Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla tasapuolinen uusperheessä.

Vierailija
24.03.2017 |

En ole mieheni ja tämän exän lasten äiti eikä mun tarvitse rakastaa niitä niinkuin omiani.

Suututtaa kun exä aina valittaa, että kohtelen hänen lapsia huonommin kuin omiani. Mut eihän ne ole mun lapsia eivätkä edes asu täällä vaan ovat vaan käymässä viikonloppuisin.

Tämä viimeinen yhteenotto miehen exän kanssa seurasi siitä, kun mentiin miehen ja mun lasten kanssa hoploppiin viime lauantaina ja exän lapset sai jäädä kotiin kun eivät mahtuneet autoon.

Sitäpaitsi oli ihan ok miehelle, että hänen lapset ei tule mukaan, joten mitä hänen exä mulle raivoaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Hop Lop -tarina oli ihan sydäntäsärkevä ja se tunteettoman asiallinen tapa jolla ap sen kuvasi kyllä kertoo, ettei ap:lla kaikki ole kohdallaan.

Vierailija
42/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi.

Mut mä annan mun miehen tehä lastensa kaa asioita,en mene usein mukaan.

miksi ängetä mukaan ku saavat yhteistä aikaa.

toki joskus tehdään asioita nelistee.

mut mieluiten olisin kokonaan muualla ku lapset täällä.

Se ongelma on siinä, että miehen lapset on meillä viikonloppuisin tai miehen lomalla. Eli just silloin kun me haluttaisiin tehdä jotain perheenä. Emmä aio jäädä kotiin mun lasten kanssa kun mies viettää viikonloppua tai lomaa exän lasten kanssa. Eli pidän vaan puoliani että saadaan yhteistä aikaa perheenä. Ja jos nää exän lapset ei usein mahdu autoon tai rahat ei riitä, niin voi voi. Kyllä mulle mun lapset tulee ensin.

Kerran kun tilattiin pitsaa, niin mies sanoi että maksaa omien lastensa pitsat. Niin mä sanoin että sitten maksat kyllä munkin lasten pitsat! Ymmärrättekö?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi.

Se ongelma on siinä, että miehen lapset on meillä viikonloppuisin tai miehen lomalla. Eli just silloin kun me haluttaisiin tehdä jotain perheenä. Emmä aio jäädä kotiin mun lasten kanssa kun mies viettää viikonloppua tai lomaa exän lasten kanssa. Eli pidän vaan puoliani että saadaan yhteistä aikaa perheenä. Ja jos nää exän lapset ei usein mahdu autoon tai rahat ei riitä, niin voi voi. Kyllä mulle mun lapset tulee ensin.

Kerran kun tilattiin pitsaa, niin mies sanoi että maksaa omien lastensa pitsat. Niin mä sanoin että sitten maksat kyllä munkin lasten pitsat! Ymmärrättekö?

Ap

Että olet väsynyt provoilija? Ymmärretään.

Vierailija
44/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi.

Ap

Että olet väsynyt provoilija? Ymmärretään.

Tämä on vissiin karikatyyri av-mammoista. Ei pidä loukkantua ;)

Vierailija
45/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön juttu. Me sovittiin miehen kanssa alun perin että sekä minun että hänen lapsista huolehditaan tasapuolisesti. Ja näin on myös tehty. Jokaisella lapsella on oma huone ja samantasoiset kalusteet yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan