Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIELUNSISKOJA?

Vierailija
24.03.2017 |

Onko kellään muulla kahta pernaa, vaikuttaako elämäänne? :DD Sairaalassa selvisi, tutkittiin kyllä ihan eri juttua mutta samalla selvisi sitten sellanen juttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain puolikkaat aivot! Oltaisko kuitenkin sielunserkkuja?! :)

Vierailija
2/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sielunsiskoni ei varmasti huuda av-palstalla, ja perna =/= sielu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää palsta suorastaan huokuu positiivisuutta

Vierailija
4/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet aivot. Luulisi hyödylliseksi ominaisuudeksi, mutta ongelmia on lukuisia: Molemmat aivot haluavat elämältä eri asioita. Toinen tahtoisi lukea kirjaa ja toinen katsoa telkkaria, mutta kun silmäpareja on vain yksi.

Toiset aivot tahtoo syödä pizzaa ja toinen karkkia, mutta kuin suita on vain yksi ja niin myös mahoja... Ei se mulle sovi, että molemmat aivot saisivat toteuttaa mielihalujaan vain osittain, joten syön kahden edestä, vaikka mulla on vain yksi keho. Painokin on sitten sen mukainen.

Jouduin lahjomaan toiset aivot antamaan mun kirjoittaa tämän viestin. Vastapalkkioksi saan sitten vähän trollailla niillä toisilla aivoilla, jotka tykkää ihmisten vedättämisestä. Tällä hetkellä käytössä olevat aivot kokee olevansa todella asiallinen ja niitä hävettää lukea toisten aivojeni ilkeitä kirjoituksia ja räikeitä valheita.

Joskus aivoni rupeavat tappelemaan keskenään ja kiusaamaan toisiaan. Esim. toisilla aivoilla on korkeanpaikankammo ja toisilla ei, niin nämä lähtevät viemään kehoa jonnekin korkealle. Toiset aivot taas nappaa maasta hämähäkin ja tuo sen silmieni eteen, jotta toiset aivot, joilla on hämähäkkipelko, säikähtävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi