G: jos menet täydehkössä bussissa jonkun viereen istumaan ja myöhemmin vapautuu paljon penkkirivejä, vaihdatko paikkaa kesken matkan?
Kommentit (50)
Vaihdan jos läheltä vapautuu paikka.
En vaihda jos istun kauniin naisen vieressä, silloin hivuttaudun kokoajan sitä kohti.
Muutoin kylläm
M33
Ennen en kehdannut yleensä siirtyä, mutta nykyään siirryn aina jos bussissa on paljon tyhjää, koska itse haluaisin toisen kuitenkin siirtyvän, ettei tarvitsisi miettiä, että jääkö hän minua aiemmin tai joudunko pyytämään väistämään.
Aina yleensä, jos matkaa on jäljellä enemmän kuin yksi pysäkkiväli. Saa kai sitä istua missä haluaa. Toisaalta en koskaan mene inva- tai lastenvaunupaikkojen viereen, jotta äidit saavat istua vauvojensa lähellä ja vanhuksille ja vammaisille jää omat paikat.
Jos ihan käytävän toiselta puolelta vapautuu penkki, niin saatan siihen siirtyä, ellen ole muutenkin kohta jäämässä pois.
Jos vapautuu useampi rivi ja jos itsellä on vielä pidempi matka jäljellä. En parin pysäkin takia lähde haahuilemaan toiseen päähän bussia vapaalle paikalle
En kehtaa, koska minulle itselleni tulee heti epäilys onko minussa jotain vikaa, jos toinen vaihtaa paikkaa :D samalla en kuitenkaan tykkää et kukaan istuu vieressä.
Joskus jos matkaa on jäljellä ja on ahdasta eli jos vaikka olen joutunut jonkun jalat levällään istuvan miehen viereen
Vaihdan. "Tee toisille niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän."
Kyllä siirryn aina. Haluan istua ikkunapaikalla.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa, koska minulle itselleni tulee heti epäilys onko minussa jotain vikaa, jos toinen vaihtaa paikkaa :D samalla en kuitenkaan tykkää et kukaan istuu vieressä.
Sama homma,haluaisi vaihtaa,mutta en kehtaa :D
Tai no kerran nuorena täydessä bussissa viereeni istui niin hirveän hajuinen puliukko,että jäin pois kyydistä ja menin seuraavalla bussilla.
Tuntuisi epäkohteliasta vaihtaa. Toisaalta hieman höntti olo olla vaihtamatta, joten liimaan katseen kännykkään, ikään kun en huomaisikaan paikkojen vapautumista.
Mikä ihme ihmiskammo suomalaisilla on??? Meilläpäin istutaan syliin, jos paikoista pula.
T. Puoliksi espanjalainen
:D kuka on niin juntti, että vaihtaisi paikkaa?
Yleensä en.