Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin syrjäytynyt

Vierailija
25.03.2017 |

Minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen. Tuntuu siltä, että en merkitse kenellekään mitään ja minulla ei ole paikkaa tässä maailmassa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset ketjussa avautuneille yksinäisille. Ainakin me palstalaiset olemme ajatelleet teitä tänään kun luimme viestinne. Toivon että saatte voimia lähteä ulos ihmisten pariin kaikesta huolimatta ja että joskus löytyy kavereita muuallakin kuin netissä.

Vierailija
22/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, tosin minulla ei ole ollut kavereita 15 vuoteen. Olen vähän päälle 30. En edes koe että olen ihminen enää.

Mikset mene parvekkeellesi huutamaan kovaan ääneen hau-hau?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kavereita viimeksi v.2008 ja olen 29v.. Mies ja lapsi on mutta ei ketään muuta :'( amiksen jälkeen kaikki ns."kaverit" muuttivat pitkin poikin suomea opiskeluiden ja töiden perässä, siihen se yhteydenpito pikkuhiljaa päättyi.Minun on tosi vaikea tutustua ylipäätänsä kehenkään, peruskoulussa kiusattiin vuosia ja hoettiin miten huono ja paska ihminen olen, eli itseluottamus on aivan nollissa. Huoh. Joo tiedän, onhan mulla se mies ja lapsi kuitenkin eli turha valittaa.

Vierailija
24/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut kavereita viimeksi v.2008 ja olen 29v.. Mies ja lapsi on mutta ei ketään muuta :'( amiksen jälkeen kaikki ns."kaverit" muuttivat pitkin poikin suomea opiskeluiden ja töiden perässä, siihen se yhteydenpito pikkuhiljaa päättyi.Minun on tosi vaikea tutustua ylipäätänsä kehenkään, peruskoulussa kiusattiin vuosia ja hoettiin miten huono ja paska ihminen olen, eli itseluottamus on aivan nollissa. Huoh. Joo tiedän, onhan mulla se mies ja lapsi kuitenkin eli turha valittaa.

Mistäs se ukkosi sinut kaivoi?

Vierailija
25/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge homeinen leipä rintasi läpi jotta se koskisi sydäntäsi.

Vierailija
26/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhtykääpä kaikki jotka olette syrjäytyneitä lukemaan Suurta Kirjaa oikein ajatuksen kanssa, vaikkapa vain yksi sivu päivässä. Tulee auttamaan oloanne ja elämäänne aivan varmasti. Ja menettää ei voi mitään.

Niin koraanista löytyy aina vastaus

Suuria Kirjoja on olemassa vain yksi, Raamattu.

THE BIG BOOK

http://www.thebigcook.com/promo_photos/new_book_cover.jpg

Vierailija
27/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan yrittää lähteä mukavuusalueeltaan pois. Mennä johonkin koulutukseen, harrastukseen, vapaaehtoistoimintaan tai vastaavaan mukaan. Sellaiseen, joka itse kiinnostaa aidosti, sitten onkin edes jotain juteltavaa kun tapaa samasta asiasta kiinnostuneita.

Jos on rahaa voi matkustaa ulkomaillekin. Monissa maissa ihmiset ovat ystävällisempiä ja sosiaalisempia. Vaikkei saisi sydänystäviä, niin ainakin voi viettää viikon paikassa, jossa sinua tervehditään, kysytään mistä tulet yms.

Vierailija
28/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhtykääpä kaikki jotka olette syrjäytyneitä lukemaan Suurta Kirjaa oikein ajatuksen kanssa, vaikkapa vain yksi sivu päivässä. Tulee auttamaan oloanne ja elämäänne aivan varmasti. Ja menettää ei voi mitään.

Haaskalintu haistaa haavoittuneen eläimen.

Vierailija
29/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole soitettu 18 vuoteen, ei ole ovikellokaan kilahtanut.

M58

Eikö sinulla ole ketään sukulaistakaan?

Vierailija
30/33 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole soitettu 18 vuoteen, ei ole ovikellokaan kilahtanut.

M58

OK, kerro osoitteesi niin mä ehkä tulen rinkuttamaan ovikelloasi. ;)

Vierailija
31/33 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmiosta tulee se Illuminati silmä "kyl mä vähän kattelin et..." Yksin on just rattoisaa, se vaan et mitä me ollaan?

Vierailija
32/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tahdotko olla, siis syrjäytynyt? Jos et, kuten luulisin, teet tietysti asialle jotain. Hakeudut vaikka puheilmaisun kurssille, jos olet ujo ja haluat oppia lisää ihmisten välisestä vuorovaikutuksesta. Menet harrastuksiin, jotka itseäsi oikeasti kiinnostavat. Ota selvää, missä niitä järjestetään, nyt heti. Pyydä jotain tuttua, naapuria tms., jonka kanssa arvelisit tulevasi toimeen pidemmän päälle, lenkille kanssasi. Harrasta urheilua ja mene porukkaan tai ainakin katsomoon. Käy vaikka yhdellä kahvikupillisella kahvilassa, vaihtelua sekin on. Mene opintoryhmään. Ja ennen kaikkea, älä pidä itseäsi syrjäytyneenä tai kummajaisena vaan elämänsä muuttajana ja aktiivisena toimijana. Liikkeelle, juuri tänään.

Vierailija
33/33 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinusta vaikka SPR:n ystävätoimintaan, sinähän tiedät mitä ystävättömyys on. Olisiko sinusta luotettavaksi kaveriksi toiselle, joka tarvitsee ystävää ja kuulijaa? Oletko luotettava ja ymmärrät, ettei tällainen ystävä ole terapeutti eikä tuleva parisuhdekumppaani. Ehdottomasti on käytävä sitä varten järjestetty kurssi ja täytettävä edellytykset ja ehdot.

On erinomaista, että tunnustaa yksinäisyytensä, mikä tietysti on eri asia, kuin yksin oleminen tai yksin asuminen. Silloin on mahdollista joko itse tai toisten kanssa tehdä jotain asian eteen. Vaikka perustaa Yksinäiset ry. tai kerho tai opintopiiri aiheeseen liittyen ja juuri näiden yksinäisten ehdoilla. Ei siis näitä supersosiaalisia touhottajia pilaamaan kaiken ja varsinkin ilmapiirin. Ja jaostoja voisi tietysti olla erilaisia, esimerkiksi Ujot Yksinäiset, Seuralliset Yksinäiset, Oppivat Yksinäiset, Urheilijayksinäiset, Matkustavat Yksinäiset jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi