Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleensä teet viikonloppuisin?

Vierailija
25.03.2017 |

Kerro myös oletko perheellinen, sinkku vaiko seurusteleva jne.

Itse olen sinkku 25v ja olen yksin vain lojumassa sohvalla yleensä :/ ei ole paljoa kavereitakaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä otsikko, mutta haluaisin tietää onko muutkin toimeettomia vai onko vapaapäivät tapahtumaa täynnä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen, shoppailen (vaikken ostaisikaan mitään), surffaan netissä, katson telkkaria, saunon, harrastan seksiä ja syön hyvin. Tapaan kavereita, käyn yökerhossa, leffassa, keikoilla ja erilaisissa tapahtumissa. Joskus laivalla tai lyhyellä kaupunkilomalla.

Vierailija
4/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja mässytän epäterveellistä ja hyvänmakuista ruokaa.

Vierailija
6/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, löhöilen, ulkoilen, käyn sukulaisten luona. Tapaan toisinaan kavereita, käydään miehen kanssa leffassa tai syömässä, saunotaan jne. Yleensä toinen päivä on pyhitetty vain kotoilulle. 30, ei lapsia.

Vierailija
7/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen, katson telkkaria, käyn ruokakaupassa ja saunon.

t. uussinkku mies 39 v.

Vierailija
8/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsiä on viikonloppuni nykytilanteessa koska olen tällä hetkellä sinkku.

Olin vielä noin kuukausi sitten yhdessä tyttöystävän kanssa ja nähtiin aina viikonloppuisin kahdesti. Kyllä viikonloppuja odotti ihan eri fiiliksissä kun sai seuraa, läheisyyttä ja seksiä :(

Nyt vain tyhjää täynnä eikä enää mitään mitä odottaa. Kavereita joiden kanssa viettäisin aikaa ei myöskään ole.

Vierailija
9/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen yh, lapset jo teinejä.

Lähden yleensä aina lauantaisin ja sunnuntaisin muutama tunti heräämisestä metsälenkille jossa viivyn parista kolmeen tuntiin. Sitten kaupan kautta kotiin ja ruoanlaittoon, päikkärit. Muu päivä oleskelua, saatan koneellisen pyykkiä pestä jos oikein innostun. Telkkaristakaan ei nykyään enää oikein tule mitään joten palstailen, teen käsitöitä ym pientä puuhaa. Valvon lauantaisin myöhään ja sunnuntaisin meillä on iltaohjelmassa yleensä aina sauna. Sitten ajoissa nukkumaan ja työviikkoa kohti.

Vierailija
10/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöön sohvalla, surffaan netissä ja tuijotan ulos. Syön paljon herkkuja. Ikä 42, kotona teini ja mies. Haaveilen lottovoitosta, jotta vois alkaa elää. Ois rahaa matkustella ja vois käydä salilla. Nyt työ vie kaikki voimat. Ei kiinnosta vittu mikään. Paitsi se, että ois rikas.

Vierailija
11/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailen, katson telkkaria, käyn ruokakaupassa ja saunon.

t. uussinkku mies 39 v.

Mä haluun sut.

Vierailija
12/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaliaa ja hakkaan tattia.

Vierailija
13/14 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Lauantaisin klo 11-21.30 ja sunnuntaisin 10.30-21.05.

En paljoa perhettä näe.

Vierailija
14/14 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up