Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan sepittänyt yliluonnollista tapahtumaa?

Vierailija
24.03.2017 |

Oletko koskaan valehdellut, että sinulle on tapahtunut jotain yliluonnollista? Siis sepittänyt yliluonnollisen tapahtuman ja esittänyt sen niin kuin se olisi oikeasti tapahtunut sinulle (eli et ole esittänyt sitä ilmiselvänä fiktiona kuten novellina tai kauhutarinana vaan tarkoitus on ollut saada ihminen/ihmisiä uskomaan tarinasi todeksi)? Esimerkiksi että olisit kokenut spiritismissä jotain outoa, vaikka oikeasti niin ei ole käynyt, tai olisit nähnyt kuolleen läheisesi hänen kuolemansa jälkeen, vaikka niin ei todellisuudessa käynyt, tai mitä tahansa muuta vastaavaa.

Jos olet, niin olisi kiva kuulla millaisista tapahtumista olet valehdellut, miten usein, missä yhteydessä (oikeassa elämässä, netissä?) ja minkä ikäisenä sekä mistä idea tapahtuman sepittämiseen lähti?

Itse en ole muistaakseni koskaan sepittänyt yliluonnollista tapahtumaa (korkeintaan lapsena, mutta en muista enää). Minulle ei ole myöskään koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista tai yliluonnolliselta vaikuttavaa selittämätöntä tapahtumaa.

Oletko koskaan sepittänyt yliluonnollista tapahtumaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte myös kertoa, että jos olette jakaneet jonkin todellisen tapahtuman, niin miten kertomaanne on suhtauduttu!

ap.

Vierailija
2/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran toinen henkilö kuvaili mulle yliluonnollista tapahtumaa, joka oli tapahtunut hänen sisarukselleen.

Henkilö vaikutti uskottavalta ja rehelliseltä ihmiseltä ja myös itse vaikutti uskovan sisarustaan eikä keksinyt, miksi tämä olisi valehdellutkaan (itse tosin en hänen sisarustaan tunne). Ihmettelin kovasti, että kumpi heistä valehteli, vai oliko tarina totta. En muista sitä enää tarkalleen, mutta siihen sisältyi esim. naaman hallitsematonta "paholaismaista" vääntelyä. Toki sen voisi selittää vaikka jollain kohtauksella, mutta tarinassa oli muutakin, mitä en valitettavasti enää muista.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaista...

Vierailija
4/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut, koska olen aidosti uskonut yliluonnolliseen kertoessani ”yliluonnollisesta” kokemuksestani. Ei kuitenkaan oikeasti ole tapahtunut mitään yliluonnollista, sillä sellaista ei ole olemassa. Tämä ei sovi yhteenkään vaihtoehdoista.

Vierailija
5/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä uskon Joulupúkkiin, enkeleihin ja rehellisen poliitikkojen olemassaoloon. 

Vierailija
6/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole valehdellut, koska olen aidosti uskonut yliluonnolliseen kertoessani ”yliluonnollisesta” kokemuksestani. Ei kuitenkaan oikeasti ole tapahtunut mitään yliluonnollista, sillä sellaista ei ole olemassa. Tämä ei sovi yhteenkään vaihtoehdoista.

Okei, se ei ole valehtelua jos itse uskoo siihen. Yliluonnollisella tarkoitin tässä kaikenlaista ihmisjärjellä toistaiseksi selittämättömissä olevaa (tosin tämä määritelmä saattaisi osua sellaisiinkin asioihin, joita ei pidetä yliluonnollisena). Oikeastihan jos jotain "yliluonnollista" on olemassa ja se voitaisiin joskus todistaa ja selittää, sitä varmaan lakattaisiin pitämästä yliluonnollisena.

ap.

Vierailija
7/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva kuulla millaisista yliluonnollisista asioista on valehdeltu.

Vierailija
8/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vain city-vihreiden metroseksuaalimiesten ongelma. Kun raavas lihaa syövä persu astuu huoneeseen, on rouvien torvet heti kosteena.