Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kertoa pomolle, että olen tehnyt itse sushia?

Vierailija
24.03.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Kissahan on erittäin palvelualtis ja vähään tyytyvä kotiorja. Meidänkin siamilainen kolli mm kunnostaa rännit, nuohoaa hormin, pesee hajulukon ja vaihtaa autoon kesärenkaat (talvirenkaat pitää vaihdattaa muualla, siihen se ei suostu jostain syystä). Edellinen, norjalainen metsäkissauros, osallistui omakotitalon rakennustalkoisiin mm vuoraamiseen ja listojen kiinnittämiseen. Palkaksi eivät pyydä kuin vähän Shebaa ja joskus jonkun kälyisen leluhiiren.

Tyttökissat soveltuvat varmasti keittiöhommiin

Vierailija
22/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän akateemisen sushikoultuksen saaneelta Mirriltä katoaa aina lohet sushinteossa. Killittää vaan ja katsoo mua korvat värähtämättä, kun vihjaan että puuttuukohan rullista jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pomo luulee olevansa sushi. Se pukeutuu sushikääryleeksi ja haiseekin kalalle ja hörppii soijakastiketta

Taitaa olla hajusta päätelleen naistenmies. 

Vierailija
24/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tuo lemmikkieläinten pakkoruotsia on aika kamalaa. Meidän kissa on saanut valita itse omat harrastuksensa, mistä itse nauttii. Meidän kissa harrastaa kansantanssia. Nyt meillä on kolme kissanpentuja, jotka kanssa vaikuttavat innostuneilta emonsa harrastuksesta. Tiedättekö ketään, joka tekisi näille pennuille Munsalan puvut. Saisi mielellään olla Vantaalta.

Vierailija
25/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos automaattikirjoitus

Lemmikkieläinten pakkoruotsiksi osa vääntää PAKKOTYÖN...

Vierailija
26/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiinpa se pakkoruotsi mukaan keskusteluun. Mitä olette mieltä siitä, saako lemmikkejä tai edes työeläimiä pakottaa opettelemaan ruotsia?

Vierailija
27/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, mutta pomo pisti itse paremmaksi, oli kasvattunut riisin itse ja kerännyt levän merestä. Pitää mua ihan luuserina.

Mitä vielä. Oma pomoni sanoi, että on oppinut paistamaan kalan, joten ei tarvitse syödä raakana. Häpesin silmät päästäni, kun esittelin olemattomia kykyjäni. 

Näistä häpeistä pääsee helpolla, kun kertoo olevansa raakaravintoa vegaani. Takuulla ketään ei kiinnosta kuunnella, minkälaisia ruokia osaat valmistaa.

Vierailija
28/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle sopivia harrastuksia ovat myös miekkailu, jäätanssi, hot jooga sekä poniratsastus. Kyllästyin kuskaamaan, ostin mopoauton. Eväiden sijaan annan taskurahaa karkkiin ja makkaraperunoihin. Kyllä on helppoa kissanhoito! Rahaa tietty palaa, mutta koirista olisi verot ja vakuutukset ja päivähoitomaksut...

Vierailija
29/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakennettiin yhteen makkariin akvaario, mistä saadaan tuoretta itsekasvatettua luomukalaa joka päivä. Lapset vähän marisee, kun niillä ei ole molemmilla omaa huonetta enää. Mutta kyllä meidän mielestä itsekasvatettu luomukalasushi on tärkeämpää.

Mitä mieltä te olette?

Vierailija
30/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me rakennettiin yhteen makkariin akvaario, mistä saadaan tuoretta itsekasvatettua luomukalaa joka päivä. Lapset vähän marisee, kun niillä ei ole molemmilla omaa huonetta enää. Mutta kyllä meidän mielestä itsekasvatettu luomukalasushi on tärkeämpää.

Mitä mieltä te olette?

Loistava idea kasvattaa sushia. Ymmärsin, että sushi ja kalat kasvatat samassa akvaariossa? Meneekö kalat itse sushin sisään vai pitääkö ne tunkea sinne erikseen?

Vierailija
31/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä te olette?

Loistava idea kasvattaa sushia. Ymmärsin, että sushi ja kalat kasvatat samassa akvaariossa? Meneekö kalat itse sushin sisään vai pitääkö ne tunkea sinne erikseen?

Me on koulutettu sus(h)ikoira hoitamaan se homma. Sopii sille rodulle, kun on siihen jalostettu, eikä ole lemmikki- vaan työeläin

Vierailija
32/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kaikkea kertoa kerralla. Paljasta nyt ensin vain, että osaat keittää riisiä ja sitten seuraavassa kehityskeskustelussa asetatte tavoitteeksi, että opettelet pilkkomaan raakaa kalaa. Näin pomo huomaa jatkuvan kehittymisesi.

Vierailija
33/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissalle sopivia harrastuksia ovat myös miekkailu, jäätanssi, hot jooga sekä poniratsastus. Kyllästyin kuskaamaan, ostin mopoauton. Eväiden sijaan annan taskurahaa karkkiin ja makkaraperunoihin. Kyllä on helppoa kissanhoito! Rahaa tietty palaa, mutta koirista olisi verot ja vakuutukset ja päivähoitomaksut...

Joo, kyllä ihan fiksua, että ei mitään koiraVEROJA maksa, jää kaikki omaan perheeseen, kun on kissaihminen.

Vierailija
34/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen töissäkin puikot hiuksissa, kun keittiössä on välillä kaikki sosimet tiskikoneessa. Shushin himo kun iskee niin sitä on saatava heti.

Vierailija
35/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla varovainen sen sushintekemisen taidosta kertomisen kanssa. Jos tiedät pomosi inhoavan sushia tai olevan allerginen kalalle, voit kertoa. Jos pomosi pitää sushista, hän voi tulkita sen niin, että houkuttelet häntä sushilla johonkin muuhunkin. Sehän on seksuaalista ahdistelua. Ja tietysti täysin riippumatta siitä, mitä sukupuolta te olette.

Vierailija
36/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi neuvoi viime viikolla, miten kahvinkeitin napsautetaan päälle. Kyllä oli hieno tunne juoda ihan itse keittämääni kahvia ensimmäisen kerran<3

Voi juma. Nyt anoppi on tuonut meille jonkun vanhan kahvinkeittimen. Se kävi täällä meillä, kun muutettiin poikakaveri kanssa yhteen viikko sitten. Silloin meillä oli vain kattila, jossa keitettiin vettä pussiteelle. Me ollaan juuri saatu sossusta maksusitoumus Moccamasteriin. Haluaisiko joku ostaa sen Moccamasterin? Se maksaa jotain sata euroa. Anopille jäis hyvä mieli, kun käytettäis sen tuomaa kahvinkeitintä ja me voitaisiin ostaa sillä sadalla eurolla jotain muuta......

Vierailija
37/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siihen mopokorttiin pitää olla 15 V vanha, niin miten vaikeaa oli saada sen vanhan kissan se kortti? Toivottavasti ette päästä nuorempia sen vanhuksen kyytiin. En minä antaisi ainakaan oman perheen pieniä satavuotiaana kortin ajaneen ihmisen kyyditettäväksi.

Vierailija
38/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatiinpa se pakkoruotsi mukaan keskusteluun. Mitä olette mieltä siitä, saako lemmikkejä tai edes työeläimiä pakottaa opettelemaan ruotsia?

Kyllä palveluskoiratoimintaan pitää kouluttaa kaksikielisiksi. Ainakin ravihevosten on hyvä olla kielitaitoisia, että voivat ulkomailla käydä tienaamassa rahaa tähän kansantalouteen. Sushikalat voivat ihan hyvin puhua vaikka japania, kun syön ne vasta kuolleina.

Vierailija
39/44 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä välttäisin kertomasta. Entä jos pomosi ei pidäkään sushista? Tuossa ikään kuin ylennät itsesi kahdella tavalla 1) kerrot syöväsi ylemmän yhteiskuntaluokan ruokaa 2) valmistat sitä vielä itse.

Jätä ainakin pois tuo 2. Onhan se nyt ihan WT tehdä sushia kotona. Kyllä se pitää käydä oikeissa paikoissa ulkona syömässä.

Vierailija
40/44 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? Kissahan on erittäin palvelualtis ja vähään tyytyvä kotiorja. Meidänkin siamilainen kolli mm kunnostaa rännit, nuohoaa hormin, pesee hajulukon ja vaihtaa autoon kesärenkaat (talvirenkaat pitää vaihdattaa muualla, siihen se ei suostu jostain syystä). Edellinen, norjalainen metsäkissauros, osallistui omakotitalon rakennustalkoisiin mm vuoraamiseen ja listojen kiinnittämiseen. Palkaksi eivät pyydä kuin vähän Shebaa ja joskus jonkun kälyisen leluhiiren.

Tyttökissat soveltuvat varmasti keittiöhommiin

Niinpä tietysti, tyttökissat keittiöhommiin. Teillä eletään jotain 1800-lukua vieläkin? On se ihan törkeää vielä tänä päivänä, että jotkut opettavat kotieläimensä noudattamaan jotain sukupuolirooleja. Kyllä eläinten pitää ihan saada vapaasti kehittyä ja itse päättää, mitä sukupuolta ovat ja mihin hommiin haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä