Harvinaisempia naisen M-nimiä?
Oltaisiin miehen kanssa haluttu antaa tytölle nimeksi Matilda, mutta se tuntuu olevan aika yleinen nykyään :-/
Mitä harvinaisempia M-nimiä keksitte? Saa olla pitkiä ja lyhyempiä.
Kommentit (62)
Maike
Mansi
Manteli
Metsäkukka
Mimma
Mimmu
Mitä Ap olisit mieltä nimestä Marinka?
Milka. Milka Matildakin voisi olla nätti :)
Onko sillä nimen yleisyydellä tai harvinaisuudella noin paljon väliä? Jos ihastuu johonkin nimeen ja se sopii lapselle, niin miksei voi vain antaa sitä?
Maaria, minun nimeni. Tosin lapsiparka joutuu aina muistuttamaan että kahdella aalla, mutta on kai se sen arvoista! Vaikka olisi yhtä höpsö kuin minä ja muuttaisi Ruotsiin missä nimi on vielä hankalampi ihmisten tajuta.
Itse haluaisin tyttärelleni nimen Meeri, vahinko kiertämään siis...
Mirva, Mirka
Marianna, Marianne
Marjaana
Mariela
Meri
Marissa
Mirella
Miska
Joku täällä tänään kyseli mielipiteitä nimestä Mustikka, no siinä sulle on taatusti harvinainen nimi.
Mea, Melissa, Milka.
Ja tulipa mieleen, että Meiju ei varmaan ole ainakaan nykyään kovin yleinen? Vai onko koskaan ollutkaan?
Meira
Maikki
Margareetta
Marketta, Marke
Myrsky (tosin yleisempi pojannimenä)
Makreeta
Melinda
Myy
Mirkka
Mai
Monna
Marju
Malla
Maaria
Mun tyttären toinen nimi on Matilda. Ei se nyt niin yleinen ole, mutta mulla oli yksi toinen nimi suosikkina jo ennen Matildaa, niin valittiin kutsumanimeksi se. Anna vain Matilda nimeksi, meidän piireissä ei ole tullut vastaan yhtään Matildaa! Ja mitä väliä joku nimen yleisyys?????
Sellainen missi oli joskus kuin Mi Grönlund.
Vierailija kirjoitti:
Mirva, Mirka
Marianna, Marianne
Marjaana
Mariela
Meri
Marissa
Mirella
Miska
Miska on pojan nimi. Itse pidän nimistä Minja, Marina ja Marleena.
Hei se Makaroonipelle oli kyllä paljon parempi kun monet täällä ehdotetut wt-nimet! Ja huom ehdotus oli mieheltä :D
Tuli vielä mieleen että Marla on myös varmaan aika harvinainen
Meimi