Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sellon tallan laitettua itse?

24.03.2017 |

Tuli tosiaan viime keskiviikkona toi sello, ja siinä ei ole tallaa laitettu, odotanko vain seuraavaan oppituntiin että opettaja laittaa, vai kokeilisinko itse? En vain haluaisi että seuraavasta tunnista menee aikaa hukkaan sen laittoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset niitä laittavat.

2/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset niitä laittavat.

.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysyt sitä täällä.

4/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kysyt sitä täällä.

Joo?

Vierailija
5/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi talla on irti? Jos olet ennenkin laittanut tallan, niin kielet vaan löysälle, katsot että talla tulee keskelle ja siihen f-aukkojen lovien kohdalle, hitaasti kieli kerrallaan kiristämistä, itselläni meni viimeksi puoli tuntia kun viulun talla räsähti ja laitoin sen paikalleen, vähitellen jokaista kieltä kiristin. Ole varovainen ettei äänipinna lähde pois paikaltaan.

6/6 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi talla on irti? Jos olet ennenkin laittanut tallan, niin kielet vaan löysälle, katsot että talla tulee keskelle ja siihen f-aukkojen lovien kohdalle, hitaasti kieli kerrallaan kiristämistä, itselläni meni viimeksi puoli tuntia kun viulun talla räsähti ja laitoin sen paikalleen, vähitellen jokaista kieltä kiristin. Ole varovainen ettei äänipinna lähde pois paikaltaan.

Mun sello tuli saksasta, ne kielet oli laitettu sen mustan kaulan? alle, ja talla oli nätisti pienessä paketissa niiden alavirittimien alla. Olen käynyt vasta kaksi viikkoa tunneilla ja tiistaina kolmas tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän