Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyisikö apua iho-ongelmiin?

21.03.2006 |

Pillerit jätin pois melkein kaksi vuotta sitten kun päätettiin, että olisi vauvojen aika. Yritys jatkuu edelleen.

Mulle on tämän vaajaan kahden vuoden aikana tullut finnejä paljon enemmän mitä pillereitä käyttäessä ja tuntuu et tämä ongelma vain pahenee.

Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisesta tai onko finnejä tullut enemmän kun olet tullut raskaaksi. Ja oletko löytänyt jonkin hyvän tuotteen millä olet niistä päässyt eroon.

Pitäisi jotain keksiä ennen kuin iho on " pilalla" ikuisesti.

Hormooneihinhan tämä liittyy mut auttaako siihen jonkin ihonhoitotuote vai pitääkö tahtoa lääkäriltä jotain lääkkeitä.

Toivottavasti joku osaa auttaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla vastaamatta! Itse sain monen vuoden näppyongelman jälkeen avun tavallisista sinkkitableteista. Niitä myydään apteekissa, useita vaihtoehtoja ja mikä hyvä jopa suositeltavaa odotuksen aikana. Itse olen käyttänyt syksystä asti ja voin vannoa, että minulle kyseinen tuote on auttanut!

Kokeilin aiemmin kaikenlaisia voiteita, jopa hormoonikuurin, tuloksetta. Olen hoitoalalla ja kuulin sinkkihoidosta erilaisissa ihosairauksissa. Itse en kyllä uskonut enään tähänkään, eli yllätyin totisesti!

Eli minulle oli varmaan kehittynyt raskauksien ja imetysten aikana sinkin puute, koska hormoonikuurikaan ei auttanut.

Käy tohtori tolosen sivuilla, sinkin puute.

Lalla

Vierailija
2/2 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei oikeastaan sinkkitableteista ollut apua finniongelmiin, mutta kuiviin limakalvoihin kyllä. Sitten aloin käyttämään basiron 5% geeliä, mutta luin jostain, että sitä ei suositella raskausaikana. Sebamedin kasvojenhoito sarjalla olen nyt pärjännyt ja finnejä tulee ainoastaan oviksen ja menkkojen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla