Naiset, miltä teistä tuntuu jos toinen nainen silmäilee miestänne?
Siis vieraat naiset esim. kadulla ja marketissa. Oletteko ylpeitä, huvittuneita, ärsyyntyneitä, mustiksia, tai ihan vaan välinpitämättömiä?
Kommentit (34)
Välinpitämätön. Tunteet tulee vain siitä, jos mies katsoo jotain.
En oikein mitenkään. Oon tottunut, että on naisten ja homojen mieleen. Useimmiten en kai huomaa mitään, jotku tilanteet huvittaa. On pitkä ja luottamuksellinen suhde, joten ei merkitystä tuollaisilla asioilla.
Mä olen ylpeä miehestäni kun häntä katsotaan! Enemmän haittaisi jos kukaan ei noteeraisi.
Varmaan ylpeyttä. Jos mieheni silmäilee muita naisia, olen pettynyt ja surullinen. Enkä tarkoita mitään normaalia ihmisen katsomista, vaan syvällisempää tuijotusta.
Itsellä mies joka silmäilee ja hakee myös katsekontaktia jatkuvasti naisten kanssa :( Kiva kuulla, että on muitakin joita tuo loukkaisi. Mieshän on leimannut minut hulluksi kun pahoitan mieleni.
Minua loukkaa, jos nainen vilkuilee myös minua kuin varmistaen, että huomaan hänen tuijottelunsa ja keimailunsa. Yleensä mies ei reagoi mitenkään, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä mies joka silmäilee ja hakee myös katsekontaktia jatkuvasti naisten kanssa :( Kiva kuulla, että on muitakin joita tuo loukkaisi. Mieshän on leimannut minut hulluksi kun pahoitan mieleni.
Turha miestä vilkuilusta syyttää - se on miehellä geeneissä.
Mun mies kyl lähtikin tälläisen silmäilijän perään. Enään en naura yhtään, tai esitä "mun mies on" juttuja. Mieshän kun saa kuitenkin päättää ihan itse.
Mä ajattelen, että ne pitää mun miestä komeana. Niin pidän minäkin 😊 Kyllä muakin katotaan välillä. Ihan sama. Ei se oo vielä mitään iskemistä.
Vastaantuleva nainen miettii päivän ruokaostoslistaa ja ajatuksissaan sattuu katsomaan miestä, Av-mamma käy pläsäyttämässä päin näköä.
Olen ylpeä. Mieheni on mielestäni komea ja luotan häneen 100%, en pahastu muiden katseista tai iskuyrityksistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha miestä vilkuilusta syyttää - se on miehellä geeneissä.
Ihan yhtälailla se on naisillakin geeneissä. Joten et varmaan pahastu jos naisseuralaisesi katsastaa jatkuvasti ympäristön miestarjontaa.
Jos satun huomaamaan, niin puristan miestäni pepusta niin, että katselija näkee. Tuo herkku kuuluu minulle! ;-)