Naiset ahdistelevat seksuaalisesti taksikuskeja.
Tässä linkki uutiseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703252200091711_uu.shtml
Voin itsekin entisenä baarimikkona kertoa, että naiset ahdistelevat miestyöntekijöitä todella törkeästi.
Portsarit, baarimikot, taksikuskit, miesmyyjät ja muut saisivat avoimemmin tuoda julki naisten ahdistelun miehiä kohtaan. Nyt vallalla on käsitys, että vain naisia ahdistellaan ja nainen on aina uhri.
Ihan sama pätee naisten harjoittamaan väkivaltaan miehiä kohtaan.
Kommentit (127)
Puppua. Voi joku pupiruusu mutta yleisesti ottae4n ei. Höpöhöpöä.
Olen ruma, lyhyt ja lievästi autistinen lääkärimies eikä minua ole kukaan koskaan ahdistellut. Olisin varmaan hyvä taksikuski.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskeille on jo alkukoulutuksesta lähtien opetettu, että he aloita keskustelua asiakkaan kanssa jos asiakas ei itse halua keskustella. Tuota pidetään tärkeänä ja halutaan taata kaikille rauha, jos he sitä haluavat. Noin pitäisi toimia joka ainoan taksikuskin ja siihen ainakin on pyritty.
Juuri noin se pitääkin olla. Yleensä taksikuskit ovat hyvin ymmärtäväisiä ja osaavat lukea asiakkaita (tai ainakin minua) hyvin ja tietävät, milloin kaipaan omaa rauhaa ja milloin voi iskeä tarinaa sästä tai päivän politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija nro31 miksi loukkaannut jos joku mies kertoo, että häntä on ahdisteltu ja seksuaalisesti häiritty? Sellaisen kuvan saa kommentistasi ja suorastaan jopa halveksuntaa miehiä ja taksikuskeja kohtaan jotka tekee vain työtään.
Omituista kuinka joku loukkaantuu jos joku kertoo kokemastaan ahdistelusta työpaikallaan, kuinka kehtasi.
Entä miten pitäisi suhtautua siihen, että väität minun loukkaantuneen tästä keskustelusta ja pidät sitä miehiä ja taksikuskeja halveksivana, kun en ole tunkemassa etupenkille istumaan enkä ole valmis harrastamaan small talkia. Etköhän nyt ylitulkitse. Entä jos minä väittäisin sinun loukkaantuneen minun kommentistani? Olisiko se oikeaan osunut, vai olisiko se sittenkin mielestäsi ylitulkintaa?
Kuten kerroin, käytän taksia ainoastaan kun olen hyvin kiireinen, yleensä menossa jonnekin tärkeään tapahtumaan, jossa minun pitää olla äärimmäisen tarkkana. Tämän vuoksi haluan valmistautua henkisesti tilanteeseen. Keskittymistäni häiritsisi, jos joutuisin harrastamaan small talkia. Usein nämä keskittymistä vaativat tilanteet liittyvät jollakin tavalla työhöni tai olen sairaana menossa lääkäriin tai sairaalaan. Toisinaan olen myös liikkeellä sairaan lapsen kanssa. Juhlimasta tultuani yöllä olen väsynyt enkä jaksa jutella kenenkään kanssa.
Yleensä kuitenkin keskustelen ihmisten kanssa - hereillä, virkeänä, selvinpäin - ja pyrin huomioimaan heidät. Moikkaan bussikuskeja ja rupattelen työpaikalla ihmisten kanssa. Ruokakaupassa moikkaan kassahenkilöitä ja saatan vaihtaa pari ystävällistä sanaa heidän kanssaan.
Miksi oikeastaan selitän tätä sinulle, en ymmärrä itsekään. Kokemukseni mukaan AV:llä sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattavat leimataan yleensä vihamielisiksi miesvihaajiksi. Ehkä muunlaistakin suhtautumista on olemassa. En kuitenkaan vietä aikaani täällä kuin satunnaisesti, eikä silmiini ole sattunut juuri muuta kuin vihamielisyyttä feministejä kohtaan. Olisin mielelläni väärässä tämän asian suhteen.
Johtunee siitä että taksikuskien ahdistelusta keskustellessa rupesit selittämään miten itse toimit taksikyydin aikana, jonka kyseinen kommentoija tulkitsi ilmeisesti loukkaantumiseksi. Oli mitä oli.
Suurin osa asiakkaista käyttäytyy taksikyydin aikana juuri kuten sinä, eivät keskustele vaan näpräävät puhelintaan tai tuijottavat tyhjyyteen. Tässä ei ole mitään väärää, suomalaiseen kulttuuriin ei juurikaan turhanpäivänen keskusteleminen kuulu ja se että olet taksissa ei velvoita sinua puhumaan kuljettajan kanssa mitään. Kuljettajan myös tulee antaa sinulle matkarauha, eli jos kuljettaja väkisellä yrittää jutella on kyyti epäonnistunut näiltä osin.
Aiheessa itsessään puhutaan naisasiakkaista jotka kännissä matkustaessaan rupeavat käymään kiinni paikkoihin johon ei pitäisi. Kuljettaja joka asiasta oli facebook ryhmään kirjoittanut ilmeisesti yritti postauksellaan kerätä asialle huomiota, että nämä tarttujat seuraavalla kännimatkalla miettisivät kaksi kertaa ennenkuin käyvät kuljettajaan seksuaalisesti käsiksi. Todennäköisesti menee kuitenkin kuuloille korville kun asian perimmäisenä syynä on kuitenkin kuningas-alkoholi.
- Aikaisempi taksikuski
Tosi törkeää ahdistella ketään. Selvä se. Ei kenenkään tarvitse sietää asiatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan feministien kommentteja innokkaasti.
Miksi? Miksi juuri feministien kommentteja?
Koska feministit jaksavat kailottaa naisten uhriasemasta vuodesta toiseen, ja samaan aikaan naisjärjestöt torppaavat jopa naisten miehiin kohdistaman väkivallan tutkimuksen rahoituksen.
Siksi.
Tuossa naiset hyväksikäyttävät tavallisen miehen alhaista valta-asemaa; useimmilla miehillä ei ole käytännössä varsinaista seksuaalista itsemääräämisoikeutta. Väite kuulostaa ihmisoikeusperspektiivistä ja juridisesti älyttömältä, mutta on ihan ymmärrettävä kun asiaa ajattelee biologian kautta. Miehet saavat niin vähän kunnollista huomiota, että miehen on pakko kestää melkein mitä tahansa paskaa jos haluaa saada huomiota ja seksiä JA jos nainen haluaa ensin harjoittaa vallankäyttöä ennen seksiä. Toki mies voi ylpeänä perääntyä ja läpsäistä kädet pois iholtaan, mutta sitten sängyssä odottaa vain se ylpeys, jonka ympärille ei voi käsiään laittaa.
Miehillä on myös jostain syystä aivan erilainen vastuuntunto ja empatiakapasiteetti naisia kohtaan kuin päinvastoin eli silloinkin kun mies toruu naista huonosta käytöksestä, miehelle tulee silti syyllisyydentunteita ja krokotiilinkyyneleet ja muu manipulaatio haavoittaa miestä. Eli nainen voi harrastaa vallankäyttöä heittäytymällä uhriksi varasuunnitelmana silloinkin, kun mies ei esim.suostu kourittavaksi.
Naisten kohdalla taas ilmeisesti näin ei monestikaan ole, vaan naiset lesoavat sillä miten ovat esim.käyttäneet kohtuutonta väkivaltaa vaarattomissa tilanteissa; moraalilla ei ole väliä, pääasia että lopputulos on vain se, että mieheen sattuu ja siitä sitten voimaannutaan.
Toki on myös joitakin miehiä, jotka käyttäytyvät samoin, mutta missään ei kannusteta tällaiseen saati pidetä sitä huvittavana.
Minustakin hommasta tekee jotenkin astetta törkeämpää ja ääliöimäisempää se, että toinen tekee työtään ja sitten joku känniääliö rupeaa ördäämään ja käy käsiksi. Vaikka kaikki tuollainen on ääliömäistä tottakai.
