Naiset ahdistelevat seksuaalisesti taksikuskeja.
Tässä linkki uutiseen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703252200091711_uu.shtml
Voin itsekin entisenä baarimikkona kertoa, että naiset ahdistelevat miestyöntekijöitä todella törkeästi.
Portsarit, baarimikot, taksikuskit, miesmyyjät ja muut saisivat avoimemmin tuoda julki naisten ahdistelun miehiä kohtaan. Nyt vallalla on käsitys, että vain naisia ahdistellaan ja nainen on aina uhri.
Ihan sama pätee naisten harjoittamaan väkivaltaan miehiä kohtaan.
Kommentit (127)
Naiset ei osaa vietellä miestä, koska heidän ei tarvitse tehdä koskaan aloitetta, joten sitten kun naisen tekee humalassa mieli seksiä, niin hän ei tiedä miten miestä lähestytään muuten kuin käymällä suoraan muniin kiinni. Opetelkaa naiset viettelyä ja tehkää aloitteita selvinpäinkin, niin ei tarvitse sitten kännissä puristella taksikuskien munia.
Tarkoittaako tämä, että koska en ahdistele taksikuskeja enkä baarimikkoja enkä muitakaan miehiä, niin en ole edes nainen?
Mielestäni miesten tulisi tehdä jokaisesta tällaisesta tapauksesta rikosilmoitus, kuten naisetkin tekevät.
Mikään ei muutu jos miehet eivät ala puolustamaan omaa koskemattomuuttaan.
Kohta tänne tulee miehet huokailemaan että ah, pitääkin hankkia taksilupa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä, että koska en ahdistele taksikuskeja enkä baarimikkoja enkä muitakaan miehiä, niin en ole edes nainen?
Toivotko yhtä viisaita kommentteja raiskauskeskusteluihin?
Vierailija kirjoitti:
Kohta tänne tulee miehet huokailemaan että ah, pitääkin hankkia taksilupa.
Juu, "miehiä" tosiaankin. Noista tuontyylisistä kommenteista suurin osa on naisten kirjoituksia tällä palstalla.
Ah, pitääkin hankkia taksilupa, niin saisin edes kerran elämässäni seksiä.
T: Kiltti ja kunnollinen nössömies
Päällimmäinen ongelma jutussa taisi olla että kyseessä oli keski-ikäiset petolinnun perseet jotka ko. toimintaa harjoittivat?
Syyllistävä otsikko, ei kaikki naiset toimi noin. Yksi miespuolinen kaverini on hieroja ja sattumalta kerran kuulin, kuinka yksi lihava ja vanha nainen käski häntä hieromaan sieltä. Räkätti päälle paskaisesti. Asiasta ei varmaan puhuta sen takia tarpeeksi, koska osa ihmisistä valitettavasti luulee, että miehet kestävät tälläistä käytöstä paremmin kuin naiset.
Odotan miehiltä yhtä tasokasta kannanottoa kuin iltapulun taannoinen otsikko joka kuvasi naisopettajan poikaoppilaaseen sekaantumista "kiihkeänä yönä"
Vierailija kirjoitti:
Odotan feministien kommentteja innokkaasti.
Feministinä koen, että noin toimivat naiset tekevät väärin. Toisen ihmisen koskemattomuutta ei saa loukata.
Uskotko Ollin Kurjuuteen? Olisiko kuitenkin kyseessä Ollin Pahuus? Vai Ollin Kuppivuodet?
Vierailija kirjoitti:
Päällimmäinen ongelma jutussa taisi olla että kyseessä oli keski-ikäiset petolinnun perseet jotka ko. toimintaa harjoittivat?
Just. Sinuakaan ei varmaan haittaa rumien setämiesten pillustakouriminen siis?
Ei mua haittaa, jos joku nuori ja kiinteä lihakimpale käy muhun käsiksi, mutta että joku vanha haahka, hyi hel...
Vierailija kirjoitti:
Sun tarkoitus ei ole taaskaan keskustella asiasta sivistyneesti, haluat vain päästä mollaamaan feministejä.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko Ollin Kurjuuteen? Olisiko kuitenkin kyseessä Ollin Pahuus? Vai Ollin Kuppivuodet?[/quote
Tirskis. Sananmuunnokset suomen parhautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tarkoitus ei ole taaskaan keskustella asiasta sivistyneesti, haluat vain päästä mollaamaan feministejä.
Ei teitä tarvitse erikseen mollata, teette ihan itse korvaamatonta työtä anti-feminismin eteen. Kiitos siitä.
minä olen ollut taksikuskin uhri ja olen nainen. minäkin tahdon valittaa, nyyyyyyh