Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oksettavan ruma!

Vierailija
25.03.2017 |

Olen lihava (laihdutan kyllä parhaillaan, 10kg lähtenyt), mulla on akne, hiukset on paksut ja pitkät sekä hankalat hoitaa, iho kuiva ja sormet ihan kamalan paksut ja lyhyet. Nenä on mallia jättiperuna, silmät ovat eriparia keskenään ja huulet kuivat ja verillä aina. Haluaisin kuolla, ruman naisen elämä on hankalaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole mitenkään kauneimmasta päästä mutta ikä ja kypsyys on auttanut mua hyväksymään ulkonäköni. Kaikillahan se kuitenkin lopulta rapistuu joten ihan hyväkin että ei ole mitään menetettävää. Toista se on hyvännäköisillä jotka perustavat itsetuntonsa ulkonäköön ja muilta saamaan palautteeseen.

Mun vinkki on että unohtakaa ulkonäkönne ja lakatkaa odottamasta hyväksyntää toisilta ihmisiltä. Sillä ei lopulta tee yhtään mitään.

Vierailija
22/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä näkee paljon rumia naisia. Mutta ihan oikeasti, monet näkevät itse itsensä rumana vaikkeivat siltä välttämättä todellisuudessa olisikaan ja muistavat ikuisesti ne muutaman kusipään laukomat "vitun ruma" kommentit mitä voi tulla kenelle tahansa. Ei kauniitkaan ole turvassa haukkumisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua sanotaan peikoksi näiden hiusten takia. 

Ap

Käy kampaajalla, sillä saa jo tosi ison muutoksen ulkonäköön suht pienellä vaivalla. Laitata hiuksiin vaikka joku silottava hoito, häviää peikkomaisuus. Sitten vaikka joku kiva sävy ja latvojen leikkaus. Sulla on pitkät ja paksut hiukset, ja kiiltävänä ja kivan värisenä ne ei voi olla muuta kuin upeat!

Vierailija
24/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan sairaan ruma naamaatani. Edes oma mies ei ole koskaan sanonut kauniiksi.

Vierailija
25/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut pussia päähän? Se toimii yllättävän hyvin rumuuden poistamisessa. Varmasti sinulta löytyy siwan tai lidlin kassi johon teet silmille pienet reiät ja vedät sen syvälle päähäsi.

Vierailija
26/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kyllä näkee paljon rumia naisia. Mutta ihan oikeasti, monet näkevät itse itsensä rumana vaikkeivat siltä välttämättä todellisuudessa olisikaan ja muistavat ikuisesti ne muutaman kusipään laukomat "vitun ruma" kommentit mitä voi tulla kenelle tahansa. Ei kauniitkaan ole turvassa haukkumisilta.

Nykyään näkee paljon lihavia naisia.jo nuoret on lihavia.ennen ei ollut niin.Mun nuoruudessa urheiltiin ja pelattiin,liikuttiin päivätpitkät ulkona.Todella harva oli lihava.

Vierailija
27/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit, laihdutuskuurit tai edes kauneusleikkaukset eivät pelasta meitä, joilla on lyhyet jalat ja vankka rakenne, leveät leukaperät ja lyhyet sormet. Tällaisessa kokonaisuudessa ei paljoa auta, jos tukka on tuuhea. Ja kun on runsasta karvankasvua päässä, niin sitä on säärissäkin.

Nykerö, notkoselkäinen nenä ja keltaiset ristiin rastiin sojottavat hampaat voidaan toki korjata, samoin aknen turmelemaa väritöntä ihoa voidaan parannella.

Kaikki tämä vaatii paljon rahaa. Pienituloinen joutuu säästämään vuosikausia päästäkseen kauneusleikkaukseen, jonka tuloksista ei ole mitään takuuta. Kulutusluottoa en voi ottaa tällaiseen asiaan.

Vierailija
28/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittyä enemmän muuhun kuin ulkonäköösi.

