Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aviomiehen jättää viikoksi yksin kotiin?

Vierailija
24.03.2017 |

Vai pitääkö äitiäni pyytää kaitsemaan miestäni?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää rivin puhtaita kalsareita ja sukkia sängyn viereen, ne on siinä viikonkin päästä. Jääkaapissa on vanhentunut tuorekala ja kyljykset. Ei kannata siis turhaan stressata. Paistaa joulukinkun jääkaappiin, hyvää sinappia ja olutta, katsoo lähtiessä että miehellä on ehjät vaatteet päällään niin kyllä hän pärjää.

Vierailija
22/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei misssään nimessä. Sehän olisi vähän sama kuin jättäisi upouuden mersun naiselle viikoksi käyttöön. Tuskin nainen pääsisi edes ensimmäisestä tienliittymästä kolaroimatta ja ajamatta ojaan.

Ehei, tarkemmin asiaa kun ajattelet, otat huomioimatta, että minä naisena illan hämärtyessä starttaan pihamaalta uudella mersullasi, peruutan päin ruohonleikkuria ym. pitkin pihaan miehen jättämiä pienkoneita. Pelästyn, poistun mersusta, lukitsen sen ja soitan taksin. Seuraavana päivänä soitan miehelleni ja kerron, että voi viedä mersun maalattavaksi ja siivota pihalta roinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ei kannata jättää. Itse petän aina kun on mahdollisuus, kaikki kaverini ovat myös samanlaisia. Tosin viime kerralla unohtui pettää kun olin niin sekasin anopin lääkkeistä.

Vierailija
24/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt miehen usein pariksi yöksi yksin. Osaa jo käydä alakerran alepasta hakemassa kaljaa ja ollaan yhdessä opeteltu ihan simppeleitä pastaohjeita että osaa tehdä kunhan käyn ensin ostamassa tarvikkeet.

Tuo on hyvin luotettava tapaus ja saa välillä olla pari tuntia lasten kanssa kotona, silloin on pelattu vähän pleikkaria tai katsottu lastenohjelmia.

Pidän puhelimen aina lähellä ja välillä teen tarkistussoittoja ihan vain kuinka menee.

Vierailija
25/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä katotaan koko viikko sen tason jynkkyä että tääkin av mamma jää yksin nuolemaan näppejänsä!

Vierailija
26/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on alle metrinen, niin en jättäisi.

Vierailija
27/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihteen suurkuluttaja kirjoitti:

Siellä katotaan koko viikko sen tason jynkkyä että tääkin av mamma jää yksin nuolemaan näppejänsä!

Juu siis itse ainakin tilaan miehelle jonkun kanavan siksi aikaa kun olen matkoilla. Saa sitten kutsua kavereitaan kylään ja välillä ollaan muiden vaimojen kanssa sovittu että käydään vähän katsomassa miten toisten miehillä menee siinä samalla kun vievät kyläilemään.

Ja itse ainakin olen jäänyt siksi aikaa vahtimaan kun miehet halusi käydä saunassa ettei vaan siellä käy mitään.

Vierailija
28/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ei kannata jättää. Itse petän aina kun on mahdollisuus, kaikki kaverini ovat myös samanlaisia. Tosin viime kerralla unohtui pettää kun olin niin sekasin anopin lääkkeistä.

Voi voi, oliko anoppi pyydetty vahdiksi ja kahvi maistui oudolta? On se anoppi, ovela.

Vierailija
29/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, se pettää. I would know ;)

Vierailija
30/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei, se pettää. I would know ;)

Ne on vain ne miehet jotka päästetään yksin kauppaan ilman vahtimista. Siellä on aina joku vapaa kassa vikittelemässä ja jos miehen kehitystaso on vielä alhainen se saataa hairahtua jos sille vaikka kaljan tarjoaa.

Vierailija
31/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa petät? Mistä olet löytänyt petto kaverin?

Auttaako sun kaverit?

Vierailija
32/32 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa petät? Mistä olet löytänyt petto kaverin?

Auttaako sun kaverit?

Varmaan anopin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme