Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kodinkonemerkki kestää?

Audrey
26.03.2017 |

Meillä on parin vuoden aikana hajonnut kolme OBH Nordican muutaman vuoden vanhaa laitetta. Vedenkeittimestä meni kansi rikki ja leivänpaahtimesta se vipu jota painetaan, eli molemmista kovalle kulutukselle joutuvat muoviosat. Smoothielaitteesta hajosi ratas ja pullojen kannet hajoavat saman tien.

Mikä 2000-luvulla ostettu kodinkonemerkki kestäisi käyttöä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset aina kestää. Terveisin bosch jo 10 vuotta. 

Vierailija
2/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalaiset aina kestää. Terveisin bosch jo 10 vuotta. 

Juu kyllä nuo boschin laitteet on aina kestäny sen joku 5-10 vuotta helposti. Laadukkaita laitteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitchen Aid

Vierailija
4/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bosch

Vierailija
5/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parhaiten on kestäneet Miele ja LG. 

Vierailija
6/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että... MIELE!

Vierailija
7/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele

Vierailija
8/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele ja bosch on ollu kestävimmät.. Useampi aasialainen on ollu ja eivät kestä kovin pitkään. Saksalaiset laitteet on yleesnä parempilaatuisesti rakennettu. Huomaa kun tukirakenteet on tuplasti paksumpia ja materiaalit on huomattavasti laadukkaampia. Jopa muovi on saksassa paremmin tuotettua. Ei ole boschissa jääny kahva käteen kuten noissa aasian värkeissä. 

Vierailija
9/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1978 ostin ylävastuksella varustetun itäsaksalaisen pöytägrillin nimeltä Acosta. Taattua derkkulaatua, ei liikkuvia osia, kaikki tehty tylystä umpimetallista ja toimii takuuvarmasti. Eilen paistelin sillä taas makkaraa. Elossa ja potkimassa.

Vierailija
10/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obh nordican keskihintainen kahvinkeitin hajosi 2 vuodessa, nyt 20 e rimpula (joku täysin tuntematon merkki) kestänyt jo vuosia. Mikä olisi luotettava pesukonemerkki? Vanha 90-luvun kotimainen Upo vuotaa alleen, enkä sitä ole enää korjauttamassa. Millaisia kokemuksia Aeg:stä?

Vierailija
11/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut LG merkkiset pesukone ja kuivausrumpu nyt käytössä jo yli 11v. Kerran olen ostanut pesukoneeseen varaosan ja kuivausrumpua kerran huollettu. Varsinkin pesukone on todella isolla käytöllä joten olen tyytyväinen.

Vierailija
12/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele kestää. Sen näkee vehkeen painosta ja hinnasta.

Vierailija
13/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut LG merkkiset pesukone ja kuivausrumpu nyt käytössä jo yli 11v. Kerran olen ostanut pesukoneeseen varaosan ja kuivausrumpua kerran huollettu. Varsinkin pesukone on todella isolla käytöllä joten olen tyytyväinen.

Vanhat koneet onkin kestäviä. Uudet LG:t on ihan susia.

Vierailija
14/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset pesukoneet on laadukkaita. Kokeile mielee. 

Vierailija
15/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severin vedenkeitin ja Braun kahvinkeitin ovat olleet hyviä. Imurissa suosin Electroluxia koska on niin hyvä imuteho ja muutkin asetukset, ei haise, ei melua... tiedä siitä kestävyydestä. 

Vierailija
16/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on boschin imuri joka on vanhempi kun meidän lapsien iät yhteenlaskettuna. 

Vierailija
17/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen imuri 17 v. Moottori ollut kestävä, mutta letkussa ja suulakkessa osia pitänyt uusia, painava rohjo miinuksena.

Vierailija
18/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt itsellä on suht hyvin toiminut niin Bosch ja Matsui ainakin.

Vanhemmillani on ollut Whirlpoolin koneita ja täytyy sanoa, että aika ripuleita ovat olleet. Toimineet heikosti ja lopulta levinneet käsiin.

Vierailija
19/19 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Whirlpoolin pesukone kohta 20 vuotta ja edelleen toimii kuin uusi. Philipsin tv puolestaan on noin 10 vuotta vanha, eikä mitään vikaa. Mielen pölynimuri on myös ainakin 7 vuotta vanha, mutta hyvin toimii.

Puhelimet ja läppärit olen joutunut uusimaan noin 5 vuoden välein, mutta muut kodinkoneet on kyllä kestäneet niin kauan, että on jo itseä ruvennut kyllästyttämään. Osasyynsä on varmaan siinä, että asun yksin, jolloin kaikki laitteet ei tietenkään ole niin kovassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi