Naiset ahdistelevat seksuaalisesti taksikuskeja.
Tässä linkki uutiseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703252200091711_uu.shtml
Voin itsekin entisenä baarimikkona kertoa, että naiset ahdistelevat miestyöntekijöitä todella törkeästi.
Portsarit, baarimikot, taksikuskit, miesmyyjät ja muut saisivat avoimemmin tuoda julki naisten ahdistelun miehiä kohtaan. Nyt vallalla on käsitys, että vain naisia ahdistellaan ja nainen on aina uhri.
Ihan sama pätee naisten harjoittamaan väkivaltaan miehiä kohtaan.
Kommentit (127)
Ennenkuin kilttimiehet ja muut väliinputoajat lähtevät kilvan suorittamaan taksinkuljettajan kurssia toiveenaan että naiset rupeisivat seksuaalisesti ahdistelemaan:
Tässäkin asiassa pätee samat ulkonäkökysymykset kun "siviilissä". Jos olet helvetin komea niin varmaan joka vuorossa on joku haukka munissa kiinni, jos olet tavis niin saattaa tapahtua välillä ja jos olet ruma niin ei tapahdu koskaan.
Terv. 6v taksia Helsingissä ajanut ja kertaakaan ei ole nainen seksuaalisesti ahdistellut tai edes ehdotellut, miehet ovat kyllä muutaman kerran ehdotelleet (I'll take it).
Eihän miesten tai poikien ahdistelusta tai seksuaalisesta häirinnästä puhuta muutenkaan, moni kuittaa sen vain huumorina ja poikien ja miesten pitää vain kestää se. Itse olen joutunut ahdistelun ja seksuaalisen häirinnän kohteeksi jo pikkupojasta lähtien, tekijä yleensä keski-ikäinen tai vanhempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Odotan feministien kommentteja innokkaasti.
Pidän tuollaista törkeänä ja kyseisten naisten sietäisi hävetä. Toivon että miesten työnantajat ottavat asian vakavasti ja tarvittaessa myös virkavalta tarttuu asiaan.
Valitettavasti taitaa olla niin, että jos naispuolinen asiakas joutuu taksikuskin käpälöimäksi, sitä pidetään paljon valavampana kuin jos osat ovat toisinpäin. Se on tietysti huutava vääryys.
Turha kenenkään on asiasta hernettä nenään vetää, sinustakaan tuskin olisi kivaa jos joku tulisi häiriköimään työpaikallesi humalassa ja puristelisi tisseistä ja perseestä.
Muistakaa nyt, että eihän kukaan väitä että kaikki naiset on tuollaisia, ei tietenkään ole vaan kyse on siitä porukasta jotka eivät osaa käyttäytyä. Joten on lähinnä outoa jos jotkut kokee, että heidän pitää puolustella jotain humalaisia ääliöitä olivatpa miehiä tai naisia. Ja toinen juttu näissä keskusteluissa, tämä ei ole mikään kilpailu kumpi sukupuoli kokee seksuaalisesta häirintää eniten, ääliökäyttäytymistä ei puolustella sillä että mutku ne miehet tai naisetkin tai joku muu tekee.
Jokaisella pitää olla oikeus tehdä töitä ilman, että humalaiset idiootit käy käsiksi, ei ole mikään sukupuolijuttu vaan koskee kumpaakin sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä linkki uutiseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703252200091711_uu.shtml
Voin itsekin entisenä baarimikkona kertoa, että naiset ahdistelevat miestyöntekijöitä todella törkeästi.
Portsarit, baarimikot, taksikuskit, miesmyyjät ja muut saisivat avoimemmin tuoda julki naisten ahdistelun miehiä kohtaan. Nyt vallalla on käsitys, että vain naisia ahdistellaan ja nainen on aina uhri.
Ihan sama pätee naisten harjoittamaan väkivaltaan miehiä kohtaan.
Pikemminkin humalaiset. Niin naiset kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miesten tulisi tehdä jokaisesta tällaisesta tapauksesta rikosilmoitus, kuten naisetkin tekevät.
Mikään ei muutu jos miehet eivät ala puolustamaan omaa koskemattomuuttaan.
Olen samaa mieltä. Kaikilla ihmisillä, niin naisilla kuin miehilläkin on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen.
En naisena pidä miesten lähentelystä enkä lähentele itsekään ketään, en miehiä enkä naisia.
Vierailija kirjoitti:
minä olen ollut taksikuskin uhri ja olen nainen. minäkin tahdon valittaa, nyyyyyyh
Ne tapaukset on jo käsitelty tällä palstalla. Nyt käsitellään "humalaisten naisasiakkaiden uhrit" -tapaukset.
En lähentele ketään enkä pidä kenenkään lähentelystä. Kaikilla on oikeus henkilökohtaiseen koskemattomuuteen, niin naisilla kuin miehilläkin.
