Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen vietellään?

Vierailija
24.03.2017 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä naisen pillin mukaan

Vierailija
2/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on kyse ihan "tavallisesta" ihan kiltistä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseella, kevyellä kosketuksella ohimennen, huumorilla, huomioimisella.

Vierailija
4/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä lähtisi koskettelmaan. Se on liika tunkeilevaa ja ahdistavaa varmastikin.

Vierailija
5/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan pidä koskea ellei ole varma että toinen pitää siitä! Menee lähentelyn puolelle.

Jos ei-toivottu ihailija pistäisi vitosvaihteen silmään ja alkaisi vielä koskettelemaan (ei tunnu menevän millään kaaliin että en ole kiinnostunut) niin voisi tulla refleksinomainen huitaisu. Suuttuisin ainakin lopullisesti ja näyttäisin sen myös.

Vierailija
6/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä lähtisi koskettelmaan. Se on liika tunkeilevaa ja ahdistavaa varmastikin.

Ei heti tietenkään vaan sitten kun on saanut tarpeeksi katseita ja ymmärtää tunteiden olevan molemminpuoliset.

Vierailija
7/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla komea tai / ja rikas.

Vierailija
8/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se varsmastikin katseesta lähtee ja sen huomaa kun toinen ihminen viihtyy seurassa. Juttu luistaa ja inolla haluaa jatkaa juttua.

Vierailija
9/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se varsmastikin katseesta lähtee ja sen huomaa kun toinen ihminen viihtyy seurassa. Juttu luistaa ja inolla haluaa jatkaa juttua.

Luottamuksen tunne on varmastikin yksi keskeinen ensiarvoisen tärkeä heti jo alkuun.

Vierailija
10/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän minkä ikäinen nainen. Vanhemmille naisille tepsii mukavuus,varallisuus,älykkyys ja käytöstavat. Nuoremmat naiset on sitten vähän eri juttu, ulkonäöllä paljon isompi rooli heille ja pitää muutenkin erottua ja vähän olla muiden yläpuolella

Vierailija
11/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea pitää olla nyt ihan ekaksi

Vierailija
12/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuolla logiikalla mukava nainen saa aina peräänsä iilimatomaisia roikkujia jotka ei vain ymmärrä, että katsominen on osa kanssakäymistä ja toisen huomioimista ja innostunut keskustelu ei merkitse muuta kuin innostunutta keskustelua! Ei rakkautta, ei ihastumista.

On liikaa miehiä jotka jahtaavat naista ja menevät liian pitkälle lähestymisessään. Olisikin parasta antaa jotain suullista vinkkiä/flurttiä hyvissä ajoin että selviää onko toinen mukana vai ei jos aikoo jatkaa perässä haahuiluaan ja vahtaamista.

Vierailija
13/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja ottaa huomioon. Hymyilee paljon kohteelle ja juttelee esim. Kyselee kuulumisia. Ei saa olla ahdistava eikä tunkeileva vaan herrasmies.

Vierailija
14/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamuksen tunne on varmastikin yksi keskeinen ensiarvoisen tärkeä heti jo alkuun.

Jos minä olisin nainen, niin minulla todennäköisesti heräisi vaistot: "onkohan tuo joku pelimies kun se puhuu noin ikäänkuin mekaanisluonteisesti". No se on itseasiassa ihan totta että tämä on hieman "vastenmielistä" toisaalta puhua tällaisista asioista tällä tavalla teoreettisessa mielessä, mutta tosiasia on vain se, että ei ole kovin hyvin nämä "taidot" hallussa.

Vierailija
15/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vietellään hyvillä käytöstavoilla, ovet avataan ja mua kohdellaan huomioivasti aina. Ja toinen juttu on äly ja älyyn perudtuva huumori.

Vierailija
16/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmallista asetelmassa on "viettely" eli ilmeisesti ei-kiinnostuneen naisen pokaamisen yrittäminen. Huono lähtökohta. Jos nainen pitää ikäänkuin houkutella mukaan juoneen kuulostaa itsekkäältä ja erittäin rasittavalta naisen näkökulmasta.

Vierailija
17/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin nainen, niin minulla todennäköisesti heräisi vaistot: "onkohan tuo joku pelimies kun se puhuu noin ikäänkuin mekaanisluonteisesti". No se on itseasiassa ihan totta että tämä on hieman "vastenmielistä" toisaalta puhua tällaisista asioista tällä tavalla teoreettisessa mielessä, mutta tosiasia on vain se, että ei ole kovin hyvin nämä "taidot" hallussa.

"taidot" Minä en tarkoita tätä sanan varsinaisessa merkityksessä. Siis nykyisellään se kovasti jotensakin tuntuisi kallistuvan tällaiseen johonkin... että pitäisi olla sitä sun tätä ja kaikki on vaan niin helvetin sekavaa ja hankalaa.

Vierailija
18/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"taidot" Minä en tarkoita tätä sanan varsinaisessa merkityksessä. Siis nykyisellään se kovasti jotensakin tuntuisi kallistuvan tällaiseen johonkin... että pitäisi olla sitä sun tätä ja kaikki on vaan niin helvetin sekavaa ja hankalaa.

Tavallaan että miksi ei vaan voi olla oma itsensä ja riittää sellaisena kuin on. Että ikäänkuin tulisi esittää jotakin muuta kuin on.

Vierailija
19/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin tehoaa leikkimielisyys ja huumori. Ohimennen kosketus ja pitkät katseet sekä syvälliset keskustelut, mutta vain, jos olen päättänyt, että olen valmis uuteen suhteeseen. Muutoin voi tulla kylmä kohtelu. Olen MBTI:ssä ENTJ ja meitä onkin vaikea noin muuten vietellä, ellei tiedä mitkä asiat viehättävät meitä. Ja nekin yksilökohtaisia eli ei ole mitään yleispätevää ohjetta. Me viihdymme paljon itsekseen ja meidän keskuudessa on yleistä olla pitkään sinkku. Ja silloin kun päätetään olla sinkkuja, niin viettelyyn ei mikään tepsi.

Lykkyä tykö.

Vierailija
20/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla on toiminut jokin naisen ominaisuuden kehuminen, ja kun sen tekee aidosti ja vakuuttavasti niin nainen kyllä huomio sinut...

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän