Mitä teet juuri nyt?
Se on taas viikonloppu 😊 Mitä teet juuri nyt?
Itse katson voicea, syön nugetteja ja teen kouluhommia.
Kommentit (16)
Jeejee kirjoitti:
Se on taas viikonloppu 😊 Mitä teet juuri nyt?
Itse katson voicea, syön nugetteja ja teen kouluhommia.
Ja kirjoittelet pöllöpalstalla.
Katson Voicea, syön sipsiä ja palstailen
Katson How to get away with murder ja palstailen
Katson jusseja, palstailen, ikävöin erästä ja kelaan mennyttä elämääni
Lomapäivä. Lomapäivät ovat inhottavia kun aivot käyvät ikäänkuin tyhjäkäynnillä ja yrittävät ajaa minut masennuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Lomapäivä. Lomapäivät ovat inhottavia kun aivot käyvät ikäänkuin tyhjäkäynnillä ja yrittävät ajaa minut masennuksiin.
Aivot yrittää luoda negatiivisen mielialan tässä väliaikaisessa tyhjyyden tilassa.
Just sain poitsun nukkuu ja laitoin pyykit kuivuu. Ihanaa olla kotona. Tänään tultii risteilyltä ja nyt ihan naatti. Haluaa vaa nukkuu.
Itken, katson Simpsoneita ja palstailen.
tein just yhden kurssin valmiiksi ja palautin oppimispäiväkirjan moodleen. Nyt mietiskelen, mitä kursseja voisin tenttiä vielä kevään aikana koska olen aikataulustani vähän edellä. Mietin myös, pitäisikö tenttiä kesälläkin jotain niin valmistuisinkin joskus. Kohta katson varmaan pari jaksoa Skamia ja juon siiderin. Sitten käyn ehkä miehen kanssa saunassa ja menen aika ajoissa nukkumaan.
Röhnötän sohvalla, katson jostain syystä Jussi-gaalaa, palstailen ja mussutan pähkinöitä.
Kuuntelen ruoanlaittoani jotta naapurinikin voisi sinullekkin kertoa paljastettuani mitä syön.
Kuivattelen itseäni suihkun jäljiltä. Palstailen. Kuuntelen Topi Sorsakoskea. Kissa kehrää vieressä. Kun tämä biisi loppuu, lähden vaihtamaan yöpaidan päälle ja laadin itselleni iltapalaa.
Just sain keittiöhommat päätökseen. Laitoin lihat ja kesäkurpitsat marinoitumaan huomista ruokaa varten. Nyt odottelen leffan alkamista.
Juon kaljaa, syön sipsiä ja katon pressiklubia.