En keksi tytölle nimeä. Voisitteko ehdottaa joitain nimiä?
Toiveita nimelle on 4-5 kirjainta. Pehmeä nimi, joten ei R tai K-kirjainta. En myöskään halua näitä C-kirjaimia yms. sisältäviä nimiä. Eli suomalainen nimi, mutta olisi hyvä jos ei olisi liian yleinen. Ei nimiä tyyliin Helmi, Viivi, Tinja. Vaan enemmän tyyliin Venla, Aino ja Emma.
Kommentit (59)
Nimenomaan nuo Venlat ja Emmat ovat yleisiä nimiä.
Oma ehdotukseni ovat mm.: Anne ja Elina.
Kauniita perinteisiä nimiä, eivät ole todellakaan liian suosittuja nykypäivän lapsilla, vaan nimenomaan vanhoja nimiä, joita ei nykyään anneta etunimeksi.
Milja, Senja, Soili, Helena, Ilona
Siis haluatko yleisen nimen vai etkö halua yleistä nimeä? Venla, Aino ja Emma ovat yleisimpiä viime vuosina tyttölapsille annettuja ensimmäisiä etunimiä.
Mistä tiedät että lapsesi on tyttö? Onko hän jo sanonut olevansa tyttö?
Tiedän että Emma, Venla ja Aino ovat yleisiä nimiä. Mutta tarkoituksena oli kertoa minkälaisista nimistä pidän. Nuo eivät kuitenkaan syystä tai toisesta käy. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen eli turha ehdotella muita. Vielä ei ole iskenyt mikään ehdotus. Kiitos kuitenkin vaivannäöstä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko yleisen nimen vai etkö halua yleistä nimeä? Venla, Aino ja Emma ovat yleisimpiä viime vuosina tyttölapsille annettuja ensimmäisiä etunimiä.
Minä ymmärsin aloituksen niin, että ap haluaisi Emman, Ainon ja Venlan tyylisen nimen, mutta ei halua antaa kyseisiä nimiä, koska ne ovat liian yleisiä. Omat ehdotukseni ovat Milja, Hilja ja Silja.
Mä oon niin rakastunut nimeen Malva (kyllä, olen se sama joka kirjoittaa tän jokaiseen nimiketjuun). Myös Seela on kiva. Jomman kumman noista varmasti antaisin, jos tuleva lapsemme ois tyttö, ja saisin yksin päättää. Harmi, kun mies ei tykkää kummastakaan.
Alina, Elina, Ellen, Helle, Elle, Ella, Emmi, Lumi.
Itse tykkäisin Iriksestä ja Loviisasta.
Lydia, Elsa, Minea, Ilona ja oma suosikkini, Malla :D <3
Miten olisi joku kukan nimi, ne ovat usein kauniita ja pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Toiveita nimelle on 4-5 kirjainta. Pehmeä nimi, joten ei R tai K-kirjainta. En myöskään halua näitä C-kirjaimia yms. sisältäviä nimiä. Eli suomalainen nimi, mutta olisi hyvä jos ei olisi liian yleinen. Ei nimiä tyyliin Helmi, Viivi, Tinja. Vaan enemmän tyyliin Venla, Aino ja Emma.
Elsa, Lydia, Anna,Liisi, Julia, Hilla, Anette.
Aino ja Emma ovat kivoja nimiä, eikö ne kelpaa? Entä Anni, Ellen, Hanna, Lumi, Tuuli...?