Ei juma, anoppi on ostanut selkäni takana vaunut ja tulee tänään pitämään jotain luovutusseremoniaa
Mies laittoi äsken viestiä että anoppi tulee iltapäivästä käymään ja kuulemma tuollaisella asialla. Mies on tiennyt että vaunut on ostettu, muttei kuulemma tiedä minkälaisia. Sanoi ettei hennonut kieltää kun äitinsä halusi auttaa. Silti viimeksi eilen puhui kanssani, että mennään viikonloppuna katselemaan (ollaan jo kerran käyty, mutta nyt mentäisiin tekemään päätöstä kaksien väliltä), eli ihan suoraan valehteli.
Olisiko oikeasti liikaa toivottu, että hartaasti toivotulle esikoiselleen saisi vanhemmat valita vaunut, ei anoppi? :( Anopin tuntien sieltä on nyt tulossa jotkut aevan ihaaanat valkonahkaiset prinsessavaunut valtavilla pyörillä ja röyhelöillä, eli just sellaiset, mitä ei missään tapauksessa haluta.
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ap on ne kaks vaihtoehtoa mitä teillä on? En mäkään noita Firgoja ottais vai mikä olikaa
Emmaljunga Viking tai Hartan Xperia.
Sullahan on laadukkaat vaihtoehdot ja mun mielestä käyttäjä päättää mitä ostetaan. Mä laittaisin Firkonit palautukseen ja ostaisin ne, jotka itse haluan. Fiksut isovanhemmat voisivat avustaa vaunuhankinnassa käteisen muodossa.
Tsemppiä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tämän aloituksen. Ainakin jo kaksi ihmistä matkinut minua, häpeäisitte. Anoppini lähti juuri, enkä siksi ole päässyt palstalle aikaisemmin kommentoimaan. Yllätys, yllätys, vaunut olivat juuri sellaiset, mitä olin katsellut. Mies oli vinkannut asiasta anopille. Eli kaikki päättyi sittenkin hyvin. T: se oikea ja alkuperäinen ap
Voi elämän kevät sentään! Kenenkä tässä pitäisi hävetä?
Tehtaillaan aloituksia ja haukutaan anoppi ja lahja/vaunut maanrakoon ja päästetään omat hormoonihöyryt ja mielikuvitus valloilleen, kuka keksii loukkaavimmat kommentit anopista.
Toivottavasti anoppi lukee tämä kommentit ja antaa ap. omaa täydellistä elämää.
Tällaiset tosikot pitäis ampua palstalta vittuun. Et oikein elävää elämää YMMÄRRÄ? Jos jokin asia hermostuttaa, siitä avaudutaan anonyyminä palstalle. Mutta sinä yksinkertainen vajukki ahdistut siitä, ja kuvittelet jonkin nyt irl loukkaantuneen? Säälittävä tyhmä idiootti! Kukaan ei satuttanut ketään mutta aloittaja sai purkaa ahdistustaan palstalle!!!!! Se on tällaisten viemäreiden tarkoitus, painu vittuun, jos haluat keskustella kukkaisista.
Tää meni just niin kuin piti.
Mies ja anoppi aiheuttivat turhaa ylimääräistä sydämentykytystä aloittajalle, ensi kerralla ei mitään vitun yllätyksiä näin tärkeässä asiassa. Vai onko seuraava uutinen mieheltä aloittajalle, että arvaa mitä kulta, anoppi on ostanut meille kodin, jee, ihanaa!!!! Sit ap miettiii, öööhm, missäköhän se on...
Ihanaa ap, että vaunut olivat oikeat! Nythän tää meni niin kuin pitikin!
t.kivikissaäiti
Vierailija kirjoitti:
Bugaboo Buffalot tuli. Mustalla rungolla ja mustilla kankailla. En halua niitä. Haluuko joku ostaa? 800€?
Ap
Minä :) Itse olen menossa ostamaan samaa settiä (tosin ajattelin alustavasti metallirungolla).
Vierailija kirjoitti:
Bugaboo Buffalot tuli. Mustalla rungolla ja mustilla kankailla. En halua niitä. Haluuko joku ostaa? 800€?
Ap
Missä päin Suomea nää vaunut on?
Onnistuuko toimitus matkahuollon kautta?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laitatko kuvia vaunuista.
Vierailija kirjoitti:
Mies laittoi äsken viestiä että anoppi tulee iltapäivästä käymään ja kuulemma tuollaisella asialla. Mies on tiennyt että vaunut on ostettu, muttei kuulemma tiedä minkälaisia. Sanoi ettei hennonut kieltää kun äitinsä halusi auttaa. Silti viimeksi eilen puhui kanssani, että mennään viikonloppuna katselemaan (ollaan jo kerran käyty, mutta nyt mentäisiin tekemään päätöstä kaksien väliltä), eli ihan suoraan valehteli.
Olisiko oikeasti liikaa toivottu, että hartaasti toivotulle esikoiselleen saisi vanhemmat valita vaunut, ei anoppi? :( Anopin tuntien sieltä on nyt tulossa jotkut aevan ihaaanat valkonahkaiset prinsessavaunut valtavilla pyörillä ja röyhelöillä, eli just sellaiset, mitä ei missään tapauksessa haluta.
Ja ihan pakko oli taas laittaa se Jumalaa kiroava sana siihen alkuun - No siistäpäs saat kirouksia itsellesi ilman määrää.
Ei ehkä ihan se suosikkimallisi, mutta ihan asiallisilta vaunuilta vaikuttivat. Näppärän kokoiset menopelit myös kaupunkiajoon. Ja värinä musta on varma valinta. Minusta anopilta aika hyvä valinta (kun ei kerran tiennyt etukäteen teidän toiveita).
Onnellista loppuodotusta ja hauskoja vaunuajeluita vauvan syntymän jälkeen
Jahas, kyseessä oli siis provo. Nuo Bugaboothan ovat nyt vaunuista trendikkäimmät, laadukkaat ja vieläpä mustatkin eli neutraalit.
Mikä vika ap, nuohan ovat tosi hyvät vaunut! Ja merkkien perässä juoksevillekin sopivat, Bugaboohan on juuri tosi haluttu ja suosittu.
Tottakai ensin käytät niitä jonkinaikaa niin huomaat sitten mitkä ominaisuudet on käytännössä tarpeellisia (ja välit mummoon säilyy). Kokemuksen voimin voit sitten hetken päästä ostaa ne "täydelliset".
Tätä odotit AP:" Anopin tuntien sieltä on nyt tulossa jotkut aevan ihaaanat valkonahkaiset prinsessavaunut valtavilla pyörillä ja röyhelöillä, eli just sellaiset, mitä ei missään tapauksessa haluta."
Tätä sait :Bugaloo Buffolo musta - helvetin hyvän näköiset tonnin vaunut !
Mitä ois pitänyt tulla ? sittenkin röyhelöä , mutta pinkkinä tai skottiruuduilla ?
Ja muuten , et sitten tunnekaan anoppiasi, koska hänen valintansa neutraali, tyylikäs ja kätevä .
vai todellinen syy etteivät vaunut tyydytä niitten yleisyys ?Liikaa rahaa sulla ainakin on.Osta sillä säästyneellä tonnille rattaat ennenkuin anoppi ehtii tehdä senkin.
Itse ajattelin jatkaa juoksuharrastustani ja vaunujen täytyy olla tähän sopivat. Kaikki ei ole. Ja itselleni myös asiat kuten väri ja ulkonäkö ovat tärkeitä. Ei kiinnosta liikkua ulkona huonoilla ja rumilla vaunuilla, pinnallista ehkä, entä sitten. Kumpi motivoi enemmän lähtemään lenkkipolulle huonot ja rumat lenkkarit, vai hyvät ja hienot? Tienaan itse rahani, joten suotakoon minulle arjen pienet ilot harmauden keskelle.
vitunko väliä minkälaisissa vankkureissa äpärääsi lykkäät
Olisit tyytyväinen, että voit säästää vaunurahat vaikka lapsen tilille. Kaikki anopit ei panostaisi euron euroa
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan se suosikkimallisi, mutta ihan asiallisilta vaunuilta vaikuttivat. Näppärän kokoiset menopelit myös kaupunkiajoon. Ja värinä musta on varma valinta. Minusta anopilta aika hyvä valinta (kun ei kerran tiennyt etukäteen teidän toiveita).
Onnellista loppuodotusta ja hauskoja vaunuajeluita vauvan syntymän jälkeen
Musta väri on kovin kätevä kesähelteillä, nyhtövauva valmistuu vaivatta muutamassa tunnissa. Järki hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa vielä kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin, etten ostanut mieluisia, uusia vaunuja, vaan kelpuutin miehen sukulaisen vanhat vaunut.
Samoin. Mutta oli rahapula.
Lapsi varmaan kasvoi sen takia kieroon? Tuliko homo tai transu?
Vähän ohis, mutta sanonpa kuitenkin: jos tulette mukaan jo 20 sivua jatkuneeseen keskusteluun viime hetkellä, malttakaa lukea aiemmat postaukset ennen kuin itse tartutte näppäimistöön! Hölmöltähän nuo tuollaiset postaukset tuntuvat, joista huomaa, että kirjoittaja ei ole ollenkaan kärryillä tapahtumien kulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tämän aloituksen. Ainakin jo kaksi ihmistä matkinut minua, häpeäisitte. Anoppini lähti juuri, enkä siksi ole päässyt palstalle aikaisemmin kommentoimaan. Yllätys, yllätys, vaunut olivat juuri sellaiset, mitä olin katsellut. Mies oli vinkannut asiasta anopille. Eli kaikki päättyi sittenkin hyvin. T: se oikea ja alkuperäinen ap
Voi elämän kevät sentään! Kenenkä tässä pitäisi hävetä?
Tehtaillaan aloituksia ja haukutaan anoppi ja lahja/vaunut maanrakoon ja päästetään omat hormoonihöyryt ja mielikuvitus valloilleen, kuka keksii loukkaavimmat kommentit anopista.
Toivottavasti anoppi lukee tämä kommentit ja antaa ap. omaa täydellistä elämää.
Mikä anoppi? Ei mulla edes ole sellaista.
Miksi alapeukutatte? Totuus on se, että mulla ei ole anoppia.
Voisiko joku kertoa syyn, miksi alapeukutti tätä? Se on fakta, että minulla ei ole anoppia. Fakta tarkoittaa sitä, että asia on tosi. Jos kyse olisi mielipiteistä, niin alapeukut olisivat ymmärrettäviä. Oletteko jotenkin vajaita, kun ette käsitä asiaa?
Selviskö jo millaiset tuli? Vai saiko ap asian jotenkin muuten ratkaistua anopin kanssa?