Pitäisikö kertoa pomolle, että olen tehnyt itse sushia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Me rakennettiin yhteen makkariin akvaario, mistä saadaan tuoretta itsekasvatettua luomukalaa joka päivä. Lapset vähän marisee, kun niillä ei ole molemmilla omaa huonetta enää. Mutta kyllä meidän mielestä itsekasvatettu luomukalasushi on tärkeämpää.
Mitä mieltä te olette?
Kasvatatteko merilevän myös itse. Mistä saitte taimet vai kasvaako ne siemenistä? Mistä niitä voisi ostaa niitä siemeniä?
Vierailija kirjoitti:
Meidän akateemisen sushikoultuksen saaneelta Mirriltä katoaa aina lohet sushinteossa. Killittää vaan ja katsoo mua korvat värähtämättä, kun vihjaan että puuttuukohan rullista jotain.
Mikä koulu se oli. Aika huonotasoinen sushikoulu, jos kissa vielä akateemisen tutkinnon jälkeenkin popsii lohet omaan suuhunsa. Ollaan nyt valitsemassa koulua kohta syntyville pennuille, alkaisi jo olla kiire ilmoittautua. Jos kertoisit koulun, niin ei ainakaan sitä valittaisi.
Mikähän olisi paras koulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin, mutta pomo pisti itse paremmaksi, oli kasvattunut riisin itse ja kerännyt levän merestä. Pitää mua ihan luuserina.
Mitä vielä. Oma pomoni sanoi, että on oppinut paistamaan kalan, joten ei tarvitse syödä raakana. Häpesin silmät päästäni, kun esittelin olemattomia kykyjäni.
Phah! Mun pomo yhdisti geenimanipulaation keinoin riisin, kirjoahvenen ja merilevän. Tuloksena sai sushipuun, joka kasvattaa valmiit makit. Nigirit muotoilee käsin samalla, kun synnyttää suolalohisiivuja siihen päälle.
Synnyttääkö sun pomo suolalohisiivuja muotoillessaan nigrejä? Onko sun pomo joku robotti, ja ne lohisiivut jotain 3D tulosteita?
No ei tietenkään teidän siamilainen talvirenkaita vaihda. Minkä takia tänne pitää haalia jotain aasialaisia, jotka eivät sopeudu suomalaiseen kulttuuriin. Ei ne haluakaan oppia meidän tavoille. Jotain matukolleja pitää joidenkin hyysätä ja samaan aikaan kodittomia suomalaisia puhdasrotuisia maatiaskolleja jopa tapetaan, kun ei niille riitä koteja.