Miksi alinomaa satutan itseäni vahingossa?!??!
Äskenkin onnistuin paukauttamaan lujaa kantapääni toisen jalan säären etuosaan, kun olin jalat ristissä ja vaihtamassa jalkaa toisen päälle. Ai vittu kun teki kipeääääääää!!!! Kunnon mustelma taaas tiedossa. Olenko jotenkin vaan helvetin kömpelö?!
Kommentit (2)
En lyö7potki itseäni, mutta alinomaan kävelen jotain kulmaa päin, esim pöydänkulma ->ja jalkaa mustelma. onneksi työpöytäni kulmat ovat pyöreät, kolauttelen niihin päivittäin itseni... lisäksi olen todella onnettomuusaltis... vuoden aikana olen mm. kaatunut lukemattomat kerran pahasti, meinannut jäädä auton alle muutaman kerran, kompasunut kahdesti pahasti portaissa.... kuolen varmaan tapaturmaisesti joku päivä... Ja kyllä, olen aivan liian omissa maailmoissani kiinnittääkseni tarpeeksi huomiota ympäristööni... :/
Mulle kävin lapsena, nuorempana tuollaista alinomaa. Se lisäksi että joka talvi sairastuin flunssakierteeseen. Hellitti kun älysin hellittää harrastuksissa ja vapaa-ajan vietossa. Ihan pelkkää liiasta tekemisestä ja yrittämisestä johtuva väsymistä.