Vierailija
29/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joku teitäkin panisi. Miettikää ruman miehen elämää.

Vierailija
30/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla noin ankara itselleen. Muista, että kiusaajat ovat aina väärässä! Ei ne muuten kiusaajia olisikaan.

Tsemppiä sinulle <3

Vierailija
31/37 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjä.

Niin rumaa naista ei olekaan. Naisilla on sellainen rakenne, että vaikea olla ruma.

10 kg on hyvä alku. Jatka samaan malliin jos pudotettavaa on vielä paljonkin.

Paksusta tukasta kannattaa olla tyytyväinen. Harvalla suomalaisella on paksu tukka.

Vierailija
32/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä sitä itsetuntoa noin vaan hankita. Kaduillakin on huudeltu, että pistä pussi päähäsi. :( Minua on kiusattu päiväkodista asti, eikä loppua näy vaikka täytän kohta 18.

Ap

Muista ap, että niiltä kiusaajilta puuttuu paljon enemmän kuin sinulta: kuten järki, empatia ja itsetunto, jota pönkittävät kiusaamalla heikompaa.

Vierailija
33/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Jos olet tosi poikkeuksellisen näköinen, ota muutama selkeä kuva itsestäsi ja lähetä jonnekin missä tehdään elokuva- ja mainoscastingeja! Kokeile pääsisitkö listautumaan johonkin mistä agentit etsii erilaisia kasvoja. Sulla ei ole mitään menetettävää mutta voit päästä osaksi jotain mihin tuhannet yrittää joka tunti. Nyt vielä paikalliseen harrastelijateatteriin kasvattamaan rohkeutta ja samalla itsetuntoa niin sun elämä voi muuttua ☺ ja parasta on se että voit olla just sellanen kuin oot

Vierailija
34/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit, laihdutuskuurit tai edes kauneusleikkaukset eivät pelasta meitä,

Nykerö, notkoselkäinen nenä ja keltaiset ristiin rastiin sojottavat hampaat voidaan toki korjata, samoin aknen turmelemaa väritöntä ihoa voidaan parannella.

Kaikki tämä vaatii paljon rahaa. Pienituloinen joutuu säästämään vuosikausia päästäkseen kauneusleikkaukseen, jonka tuloksista ei ole mitään takuuta. Kulutusluottoa en voi ottaa tällaiseen asiaan.

Kauneusleikkaukset onnistuvat yleensä melko hyvin. Itse olen leikkauttanut yläluomeni ja oikonut hampaita aikuisena yksityisellä läpinäkyvillä muoteilla. Ensimmäisen maksoin säästöillä, hammashoidot lainalla. Olen tyytyväinen. Voin paremmin. Olen itsevarmempi sosiaalisissa tilanteissa. Siihen kannattaa sijoittaa. Katsokaa vaikka sitä Vuosia nuoremmaksi ohjelmaa.

Vierailija
35/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ruma, kunnes pyysin kaveriani ottamaan minusta kuvia. Ilmeni, että olenkin kaunis. Heh.

Vierailija
36/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto.

Aina tämä.. Ruma ulkonäkö ei ole sama kuin huono itsetunto. Minulla on ihan hyvä itsetunto, tiedän missä olen hyvä ja missä en. Käsitykseni on realistinen. Fakta on myös se, että olen ruma. Ja sitä mallia, että edes plastiikkakirurgi ei kovin toiveikas ollut veitsellä kaunistumisesta. Mutta eipä tuo hetkeäkään epäillyt että ongelmani olisi ollut huono itsetunto.

Vierailija
37/37 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lyhyt ja vankka rakenne on rumaa? Kim kardashiankin on sen tyyppinen. Tietty heteronaisten silmää miellyttää pitkä luiseva miehinen kroppa.. mutta naisellisuus on muuta. Huomattu on että miehet ja naiset pitää ihan eri asioista