Eikös pikkujouluaikaan juuri samasta asiasta kirjoiteltu, vanhempien naisihmisten käyttäytymisestä johon ihan poliisitkin otti kantaa, kun niin paljon heitä jouduttiin viemään putkaan ja puuttumaan heidän toimintaansa.
Toki miehet osaa tuon sekoilun myös, mutta näköjään se myös joiltakin naisilta onnistuu.
Sitä se kuningas alkoholi teettää, muniin käydään käsiksi, perseeseen, yritetään työntää kieli kurkkuun kun istut omissa oloissa ja hyökätään kimppuun. Pahinta joissakin naisissa on agressiivinen sekoaminen, jos mies ei ole haltioissaan noista lähestymisistä, saadaan raivarit ja kilahdetaan. Yksi nainen näytti kerran tissinsä ja rupesi huutamaan suoraa kurkkua homoksi ja eikö kelpaa.
Tuossa jotain mitä minulle on sattunut ja tuskin olen ainoa mies, voin kertoa että ei nuo oikeasti enää tunnu hauskalta ja kuitataan kaikki vaan läppänä, jokainen voisi joskus miettiä sitä käytöstään humalassa, ihan kaikki myös miehet.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko Ollin Kurjuuteen? Olisiko kuitenkin kyseessä Ollin Pahuus? Vai Ollin Kuppivuodet?
Mihin unohtui taksikuski Olli Kuhta?
Vierailija kirjoitti:
Sitä se kuningas alkoholi teettää, muniin käydään käsiksi, perseeseen, yritetään työntää kieli kurkkuun kun istut omissa oloissa ja hyökätään kimppuun. Pahinta joissakin naisissa on agressiivinen sekoaminen, jos mies ei ole haltioissaan noista lähestymisistä, saadaan raivarit ja kilahdetaan. Yksi nainen näytti kerran tissinsä ja rupesi huutamaan suoraa kurkkua homoksi ja eikö kelpaa.
Tuossa jotain mitä minulle on sattunut ja tuskin olen ainoa mies, voin kertoa että ei nuo oikeasti enää tunnu hauskalta ja kuitataan kaikki vaan läppänä, jokainen voisi joskus miettiä sitä käytöstään humalassa, ihan kaikki myös miehet.
Luulen, että nainen saa rangaistuksensa, kun muisti alkaa palailla ja morkkis koko seuraavan viikon.
Mitä, jos tissinnäyttelijälle sanoisi vain neutraalisti: "Ei, en ole homo. En vain pidä juuri sinua viehättävänä. Hyvää keväänjatkoa!"
Vierailija kirjoitti:
Mitä, jos tissinnäyttelijälle sanoisi vain neutraalisti: "Ei, en ole homo. En vain pidä juuri sinua viehättävänä. Hyvää keväänjatkoa!"
Tosi neutraalia 😃. Ei kai töitä tekevä ihminen rupea mistään viehättävyydestä horisemaan. En ole kiinnostunut ja toivon työrauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että nainen saa rangaistuksensa, kun muisti alkaa palailla ja morkkis koko seuraavan viikon.
Juu, hyssytellään vain kaikki naisten pahat teos pois, nainen ei voi olla paha. Nainen on jopa uhri, kun joutuu morkkiksesta kärsimään. Miesten vikaa loppukädessä sekin. Kumbaivitunjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, hyssytellään vain kaikki naisten pahat teos pois, nainen ei voi olla paha. Nainen on jopa uhri, kun joutuu morkkiksesta kärsimään. Miesten vikaa loppukädessä sekin. Kumbaivitunjaa.
Nyt ne lääkkeet 😃😃
Vierailija kirjoitti:
Noinko kevyesti suhtaudut myös miesten seksuaaliseen ahdisteluun naisia kohtaan? Epäilen suuresti.
Jos tää juttu olis toisinpäin, miehet täällä ilmoittaisivat että nainen on keksinyt koko jutun, tai että kuitenkin kerjäsi sitä tai antoi ymmärtää, tai ainakin on niin susiruma ettei kukaan koskaan voisi häntä yrittää kouria. Nähty niin monta kertaa.
Miksi? Miksi juuri feministien kommentteja?