Valitettavasti kuitenkin väärintekijöitä löytyy aina. Jos jotakuta lähennellään, siitä on syytä tehdä rikosilmoitus
Istun taksissa yleensä takapenkillä, myös silloin kun matkustan yksin. Minua ei kiinnosta, minkä ikäinen tai näköinen taksikuski on. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että pääsen perille ajoissa ja ehjin nahoin. Vaivaannun, jos taksikuski yrittää keskustella kanssani, sillä yleensä minulla on kiire jonnekin, jos matkustan taksissa, ja yleensä haluan keskittyä omiin ajatuksiini ( = valmistaudun tulevaan tapahtumaan ennakolta). Myös jos olen viihteellä, en ole kiinnostunut taksikuskeista vaan siitä, että pääsen mahdollisimman äkkiä kotiin nukkumaan.
Selvyyden vuoksi kerron vielä, että olen nainen ja kannatan sukupuolten tasa-arvoa. On typerää ilkkua, että "odotan feministien kannanottoa". Tässä, nyt sait sen. Toivottavasti se vastasi ennakko-odotustasi.
Vierailija kirjoitti:
En lähentele ketään enkä pidä kenenkään lähentelystä. Kaikilla on oikeus henkilökohtaiseen koskemattomuuteen, niin naisilla kuin miehilläkin.
Valitettavasti kuitenkin väärintekijöitä löytyy aina. Jos jotakuta lähennellään, siitä on syytä tehdä rikosilmoitus
Istun taksissa yleensä takapenkillä, myös silloin kun matkustan yksin. Minua ei kiinnosta, minkä ikäinen tai näköinen taksikuski on. Minua kiinnostaa ainoastaan se, että pääsen perille ajoissa ja ehjin nahoin. Vaivaannun, jos taksikuski yrittää keskustella kanssani, sillä yleensä minulla on kiire jonnekin, jos matkustan taksissa, ja yleensä haluan keskittyä omiin ajatuksiini ( = valmistaudun tulevaan tapahtumaan ennakolta). Myös jos olen viihteellä, en ole kiinnostunut taksikuskeista vaan siitä, että pääsen mahdollisimman äkkiä kotiin nukkumaan.
Selvyyden vuoksi kerron vielä, että olen nainen ja kannatan sukupuolten tasa-arvoa. On typerää ilkkua, että "odotan feministien kannanottoa". Tässä, nyt sait sen. Toivottavasti se vastasi ennakko-odotustasi.
Eihän tässä nyt kukaan sanonut että jokainen nainen tätä harrastaa. Jos jokainen nainen yrittäisi kähmiä taksikuskia niin olisi aika villi meininki tuolla yöelämässä viikonloppuisin, naisia kuitenkin asiakkaista on se ~puolet.
- Aikasemmin kirjoittanut taksikuski
This is a keksitty story.
Avoid all Texas' news right now and remember the flying frying pan day. Learn from your past. Seems like you don't even know what flying frying pan day is. But still, without flying frying pan day Finland wouldn't be independent now. And you are acting like frying pans were just kitchen tools.
Finns, take hold of yourself! Don't let Texas win this fight!
Kommentoija nro31 miksi loukkaannut jos joku mies kertoo, että häntä on ahdisteltu ja seksuaalisesti häiritty? Sellaisen kuvan saa kommentistasi ja suorastaan jopa halveksuntaa miehiä ja taksikuskeja kohtaan jotka tekee vain työtään.
Omituista kuinka joku loukkaantuu jos joku kertoo kokemastaan ahdistelusta työpaikallaan, kuinka kehtasi.
Ei mitään uutta. Rahoitin opiskeluni aikanaan taksia ajamalla ja tutuksi tuli tuo kuvio kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä, että koska en ahdistele taksikuskeja enkä baarimikkoja enkä muitakaan miehiä, niin en ole edes nainen?
Ilman muuta! Ja jotta voisin olla mies, pitäisi minunkin ahdistella sairaanhoitajia, kampaajia ja kaupan kassoja. Sehän se tässä kriteeri on.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija nro31 miksi loukkaannut jos joku mies kertoo, että häntä on ahdisteltu ja seksuaalisesti häiritty? Sellaisen kuvan saa kommentistasi ja suorastaan jopa halveksuntaa miehiä ja taksikuskeja kohtaan jotka tekee vain työtään.
Omituista kuinka joku loukkaantuu jos joku kertoo kokemastaan ahdistelusta työpaikallaan, kuinka kehtasi.
Entä miten pitäisi suhtautua siihen, että väität minun loukkaantuneen tästä keskustelusta ja pidät sitä miehiä ja taksikuskeja halveksivana, kun en ole tunkemassa etupenkille istumaan enkä ole valmis harrastamaan small talkia. Etköhän nyt ylitulkitse. Entä jos minä väittäisin sinun loukkaantuneen minun kommentistani? Olisiko se oikeaan osunut, vai olisiko se sittenkin mielestäsi ylitulkintaa?
Kuten kerroin, käytän taksia ainoastaan kun olen hyvin kiireinen, yleensä menossa jonnekin tärkeään tapahtumaan, jossa minun pitää olla äärimmäisen tarkkana. Tämän vuoksi haluan valmistautua henkisesti tilanteeseen. Keskittymistäni häiritsisi, jos joutuisin harrastamaan small talkia. Usein nämä keskittymistä vaativat tilanteet liittyvät jollakin tavalla työhöni tai olen sairaana menossa lääkäriin tai sairaalaan. Toisinaan olen myös liikkeellä sairaan lapsen kanssa. Juhlimasta tultuani yöllä olen väsynyt enkä jaksa jutella kenenkään kanssa.
Yleensä kuitenkin keskustelen ihmisten kanssa - hereillä, virkeänä, selvinpäin - ja pyrin huomioimaan heidät. Moikkaan bussikuskeja ja rupattelen työpaikalla ihmisten kanssa. Ruokakaupassa moikkaan kassahenkilöitä ja saatan vaihtaa pari ystävällistä sanaa heidän kanssaan.
Miksi oikeastaan selitän tätä sinulle, en ymmärrä itsekään. Kokemukseni mukaan AV:llä sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattavat leimataan yleensä vihamielisiksi miesvihaajiksi. Ehkä muunlaistakin suhtautumista on olemassa. En kuitenkaan vietä aikaani täällä kuin satunnaisesti, eikä silmiini ole sattunut juuri muuta kuin vihamielisyyttä feministejä kohtaan. Olisin mielelläni väärässä tämän asian suhteen.
Taksikuskeille on jo alkukoulutuksesta lähtien opetettu, että he aloita keskustelua asiakkaan kanssa jos asiakas ei itse halua keskustella. Tuota pidetään tärkeänä ja halutaan taata kaikille rauha, jos he sitä haluavat. Noin pitäisi toimia joka ainoan taksikuskin ja siihen ainakin on pyritty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miten pitäisi suhtautua siihen, että väität minun loukkaantuneen tästä keskustelusta ja pidät sitä miehiä ja taksikuskeja halveksivana, kun en ole tunkemassa etupenkille istumaan enkä ole valmis harrastamaan small talkia. Etköhän nyt ylitulkitse. Entä jos minä väittäisin sinun loukkaantuneen minun kommentistani? Olisiko se oikeaan osunut, vai olisiko se sittenkin mielestäsi ylitulkintaa?
Kuten kerroin, käytän taksia ainoastaan kun olen hyvin kiireinen, yleensä menossa jonnekin tärkeään tapahtumaan, jossa minun pitää olla äärimmäisen tarkkana. Tämän vuoksi haluan valmistautua henkisesti tilanteeseen. Keskittymistäni häiritsisi, jos joutuisin harrastamaan small talkia. Usein nämä keskittymistä vaativat tilanteet liittyvät jollakin tavalla työhöni tai olen sairaana menossa lääkäriin tai sairaalaan. Toisinaan olen myös liikkeellä sairaan lapsen kanssa. Juhlimasta tultuani yöllä olen väsynyt enkä jaksa jutella kenenkään kanssa.
Yleensä kuitenkin keskustelen ihmisten kanssa - hereillä, virkeänä, selvinpäin - ja pyrin huomioimaan heidät. Moikkaan bussikuskeja ja rupattelen työpaikalla ihmisten kanssa. Ruokakaupassa moikkaan kassahenkilöitä ja saatan vaihtaa pari ystävällistä sanaa heidän kanssaan.
Miksi oikeastaan selitän tätä sinulle, en ymmärrä itsekään. Kokemukseni mukaan AV:llä sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattavat leimataan yleensä vihamielisiksi miesvihaajiksi. Ehkä muunlaistakin suhtautumista on olemassa. En kuitenkaan vietä aikaani täällä kuin satunnaisesti, eikä silmiini ole sattunut juuri muuta kuin vihamielisyyttä feministejä kohtaan. Olisin mielelläni väärässä tämän asian suhteen.
Feministi kiukkuaa ja uhriutuu, parasta viihdettä ; )
-eri
Feministi vastaa, tuo on törkeää käytöstä enkä ymmärrä mitä noi naiset ajattelee. Niin kännissä ei voi olla etteikö ymmärtäisi että jokaisella ihmisellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen, ja erityisesti työtään tekevät ihmiset pitää jättää rauhaan KAIKELTA ehdottelulta ja seksuaalissävytteiseltä vihjailulta.
oikeasti olen.