Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat ja köyhät aina inttävät ettei se ole heidän oma vikansa?

Vierailija
25.03.2017 |

Monta kertaa olen törmännyt esim ylipainoiseen joka sanoo "no hyvähän sinun on kun olet hoikka!" tai köyhään joka esim kuitenkin polttaa / laittaa rahansa turhuuteen ja sanoo "no hyvä huudella kun on rahaa tilillä!"
Ihan kun joku jumalainen voima pitäisi heidät lihavana ja köyhänä ja minulle antaisi rahaa ja pysyisin hoikkana tekemättä mitään?? Selittäkää joku mistä ihmeestä tämä johtuu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangan ja itsehillinnän puute sekä huonot geenit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkärangan ja itsehillinnän puute sekä huonot geenit. 

Eli omaa vikaa. Geenit eivät yksinään pidä ketään lihavana tai estä käyttämästä rahojaan oikein.

Vierailija
4/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkaat ei koskaan mainosta, että itse asiassa suurin osa tästä rahasta tuli perintönä ja loput sain suhteiden kautta hankitusta työpaikasta?

Ihmisillä on tapana selittää omat onnistumisensa itsestään johtuviksi ja epäonnistumisensa muista johtuviksi. Tämä suojaa psyykettä ja itsetuntoa, ja on (kohtuullisissa määrin) ihan tervettä.

Vierailija
5/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rikkaat ei koskaan mainosta, että itse asiassa suurin osa tästä rahasta tuli perintönä ja loput sain suhteiden kautta hankitusta työpaikasta?

Ihmisillä on tapana selittää omat onnistumisensa itsestään johtuviksi ja epäonnistumisensa muista johtuviksi. Tämä suojaa psyykettä ja itsetuntoa, ja on (kohtuullisissa määrin) ihan tervettä.

Voisin tietysti ruveta valehtelemaan että olen perinyt rahani enkä tehnyt itse töitä ja sijoittanut, mutta miksi ihmeessä? En halua valehdella.

Vierailija
6/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuutta ja köyhyyttä ei voi verrata, lihavuus on lähes aina seuraus omasta ylensyönnistä ja omaan painoonsa todellakin pystyy vaikuttamaan.

Köyhyyteen taas voi ajautua vaikka olisi kaikkensa tehnyt sitä estääkseen, mun lähipiirissäkin on useampi oikeasti sairas joka ei vaan pääse eläkkeelle vaikka ovat työkyvyttömiä, kela ja vakuutusyhtiöt kun ovat eri mieltä kuin näitä henkilöitä hoitavat lääkärit.

Vierailija
7/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokkuudelleen nyt ei vaan voi mitään :) Jos on räväkkä, rintava ja persevä, herättää se aina tällaista kateutta. Köyhyydestä en tiedä mitään. Miljonäärimies hoitaa kaiken.

Vierailija
8/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen törmännyt esim ylipainoiseen joka sanoo "no hyvähän sinun on kun olet hoikka!" tai köyhään joka esim kuitenkin polttaa / laittaa rahansa turhuuteen ja sanoo "no hyvä huudella kun on rahaa tilillä!"

Ihan kun joku jumalainen voima pitäisi heidät lihavana ja köyhänä ja minulle antaisi rahaa ja pysyisin hoikkana tekemättä mitään?? Selittäkää joku mistä ihmeestä tämä johtuu?

Miksi huonojen provojen tekijät eivät pysty tekemään hyviä provoja? Onko se jonkun muun syy?

Vierailija
9/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska se on SUN vika!!

Vierailija
10/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tietysti ruveta valehtelemaan että olen perinyt rahani enkä tehnyt itse töitä ja sijoittanut, mutta miksi ihmeessä? En halua valehdella.

Sinä et ehkä ole. Et kuitenkaan sinäkään taida väittää, että KUKAAN ei olisi perinyt rahojaan tai saanut hyväpalkkaista työpaikkaa suhteiden tai silkan hyvän onnen ansiosta, mutta silti väittäisi, että kaikki on ihan oman lahjakkuuden ja sinnikkyyden ansiota?

Vierailija
11/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huonojen provojen tekijät eivät pysty tekemään hyviä provoja? Onko se jonkun muun syy?

En osaa sanoa, jos provosoidut ajatuksistani ehkei sinun kannata niitä lukea?

Vierailija
12/12 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 13-vuotias? Jutut on sitä tasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän