Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla tasapuolinen uusperheessä.

Vierailija
24.03.2017 |

En ole mieheni ja tämän exän lasten äiti eikä mun tarvitse rakastaa niitä niinkuin omiani.

Suututtaa kun exä aina valittaa, että kohtelen hänen lapsia huonommin kuin omiani. Mut eihän ne ole mun lapsia eivätkä edes asu täällä vaan ovat vaan käymässä viikonloppuisin.

Tämä viimeinen yhteenotto miehen exän kanssa seurasi siitä, kun mentiin miehen ja mun lasten kanssa hoploppiin viime lauantaina ja exän lapset sai jäädä kotiin kun eivät mahtuneet autoon.

Sitäpaitsi oli ihan ok miehelle, että hänen lapset ei tule mukaan, joten mitä hänen exä mulle raivoaa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän ei  tulisi asua uusperheessä! Kovin epäreilua minustakin, että on sun ja mun lapset. Vieraita ei tarvitse rakastaa kuin omiaan, mutta aikuiset ihmiset, voi vittu nyt!

Vierailija
2/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin aikuinen vai mitä?

Vierailija
4/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet miehen uusi nainen joten kellekäs muulle se exä räkyttäisi? Anna räksyttää.

Vierailija
5/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tietenkin aikuinen. Miten se liittyy yhtään mihinkään? Ap

Vierailija
6/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mieheni ja tämän exän lasten äiti eikä mun tarvitse rakastaa niitä niinkuin omiani.

Suututtaa kun exä aina valittaa, että kohtelen hänen lapsia huonommin kuin omiani. Mut eihän ne ole mun lapsia eivätkä edes asu täällä vaan ovat vaan käymässä viikonloppuisin.

Tämä viimeinen yhteenotto miehen exän kanssa seurasi siitä, kun mentiin miehen ja mun lasten kanssa hoploppiin viime lauantaina ja exän lapset sai jäädä kotiin kun eivät mahtuneet autoon.

Sitäpaitsi oli ihan ok miehelle, että hänen lapset ei tule mukaan, joten mitä hänen exä mulle raivoaa.

Otit miehen, pakettiin kuuluvat lapset vaikka miten kiukuttelet. Hyväksy miehen lapset tai anna miehen etsiä kunnollinen äitipuoli lapsilleen.

Vierailija
7/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäydy sitten kuin aikuinen. Nyt vaikutat vain uhmakkaalta ja kiukuttelevalta murkulta.

Vierailija
8/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena sinulla on vanhemman velvollisuudet.

Vierailija
9/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteekisi erehdykseni, kuulostat enemmänkin kesken kasvuiselta kakaralta.

Vierailija
10/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolla jäänyt uhmaikä päälle?

Vierailija
11/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet miehen uusi nainen joten kellekäs muulle se exä räkyttäisi? Anna räksyttää.

Joo joo tiedän. Se on mulle kateellinen kun vein sen miehen ;) Nyt se on katkera yh ja mä määrään talossa, jonka mies rakensi sille!

Tää helpotti vähän. Suututtaa vaan tollanen että hän vaatii MULTA asioita HÄNEN lapsille! Ap

Vierailija
12/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteekisi erehdykseni, kuulostat enemmänkin kesken kasvuiselta kakaralta.

Äläpäs loukkaa kakaroita! Mun 6v uhmiskin on kypsempi kuin ap...

Vierailija
13/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Jeccica 12v

Vierailija
14/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo tiedän. Se on mulle kateellinen kun vein sen miehen ;) Nyt se on katkera yh ja mä määrään talossa, jonka mies rakensi sille!

Tää helpotti vähän. Suututtaa vaan tollanen että hän vaatii MULTA asioita HÄNEN lapsille! Ap

Vai onko kyse sittenkään sinusta? Vai vaatisiko hän kuintekin isältä aikaa lapsilleen? 

Vierailija
15/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä ikäisiä teidät lapset on? En minäkään ole mieheni lasten äiti, mut jos lapset on samanikäisiä ja miehen lapset teillä harvoin, niin on kyllä aika tahditonta viedä omansa siitä nenän edestä hoploppiin ja toisten jäädä kotiin. Minullakin menee väillä hermo vastaavien asioiden kanssa, mutta en silti ikinä tekis noin. Toihan on lähes vittuilua niille lapsille. Te ette kuulu joukoon kun ette mahdu autoon? Eihän ne lapset olemassaololleen mitään voi. Me menemme kahdella autolla. Koska lapsia on niin monta. Toinen asia laittoi silmään, mikäs riitelykontakti sulla sen exän kanssa on?  Jos on mitään epäselvyyksiä, ainut järkevä asia on, että mies huolehtii asiat exän suuntaan.  Sinuna lopettaisin heti tuollaisen kontaktin ja antaisin miehen hoitaa. Siitä ei seuraa mitään hyvää. Exän ja nyxän pitää olla aika fiksuja että tuollainen toimii. Ja aika erikoiselta sunkin touhu vaikuttaa...

Vierailija
16/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun ottaa kovemmat aseet käyttöön? Kai sinulla jotain on millä kiristää miestä ettei hän enää lapsia ota teille? Minua hävettäisi olla sinun tilanteessa kun et ole saanut miestä kääntämään kokonaan selkäänsä entiselle perheelleen.

Vierailija
17/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läpi menee kuin kuuma veitsi voissa...

Vierailija
18/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo, yritä ees vähän enemmän.

Vierailija
19/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja läpi menee kuin kuuma veitsi voissa...

Mitä läpi näkyvämpää sitä asiallisempaa...

Vierailija
20/45 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isän velvollisuus on huolehtia lastensa hyvinvoinnista ja tasapuolisuudesta, ei ap:n homma ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi