Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on nyt hirveä siivousvimma päällä

Vierailija
24.03.2017 |

Olen jakanut sen useammalle päivälle. Toissa päivänä puunasin kylppärin perusteellisesti. Pesin jokaisen hajuvesipullonkin. Eilen riehuin olkkarissa ja mitä kaikkea saattoikaan löytyä sohvan ja hyllyjen alta.... Tänään mellastan keittiön kimpussa.

Mulla menee aikaa näihin tolkuttomasti, kun on kaiken maailman sälää ja rompetta. Kaikki on kuitenkin minulle tärkeitä. Ikkunoiden pesun jätän kuitenkin myöhempään ajankohtaan.

Onko kevätaurinko herätellyt teitä siivoamaan vähän perusteellisemmin? 🌞

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette 3kk jäljessä kirjoitti:

Tein kaikki nämä asiat jo jouluna. Olenkin tosin lenkkeilevä mies enkä mikään löllö mt nainen niin kuin te.

Kuule sinä lenkkeilevä mies. Jos suursiivoan kodin jouluksi niin jo maaliskuussa on tehtävä uusi perusteellinen siivous. Ylläpitosiivous ei riitä lapsiperheessä.

Äh. Tästä muistuikin yksi vakkari milleniumilta. Kertoi että imuroi max kerran kuussa miehensä kanssa ja pyöräili miehen työpaikalle palstailemaan. Onkohan heillä lasta? Nimimerkkiä en muista. Muistan kuitenkin aivan älyttömiä yksityiskohtia nimimerkillisistä vakkareista. Tääkin tapasi miehensä jossain Kiss Fm chatissa. Samalla itseni piti keskittyä yo:n pääsykokeisiin vaikka olin raskaana.

Mitä näille ihmisille kuuluu joita itse seurasin vain sivusta? Ja tunsin olevani pahainen kakara koska seurasin olematta vakkari.

Vierailija
22/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kyrsii aurinkoiset päivät kun pölyt ja sotkut näkyy selvemmin.

Ei huvita yhtään siivous, ennemmin aikaa viettäisi ulkona terassilla jonne paistaa iltapäivän aurinko. Mutta tietty pakkohan se on tarttua rättiin ja imuriin tai kotiväki ilmoittaa että on liian pölyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töistä saikulla, hirveä flunssa. Samaan aikaan menkat. Oon olosta huolimatta tänään siivonnut HULLUNA. Hinkannut kaikki sellaiset paikat joihin normaalisti ei siivouksessa koske. Ikkunat auki, ulkoa tulee kevään tuoksua, kotona tuoksuu tolulle. Imuroitu, lattiat pesty, pölyt pyyhitty, tekstiilejä pesty, kylppäri hinkattu lattiasta kattoon, keittiö siivottu, samoin painajaismainen kippokaappi. Intoa riittäisi vielä ikkunoiden pesuun ja siivouskaapin järjestämiseen, mutta flunssa alkaa nyt haitata tätä hulluutta ja on kai pakko kaatua sänkyyn. Kiva kuitenkin lepäillä kun on saanut paljon aikaan :)

Vierailija
24/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tulemaan sitä vimmaa tännekin, vähintään viikon putki, mieluummin kahden.

Vierailija
25/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule meillekki.

Vierailija
26/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pelkää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että jotkut jaksaa. Mulla pukkaa kevätväsymystä tai -masennusta pintaan. En vaan jaksa tehdä yhtään mitään. Päätä särkee, on nuutunut olo, silmiin sattuu, yöllä ei tule uni, mutta silti koko ajan väsyttää. Ja ens viikonloppuna säädetään taas kelloja, jolloin väsymys lisääntyy vielä lisää.

Kokeile muuttaa suhtautumistasi valoon, lämpöön ja kesän ideaan. Jos saat psyykeesi suhtautumaan myönteisesti näihin niin kroppa seuraa kyllä perässä.

Joo. voiskaisitä. En vaan yhtään tykkää valosta, lämmöstä enkä varsinkaan kesästä. En oo koskaan tykänny. Varsinkin helle on syvältä kun tulee migreeniä, aurinkoihottumaa, iho palaa, on tukalaa tehdä yhtään mitään. Talvi, kylmä, pimeä on mun juttu, en koskaan kärsi kaamosmasennuksesta vaan nautin siitä hämärästä ja ytimiin menevästä kylmästä.

Vierailija
27/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilin kaappeja ja löysin kaikkea periaatteessa ihan turhaa. Olen mm. säilönyt netistä tilattujen pakettien mukana tullutta pakkauspaperia parin muovikassillisen verran, siltä varalta että joskus jotain itse postittaisin, mutta sanomalehtihän ajaisi saman asian. Lisäksi löytyi tuhottamasti pieniä muovikasseja.

Vierailija
28/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että jotkut jaksaa. Mulla pukkaa kevätväsymystä tai -masennusta pintaan. En vaan jaksa tehdä yhtään mitään. Päätä särkee, on nuutunut olo, silmiin sattuu, yöllä ei tule uni, mutta silti koko ajan väsyttää. Ja ens viikonloppuna säädetään taas kelloja, jolloin väsymys lisääntyy vielä lisää.

Kiitos kaikille vastauksista, mutta sinulle sanoisin kuitenkin. Tytölläni  oli aikoinaan masennus just keväällä. En edes tiennyt siitä, hän kun oli koulussa kaukana kotoa. Jälkeenpäin tuntuu pahalta. Oli vaan maannut opiskelija-asunnossaan, ei peseytynyt, ei halunnut tavata ketään. Kuitenkin aina puhelimessa vakuutti kaiken olevan hyvin.

Toivon sinulle kaikkea hyvää.