Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet näpäyttänyt, mitä teit ja mistä syystä.

Vierailija
25.03.2017 |

http://www.vauva.fi/keskustelu/2823997/miksi-olette-niin-kovia-napaytta…

Ketjun lukemisen jälkeen jäin miettimään, kuinka moni on näpäyttänyt toisia ihmisiä ja mistä syystä?

Peukku ylös, jos näpäytys asiallinen ja peukku alas jos näpäytys asiaton ja turha.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas tylytti minua syyttä, olin valmiina selvittämään hänelle kaikki tarvitsemansa tiedon, mutta ehti kärsimättömänä sättiä minua osaamattomuudesta. Vähän myöhemmin pääsin näpäyttämään, kun hän roskasi. Normaalisti olisin vain huomauttanut suht ystävällisesti, nyt sanoin tiukasti, että kotonasi saat olla just kuin haluat, mutta täällä muut asiakkaat pitää ottaa huomioon. Nakkeli niskojaan.

Oliko tuo sitten pikemminkin kosto..

Vierailija
2/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti positiivista jos ei näpäytellä, vaan keskustellan, mutta luulisi jollakulla olevan tähän tarinansa kerrottavana? 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäytin miestä.

Hän luuli että arki kotona koliikkivauvan ja uhmaikäisen kanssa olisi kovin helppoa, että vähän kun hytkyttää sitterissä ja samalla tekee uhmiksen kanssa palapelejä niin se siitä.

Hän useasti kyseenalaisti väsymykseni (nukuin 4kk aikana 1h pätkissä, max 4h yössä)

Kun koitti hänen kesälomansa, pakkasin kamppeeni ja lähdin viikoksi reissuun. Takaisin tullessa koti oli siivottu, pöydällä laadukasta suklaata ja ruusuja, lahjakortti kasvohoitoon ja hierontaan mutta mikä parasta : mies joka ottaa rutistukseen ja kyynel silmässä pyytää anteeksi vähättelyä ja kertoo ettei tajua miten olen ehtinyt ja jaksanut tehdä kaiken yksin.

Vierailija
4/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa näpäytellä, olen liian kohtelias tms. Mieli on tehnyt monta kertaa, kun joku ( varsinkin vieraampi ihminen)loukkaa tai on epäkohtelias / ajattelematon. Ja niitä riittää😣

Vierailija
5/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vaimo tunkeutui ja vaihtoi lukot hallussapitämääni ja omistamaani kesämökkiin. Näpäytin vastustamalla hänen määräämistään isäni edunvalvojaksi. Päätöstä siitä ei ole vielä saatu. Jos hän ei sitä saa, voitin. Jos saa, hän joutui kuitenkin maksamaan asianajajalle tuhansia euroja.

Vierailija
6/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä näpäytin. Mut oli just leikattu ja mies häipyi kavereiden kans Rukalle ja jätti mut 2 lapsen kanssa yksin kotiin. En kotonakaan ois saanut nostella vauvaa vielä hetkeen ja ois pitänyt ottaa tosi rauhallisesti, mutta eihän se 11kk ja melkein 4v lasten kanssa onnistunut ja viikolla nousi kuumekin. Miehen kommentti oli että eihän mulla jalka oo poikki, että kyllä pystyn hoitaan yksinkin. Mies sit sairastui seuraavana kesänä angiinaan ja kuume huiteli 39 asteessa ja mä lähdin viikonlopuks festareille ja sanoin lähtiessä, että eihän sillä jalka oo poikki niin kyllä pitäs pystyä hoitaan kun mäkin pystyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän