Naiset! Mikä niissä univormuissa niin viehättää?
Olen 22v varusmies ja olen joka ikinen kerta kun olen lomille mennyt, saanut aina huomiota ja katseita naisilta, etenkin nuorilta naisilta. Ennen mua ei naiset kattoneet edes päinkään, mutta nyt ihan eri juttu. Paras kaverini jolla oli ihan sama juttu kun mulla, ei mitään huomiota. Hän on siis mun kaa samaan aikaan intissä, niin hän taas saa vielä enemmän huomiota, kiitos hänen Aku Ankka puvun kun hän on laivastossa kun taas itellä on ihan perus M05 käytössä. Aina kun kävelemme kahdestaan, oikeastaan ihan missä vaan, etenkin kaupungilla. Niin meitä tuijotetaan kun jotain suurta ihmettä ja monet nuoret naiset hymyilee ja naureskelee meille. Paras oli varmaan kun käytiin lomilla kaljalla niin vieressä olevat parikymppiset neidit katteli meitä koko sen ajan ja naureskeli. Kun kävin vessassa siinä välissä niin nämä neidot olivat tulleet pöytäämme istumaan ja kyselemään meiltä kaikkea ja kehu maasta taivaisiin meidät, varsinkin tän mun frendin. Miten se voi olla oikeesti noin ihmeellinen asia oikeesti? :D
Tässä on se ns "Aku Ankka" mikä mun frendillä on aina päällä lomilla.
http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/13696448_1215…
Itellä on aina tää m05 lomilla
http://www.vastavalo.net/univormu-lomapuku-dress-uniform-univormu-17811…
http://www.vastavalo.net/varusmies-sotilas-conscript-recruit-valtion-va…
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kurkkusalaattiasu mitenkään hieno ole, Aku Ankka sitten kyllä. :D
Musta ne molemmat on ihan siistejä :)
ap
Siistejähän lomavarusteiden kuuluu intissä ollakin, mutta mitään estetiikkaa siinä 'kurkkusalaatti'-asussa en kyllä pysty näkemään minäkään. Jotain,enemmänkin säälittävää nuhjuisuutta vain ulkonäössään .
Jopa ne perinteiset, vanhanaikaiset harmaat puvut kauluslaattoineen näyttivät aikanaan paremmilta.
Tarkoitatko näitä? Ne on kyllä hienoja kieltämättä ja niitä voisi käyttää tänäkin päivänä lomapukuina.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Maneesi_univormun%C…
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/Maneesi_univormun%C…
Vierailija kirjoitti:
No niiden univormujen salaisuushan on se, et ryhti on loistava. Ne huijaavat urheilullisen olemuksen leikkauksillaan ja istuvuudellaan.
Sotilas saa naisilta aina ;-D
Niin,minkä univormujen.
Näetkö tuossa kurkkujätesalaattisäkissä sitten muka jotain 'ryhdikästä' ?
Mikä yksityiskohta siinä on mielestäsi erityisen 'hieno' ?
Minusta se on pikemminkin kuin "jäätyneestä kusesta irti revitty vanha takki " (Erästä Reetta Onkelin kirjaa siteeratakseni...)
Omalla paikkakunnalla on ollut varuskunta iät ja ajat, joten varusmiehet ovat aina olleet tavallinen näky. Mutta pakko sanoa, että omat pojat näyttivät paljon entistä miehekkäimmiltä, kun tulivat kotilomille. Ryhti oli parempi ja iskän kanssa juttelivat armeijajuttuja.
Oma mies näyttää tosi komealle, kun hän laittaa työvaatteet päälle.
Jätkä saa naisii ja valittaa asiasta?! Wtf oisit ilone!!!
Jotta nuo intin univormut toimisivat, niin niissä pitäisi olla arvomerkkejäkin eli oikeaa statusta. Perus jonnen alokasasu ei pure.
Vierailija kirjoitti:
Jotta nuo intin univormut toimisivat, niin niissä pitäisi olla arvomerkkejäkin eli oikeaa statusta. Perus jonnen alokasasu ei pure.
Ei olla enää alokkaita :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole valittamisest, vaa siit et mietin et mikä monia naisia viehättää armeijan kuteis nii paljon =D
ap
Arvokas esiintyminen ja ryhdikkyys. Univormua kantavilla on myös useimmiten kroppa kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Poju kuvittelet vaan
T setämies
Intti tekee pojista miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Teille on vissiin flirttailtu aika paljon eikö?
Olkaa tyytyväisiä, että saatte naisilta noin paljon huomiota, moni mies olis kyllä iloinen.
Ite en saa taas mitään huomiota.
Vituttaa...
On flirttailtu, esim kaupan kassalla, kahvilas, ravintolas. Kerran mentiin yökerhoon mun parhaan frendin kanssa kun just päästii lomille ja jotku pari 30v mammaa tuli sanoo meille "voi miten söpöjä poikia" me oltii iha vaa et ei saatana :DD
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla enää alokkaita :)
ap
Mut ette paljon muutakaan..😊
Vierailija kirjoitti:
Armeijan käyneet saa ne kauneimmat naiset. Sivareille jää ne joita ei muut huoli.
Pitää täysin paikkansa, kuka nyt sivarin kehtaisi viedä näytille?
Olisitte tyytyväisiä! Vai mikä tän jutun pointti oli?
Koska mies on silloin mies nuo vaatteet päällä :)
Ne vanhat harmaat lomavaatteet vasta olivat jotakin! Ei nämä metsäläisasut.
Sitä paitsi ei inttivaatteissa saa olla missään terasseilla, yökerhoista puhumattakaan! Ehkä ihmiset tuijottivat hölmöyttänne.
Univormuun pukeutunut mies on yleensä siisti ja myös ryhdikäs. Eli miellyttää silmää enemmän kuin kulahtaneisiin verkkahousuihin ja collariin pukeutunut risupartainen epäsiisti sivari.
No niiden univormujen salaisuushan on se, et ryhti on loistava. Ne huijaavat urheilullisen olemuksen leikkauksillaan ja istuvuudellaan.
Sotilas saa naisilta aina ;-D