Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tinderissä olettavat, että mies aloittaa keskustelun?

Vierailija
25.03.2017 |

Osalla vielä lukee, että swippaa vasemmalle jos et aio aloittaa keskustelua. Itse annan ruksia pelkästään asenteesta, en siitä ettenkö aloittaisi keskustelua, mutta mulla on ollut tasan yks nainen joka on itse aloittanut keskustelun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saatu vastausta vielä.

Vierailija
2/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aina keskustelun matchini kanssa. Arvaas kuinka moni ei edes vastaa? N34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaatii mieheltä hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
4/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on palkinto jota miehen kuuluu tavoitella. Tavoitteluun kuuluu juuri tuo sosiaalinen taitavuus eli mies osaa puhua ja keskustella leperrellä kaikkea ihanaa. Kun tarpeeksi komea ja itsevarma puhelias mies sattuu kohdalle saa mies palkinnon eli pillua naiselta

Vierailija
5/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella miehellä lukee itse asiassa tuo sama. En aloita koskaan keskustelua koska en ole ihan varma haenko edes kovin tosissani seuraa. Aiemmin suomi24:ssä olin aktiivinen ja aloitin itsekin, en tiiä oliko siitä hyötyä.

Vierailija
6/6 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta, asenne on idioottimainen. "Kunhan ei nyt vaan itse tarvitsisi tehdä mitään. Itseasiassa sekin on vähän liikaa, että olen täällä Tinderissä."

Yllätys yllätys, elämässä ei saa mitään ellei ole valmis työskentelemään sen eteen.