvinkin miehekästä työtä. 

Olen kuitenkin kaivanut lapiolla ja jyrsimellä meille pienen pellon pläntin perunan ja porkkanan vlijelyn takia. 

Joo voihan siinä emännälle muutaman kukan istuttaa jos se häntä miellyttää. Ei se ole sen vaikeempaa kun tuikata pieneen kuoppaan. 

Vierailija
6/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoiminen mies kirjoitti:

Minä tarvitsen vaimoa jakamaan elämämme. Siis seuraksi keskusteluihin, matkoille, seksiin jne. En tarvitse häntä pyykkäriksi, ruuanlaittajaksi, siivoojaksi tai muuksikaan piiaksi.

Minulla on erikseen palkattu palvelia joka tekee nämä hommat. Sillä välin vaimoni kanssa juon margariittaa meidän allastersassilla. Asumme kuitenkin espaniassa. 

Vierailija
7/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole pelkästään hyödytön vaan myös aggressiivinen. Tuollaiset huutamiset eivät kuulu normaaliin parisuhteeseen. En viitsisi katsella hetkeäkään. Pärjäät paremmin yksinkin ja 90% miehistä osaa käyttäytyä paremmin. Oma mieheni tekee kyselemättä osuutensa kotitöistä ja lasta hoitaa varmaan enemmänkin kuin minä.

Vierailija
8/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se ns. miehinen mies, josta Ap otsikossaan mainitsee. En minä ainakaan osaisi kuvata Ap:n omaa miestä kovin miehekkääksi. - Kuvauksen peruteella mies vaikuttaa varhaismurrosikäiseltä teiniltä, joka ei tykkää iitä, että vanhemnat yrittävät huomauttaa, että iän karttuessa on osallistuttava yhä enemmän vastuunkantamiseen, joka tarkoittaa mm. erilaisten arkiaskaeiden tekemistä.    

Vierailija
9/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman yksipuolinen väritetty kertomus, josta av-mamma jättää kokonaan oman osuutensa kertomatta.

Ja taas saadaan haukkua ihan kaikkia miehiä.

Vierailija
10/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joskus itkenyt silmät päästään häpeästä, kun olen kertonut mitä kaikkia ongelmia olen yksin ratkonut, tavaroita yksin siirtänyt, stressiä kärsinyt ja salaillut tässä vuosien varrella. Kaikki vain siksi, että mun kumppani on viimeinen tässä maailmassa, jolta voi pyytää apua. Se lyttää ja nolaa, huutaa ja meuhkaa jos pyydän. Ainut on tyyliin tiukan lasipurkin avaaminen, joka on tarpeeksi neutraali asia. Senkin kyllä saisin veitsellä itse loksautettua. Ei silti opi mitään.

Ap

Vierailija
11/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mamman yksipuolinen väritetty kertomus, josta av-mamma jättää kokonaan oman osuutensa kertomatta.

Ja taas saadaan haukkua ihan kaikkia miehiä.

Mun veli ei ole tuommoinen, mun isä ei ole tuommoinen, mun sedät ja enot ei ole tuommoisia, mun appiukko ei ole tuommoinen, joten se siitä.

Ap

Vierailija
12/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi olet tollasen kanssa. Minä kyllä voisin sinua nätisti neuvoa auton laitossa ja tehdä kotona tälläsiä remontti juttuja ja auttaa istutuksissa. Minulla ei katsos ole mitään ongelmia miehisyyteni kanssa ettenkö voisi tehdä jopa puutarhajuttuja. Tälläset ylimiehiset miehet on yleensä piilohomoja jotka joutuu todistaa miehisyyttänsä jokapäivä ettei vaan kukaan luulisi naiselliseksi. 

Oltiin hyvin nuoria kun rakastuttiin. Mies rakasti minua syvästi, tehtiin kaikkea yhdessä. En ymmärtänyt, enkä tajunnut, enkä nähnyt ennalta, millaiseksi elämä hyvin pian muuttuisi. Olen yrittänyt lähteä monta kertaa, mutta aina ylipuhunut ja itkenyt minut jäämään. Päästäisi edes kunnialla lähtemään, mut ei, ja itse annan joka kerta periksi.

Vierailija
13/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omatoiminen mies kirjoitti:

Minulla on erikseen palkattu palvelia joka tekee nämä hommat. Sillä välin vaimoni kanssa juon margariittaa meidän allastersassilla. Asumme kuitenkin espaniassa. 

Vaikka palvelijat ovat harvinaisia nykyisin, niin lähes kaikilla AV-palstaa lukevilla on sellainen.

Vierailija
14/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ei tossa muu enää auta. Mitä saat suhteeltanne?

Vierailija
15/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tilat tehdä itselleni tärkeitä asoita, yksin ei ole varaa asua maatilalla. Joutuisin luopumaan unelmistani ja tulonlähteestäni. Menisi kaikki myyntiin.

Ap

Vierailija
16/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kasvetaan ja jaetaan elämää.. Kukaan ei tiedä ennalta tulevia sairauksiaan tai heikkoja kohtiaan. Arvosta itseäsi kun olet noin pärjäävä ja pystyvä! Keskusteluapua suosittelen lämpimästi.

Vierailija
17/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tilat tehdä itselleni tärkeitä asoita, yksin ei ole varaa asua maatilalla. Joutuisin luopumaan unelmistani ja tulonlähteestäni. Menisi kaikki myyntiin.

Ap

Mies siis mahdollistaa elintasosi huiman nousun , elämisesi ja unelmasi. On vähintäänkin kohtuullista, että teet kotityöt ja vähän enemmänkin.

Vierailija
18/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies siis mahdollistaa elintasosi huiman nousun , elämisesi ja unelmasi. On vähintäänkin kohtuullista, että teet kotityöt ja vähän enemmänkin.

Ei silläkään ole yksin varaa. Hänenkin harrastuksensa ja tulonsa ovat sidoksissa tähän. Yhdessä maksetaan kaikki puoliksi. En edes valita kotitöistä, vaan siitä, että mun pitää tehdä yksin "miesten- ja naistentyöt" ja mies ei raivoamatta voi ripustaa edes linnunpönttöä

Vierailija
19/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei silläkään ole yksin varaa. Hänenkin harrastuksensa ja tulonsa ovat sidoksissa tähän. Yhdessä maksetaan kaikki puoliksi. En edes valita kotitöistä, vaan siitä, että mun pitää tehdä yksin "miesten- ja naistentyöt" ja mies ei raivoamatta voi ripustaa edes linnunpönttöä

Terveisin ap