Olen oksettavan ruma!
Olen lihava (laihdutan kyllä parhaillaan, 10kg lähtenyt), mulla on akne, hiukset on paksut ja pitkät sekä hankalat hoitaa, iho kuiva ja sormet ihan kamalan paksut ja lyhyet. Nenä on mallia jättiperuna, silmät ovat eriparia keskenään ja huulet kuivat ja verillä aina. Haluaisin kuolla, ruman naisen elämä on hankalaa.
Kommentit (37)
Sisko, kyllä meillä rumillakin on elämässä jokin tarkoitus.
Niin on vaikeaa elämä rumana. Vaikka sitä ei kukaan julkisesti myönnä, rumien elämä on niin vaikeaa, että jokaisen oikeasti ruman tulisi olla oikeutettu eutanasiaan. Samalla kun ympärillä kaikki perustavat perheitä ja etenevät urallaan ruma nainen on jumissa. SSRI-lääkkeillä pyritään sumentamaan todellisuudentajua, mutta aina ne eivät toimi.
No leikkaa hiukset, syö roa ja laihduta. Sitten veitsen alle.
Voi sua. Mulla oli tuo sama kriisi viime viikolla, porasin ainakin yhden päivän hirviömäistä rumuuttani, mutta niin se olo vaan meni ohi kun sinnitteli ja menee varmasti sullakin. Täytyy panostaa siihen mitä on. Laittaa vähän meikkiä ja miettiä vaatetustaan ja ryhtiään ym.
Tämä on vaivannut jo vuosia. :(
Ap
No eipä sitä itsetuntoa noin vaan hankita. Kaduillakin on huudeltu, että pistä pussi päähäsi. :( Minua on kiusattu päiväkodista asti, eikä loppua näy vaikka täytän kohta 18.
Ap
Siis mikä vika on pitkissä ja paksuissa hiuksissa? :D Eikö melkein kaikki naiset haaveile sellasista?
No noihin ongelmiin on aika helppoja ratkaisuja. Meikit, lääkkeet, laihdutus ja plastiikkakirurgi.
Määrität itse oman arvosi.
Tee jotain hedelmäsmoothieita ja pitkiä kävelylenkkejä. Ajattele myönteisiä asioita. Elämä on lahja ja sinä olet ainutlaatuinen. Pahuus on rumuutta ja hyvyys kauneutta. Keskity itsesi ulkopuolisiin asioihin, vaikka kevään heräämiseen luonnossa. Olemassaolon riemu ei ole siinä miltä näyttää vaan siltä miltä tuntuu. Reippaasti vaan elämään!
Mä oon ruma vaikka en oo edes lihava. Ei varmaan edes kauneusleikkaukset auttais. Meikkikään ei pelasta.
No mua sanotaan peikoksi näiden hiusten takia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mua sanotaan peikoksi näiden hiusten takia.
Ap
Hahah peikko just hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
No noihin ongelmiin on aika helppoja ratkaisuja. Meikit, lääkkeet, laihdutus ja plastiikkakirurgi.
Painan 45kg, käytän helvetisti meikkiä, vetelen nappeja päivittäin ja ei ole varaa plastiikkakirurgiin eikä rumuuttani pystyisi sillä edes muuttamaan. Pitääkö hypätä katolta? -ei ap
Jokaisessa on jotain kaunista.Sitäpaitsi nykyajan kauneusihanne on sairas.Anorektinen,teko/pallotisseineen ja kaikki muukin tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 45kg, käytän helvetisti meikkiä, vetelen nappeja päivittäin ja ei ole varaa plastiikkakirurgiin eikä rumuuttani pystyisi sillä edes muuttamaan. Pitääkö hypätä katolta? -ei ap
Se nappien vetely näkyy aika hyvin naamasta
Kannattaiskoha lopettaa huumeiden käyttö
Haluaisin olla anorektinen ja kananpersetukkainen. :(