Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mikä niissä univormuissa niin viehättää?

Siis täh!?!
25.03.2017 |

Olen 22v varusmies ja olen joka ikinen kerta kun olen lomille mennyt, saanut aina huomiota ja katseita naisilta, etenkin nuorilta naisilta. Ennen mua ei naiset kattoneet edes päinkään, mutta nyt ihan eri juttu. Paras kaverini jolla oli ihan sama juttu kun mulla, ei mitään huomiota. Hän on siis mun kaa samaan aikaan intissä, niin hän taas saa vielä enemmän huomiota, kiitos hänen Aku Ankka puvun kun hän on laivastossa kun taas itellä on ihan perus M05 käytössä. Aina kun kävelemme kahdestaan, oikeastaan ihan missä vaan, etenkin kaupungilla. Niin meitä tuijotetaan kun jotain suurta ihmettä ja monet nuoret naiset hymyilee ja naureskelee meille. Paras oli varmaan kun käytiin lomilla kaljalla niin vieressä olevat parikymppiset neidit katteli meitä koko sen ajan ja naureskeli. Kun kävin vessassa siinä välissä niin nämä neidot olivat tulleet pöytäämme istumaan ja kyselemään meiltä kaikkea ja kehu maasta taivaisiin meidät, varsinkin tän mun frendin. Miten se voi olla oikeesti noin ihmeellinen asia oikeesti? :D

Tässä on se ns "Aku Ankka" mikä mun frendillä on aina päällä lomilla.
http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/13696448_1215…
Itellä on aina tää m05 lomilla
http://www.vastavalo.net/univormu-lomapuku-dress-uniform-univormu-17811…
http://www.vastavalo.net/varusmies-sotilas-conscript-recruit-valtion-va…

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tytöt aina katteli aika hymyilevästi mua kun kävelin lomille kauppakeskuksen läpi aku ankka puku päällä jossa vielä oli ne pillinarut.

Mitkä pillinarut?

Vierailija
62/68 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivaston loma-asut on kyllä hienoja! Itseäni ei muut univormut lämmitä pätkääkään, mutta melkein kuka tahansa näyttää hyvältä laivaston loma-asussa! Omassa tuttavapiirissä useisiin muihinkin naisiin tuntuu todellakin vetoavan nimenomaan ne laivaston asut, ei niinkään muut univormut.

Auktoriteetti ei ole se juttu (eihän sitä nyt jollain perussotilaalla ole muutenkaan, kun on siellä tottelemassa eikä antamassa käskyjä), vaan romanttiset mielikuvat elämästä merellä, vintage-henkinen tyylikkyys, tietty huolettomuus ja leikkisyys (ehkä jopa ne Aku-Ankka ja manga-assosiaatiot), freesiys ja hyvät leikkaukset. Asussa on myös useimpien suomalaisten vaaleaan ihoo, hiusten väriin ja sinisiin silmiin sopiva väritys. Ja uskokaa tai älkää, moniin naisiin vetoaa se homoerotiikkakin. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tytöt aina katteli aika hymyilevästi mua kun kävelin lomille kauppakeskuksen läpi aku ankka puku päällä jossa vielä oli ne pillinarut.

Mitkä pillinarut?

Se on se sinivalkoinen naru/köysi mikä roikkuu siinä merimiespaissa. Voidaan myös kutsua vihellyspilliksi. Vain alikersanteilla, varusmieskersanteilla, upseerikokelailla ja aliluutnanteilla on ne ns pillinarut. Kuten tässä kuvassakin näkyy. https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s640x640/sh0.08/e35/12912…

Itse olin laivaston upseerikokelas ja viimeisenä palveluspäivänä aliluutnantti niin minulla oli nuo pillinarut siitä lähtien käytössä kun minut ylennettiin upseerikokelaaksi.

Vierailija
64/68 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän näin rannikkolaivastossa palvelleena matruusina täytyy todeta, että tuo merimiespuku on kyllä kieltämättä tyylikäs. Omasta mielestäni se on noista nykyisistä armeijan asuista ainut edustava ja tyylikäs sekä oikeasti hieno sotilaspuku, kunniakomppanian ja kadettien pukujen ohella, kun toi M05 puku on sen verran yleinen. Omasta näkökulmasta katsottuna tuo merimiespuku herättää enemmän huomiota syystä että sitä ei kovin usein näe verrattuna m05 pukuun ja myös kuin tuonne laivastoon ei ole helppoa päästä. Itse en ole mielestäni erityisen hyvännäköinen vaan ihan tavallinen nuori mies. Kuulin vain kerran kun olin kahvilla tuo ns "aku ankka" puku päällä niin viereisessä pöydässä istuvat naiset sanoi minusta niin että kuulin "on aika söpö toi poika toi puku on niin makee" 😃

Vierailija
65/68 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kun ei viehätä.Ei kertakaikkiaan viehätä.

Vierailija
66/68 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

metoo seksuaalista häirintää, vapauttakaa uniformumiehet!!!

Vierailija
67/68 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain nuoria naisia saattaa viehättää jo ajatus siitä, että voisi sanoa kavereilleen deittailevansa kundia, joka on intissä. Lisäksi heidän mielestään voisi olla mukavaa viestitellä inttikundin kanssa iltaisin. Siinä saa itse ikään kuin ilmaiseksi sellaisen mukavan roolin, kun toinen on intissä ja kaipaa joka tapauksessa hieman pirisystä ja seuraa.

Ja kyllä se armeijan puku luo mielikuvan turvallisesta ja huolehtivasta miehestä.

Vierailija
68/68 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten C-paperit😂

Kyllä mä olen niistä huolimatta löytänyt jumallallisen kauniin tapauksen, ehkä poikkeus sitten vahvistaa säännön😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi