Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miltä teistä tuntuu jos toinen nainen silmäilee miestänne?

Vierailija
25.03.2017 |

Siis vieraat naiset esim. kadulla ja marketissa. Oletteko ylpeitä, huvittuneita, ärsyyntyneitä, mustiksia, tai ihan vaan välinpitämättömiä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satun huomaamaan, niin puristan miestäni pepusta niin, että katselija näkee. Tuo herkku kuuluu minulle! ;-)

Vierailija
22/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön. Tunteet tulee vain siitä, jos mies katsoo jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun. Onhan se komea!

Vierailija
24/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mitenkään. Oon tottunut, että on naisten ja homojen mieleen. Useimmiten en kai huomaa mitään, jotku tilanteet huvittaa. On pitkä ja luottamuksellinen suhde, joten ei merkitystä tuollaisilla asioilla.

Vierailija
25/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylpeä miehestäni kun häntä katsotaan!  Enemmän haittaisi jos kukaan ei noteeraisi.

Vierailija
26/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ylpeyttä. Jos mieheni silmäilee muita naisia, olen pettynyt ja surullinen. Enkä tarkoita mitään normaalia ihmisen katsomista, vaan syvällisempää tuijotusta.

Vierailija
27/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä mies joka silmäilee ja hakee myös katsekontaktia jatkuvasti naisten kanssa :( Kiva kuulla, että on muitakin joita tuo loukkaisi. Mieshän on leimannut minut hulluksi kun pahoitan mieleni.

Vierailija
28/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaa, jos nainen vilkuilee myös minua kuin varmistaen, että huomaan hänen tuijottelunsa ja keimailunsa. Yleensä mies ei reagoi mitenkään, niin mikäs siinä.

Vierailija
29/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä mies joka silmäilee ja hakee myös katsekontaktia jatkuvasti naisten kanssa :( Kiva kuulla, että on muitakin joita tuo loukkaisi. Mieshän on leimannut minut hulluksi kun pahoitan mieleni.

Turha miestä vilkuilusta syyttää - se on miehellä geeneissä.

Vierailija
30/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyl lähtikin tälläisen silmäilijän perään. Enään en naura yhtään, tai esitä "mun mies on" juttuja. Mieshän kun saa kuitenkin päättää ihan itse.

Vierailija
31/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että ne pitää mun miestä komeana. Niin pidän minäkin 😊 Kyllä muakin katotaan välillä. Ihan sama. Ei se oo vielä mitään iskemistä.

Vierailija
32/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaantuleva nainen miettii päivän ruokaostoslistaa ja ajatuksissaan sattuu katsomaan miestä, Av-mamma käy pläsäyttämässä päin näköä.

Vierailija
33/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä. Mieheni on mielestäni komea ja luotan häneen 100%, en pahastu muiden katseista tai iskuyrityksistä. :)

Vierailija
34/34 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha miestä vilkuilusta syyttää - se on miehellä geeneissä.

Ihan yhtälailla se on naisillakin geeneissä. Joten et varmaan pahastu jos naisseuralaisesi katsastaa jatkuvasti ympäristön miestarjontaa.