Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen opin tämän päivän anoppikeskusteluista, että jos minusta tulee anoppi

Vierailija
24.03.2017 |

niin mitään en nuorelle parille osta. En vahingossakaan. Nykyään lahjan antaminen on vallankäyttöä ja narsismia, joten annan heidän tulla toimeen ihan omillaan.
Käytän kaikki ylimääräiset rahani itseeni ja oman terveyteni ja mukavuuteni ylläpitämiseen. Ja näköjään ihan luvan kanssa.
Mä olen kasvanut maailmassa missä omaisia pruukattiin auttaa ja niin päin pois mutta se ei näköjään enää käy. Hakekoot sitten vaan vaikka sossusta ennemmin vaununsa ja mööpelinsä. Minä en sotkeennu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkunarsisti siellä puhkuu.

Vierailija
2/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on syysi siihen, ettet voi auttaa niin, että saavat mieleisensä?

Miksi haluat väen väkisin tehdä hankinnat ominpäin? Tuskin sinäkään haluat, että joku ostaisi sinulle täysin makuasi vastaamattoman tuotteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on kai siitä, että nykyisin katsotaan lahjahevosen suuhun. Mitä hyvänsä ei huolita. Ollaan vaikeuksissa, jos anopin/äidin ja miniän/lapsen maut eivät kohtaa ja grande katastrof on valmis.

Vierailija
4/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä uhoamaan lapsillesi!

Voiko joku olla oikeasti noin tyhmä että lukee keskustelupalstaa ja vetää siitä pultit, jotka aikoo kostaa lapsilleen?

Haudo vielä vuosia kiukkuasi niin voit uhmaikäisen lailla huutaa: Minä en osta teille mitään!

Vierailija
5/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä nyt on mieli pahoitettu kun ei saa lahjaksi edes ostaa jotain mistä lahjan saada ei yhtään pidä tai hyödy :( Tärkeintähän olisi että antamasi lahja on sinulle mieleinen.

Vierailija
6/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa...

Suosittelen terapiaa, tämän palstan kirjoittajat eivät vastaa kaikkia maailman ihmisiä. Jätä myös palsta ja pura kiukkusi esimerkiksi juoksulenkkiin.

Vierailija
7/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän aikuisten lasten pitääkin omillaan pärjätä. Kukkakimppu riittää lahjaksi ja vauvalle vaate, kirja tai lelu. Miksi täytyy vaahdota turhasta?

Vierailija
8/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä ymmärrä laisinkaan tätä palstamammojen anoppivihaa. Sen toki tiedän, että nainen on aina naiselle susi, liittynee siis siihen?

Vierailija
9/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ostan. Osaan jopa kysyä lahjan saajalta, mistä hän tykkää. Jos toive on liian kallis, niin ehdotan, että kustannan siitä osan, jollei tilalle löydy halvempaa vaihtoehtoa. Kukaan, en minä eikä lahjan saaja, ole vielä mieltään pahoittanut. Itse en halua ostaa lahjoja, jotka jäävät käyttämättä, joten en mielelläni hanki tavaraa yllätyslahjaksi.

Vierailija
10/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä muutamista keskusteluista on itselleni jäänyt mielikuva, että raha kyllä nuorille aikuiselle kelpaa kunhan se mieluummin  laitetaan suoraan tilille, ettei tarvitse edes kohdata kasvokkain.

Vierailija
11/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on kai siitä, että nykyisin katsotaan lahjahevosen suuhun. Mitä hyvänsä ei huolita. Ollaan vaikeuksissa, jos anopin/äidin ja miniän/lapsen maut eivät kohtaa ja grande katastrof on valmis.

Mä en jaksa käsittää sitä, että nykyään runsaan työttömyyden ja taloudellisen tiukkuuden Suomessa nuorista naisista on tullut niin mahtavia, ettei heille enää isovanhempien apu kelpaa. Mä en nuorena ollut köyhä enkä kipeä mutta kyllä vaan kunnioitin vanhempiani ja otin mielelläni tarjotun avun vastaan. Sitä ei paljon tullut mutta se vähä oli sitäkin kallisarvoisempaa. 

Vierailija
12/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot lapsesi kasvattanut jos niiden täytyy sossusta tukia hakea? Olisko nyt peiliin katsomisen paikka? T:Anoppi

Vierailija
13/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on syysi siihen, ettet voi auttaa niin, että saavat mieleisensä?

Miksi haluat väen väkisin tehdä hankinnat ominpäin? Tuskin sinäkään haluat, että joku ostaisi sinulle täysin makuasi vastaamattoman tuotteen?

Viitannet siihen lastenvaunuketjuun kommentillasi. Kyseinen palstamamma ei ollut vaunuja edes vielä nähnyt, mutta anoppi haukuttiin jo aloituksessa maanrakoon. Kyllä naisilla viiraa päässä ja pahasti.

Vierailija
14/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa käsittää sitä, että nykyään runsaan työttömyyden ja taloudellisen tiukkuuden Suomessa nuorista naisista on tullut niin mahtavia, ettei heille enää isovanhempien apu kelpaa. Mä en nuorena ollut köyhä enkä kipeä mutta kyllä vaan kunnioitin vanhempiani ja otin mielelläni tarjotun avun vastaan. Sitä ei paljon tullut mutta se vähä oli sitäkin kallisarvoisempaa. 

Miksi yleistät? Eiköhän apu kelpaa, jos on oikeasti avun tarpeessa. Ei köyhänkään silti tarvitse huolia roskaa tai tavaraa joka ei ole mieluisaa.

Vierailija
15/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi, joko kysyä mitä tarvitaan tai antaa rahaa? Oma äiti ostaa sitä mitä pyydetään. Anoppi lamppaa kaiken maailman kipporvaarakutsuilla ja ostoholismissaan ostelee mitä ihmeellisimpiä tuotteita useita kappaleita, kun oli tarjouksessa. Näitä sitten saadaan lahjaksi, kun kaikki kaapit on muovikippoja ja moppeja täynnä.

Vierailija
16/16 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia jotka eivät halua ja jotka ei tarvitse, niinkuin tällä anopilla oli poika ja miniä vai mitkä nyt olikaan. Sitten on runsaasti sellaisia jotka haluaisivat ja tarvitsisivat ja todellakin ottaisivat vastaan erittäin mielellään ja kiitollisina. Esimerkiksi minä. Ei tarvitse olla juuri mieleen eikä todellakaan sitä Ikean shaibaa vaikken sitä siis vähättelekään, eikä todellakaan minun itseni omalla maksusitoumuksella itselleni hankkimaa.

Perinteet tältä osin kunniaan, tottakai olisi hienoa jos kaikki auttaisivat sukulaisiaan jos sellaiseen kykenevät. Ei se nyt se yksi nokkaansa nyrpistelevä nuoripari kaikkia edusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä