Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katsoo inhoten

Vierailija
24.03.2017 |

Huomenta aaveelaiset!
Minä aion erota miehedtäni, mutta mietityttää lasten asiat.
3 lasta, ja nuorin alle 1v.
Miten rapaamisasiat olisi hyvä järjestää? Mielipiteitä?
Tuntuu se perinteinen joka toinen vkl vähän turhan vähälle näkemiselle+vauva on niin pienu, etten kokonaiseksi viionlopuksi muutenkaan vielä antaisi.
Minä olen olosuhteiden pakosta ollut lasten kanssa käytännössä koko ajan, mies on yrittäjä ja paljon töissä.

En vaan osaa ajatelka, millaista järjestelyä ehdottaisin.

Syitä eroon on useita: luottamuspula sivusuhteen jälkeen ja siitä auheutuva jatkuva raskas olo.
erilaiset maailmankatsomukset monessakin asiassa. Hän on jotenkin jäänyt nuoruuden idealismiin monessa asiassa, ja kun kerran on tietyn suhtautumisen "valinnut", sitä ei muuteta vaikka maailma muuttuu..
Arjessa keskustellaan vain päivän kuulumiset, läheisyyttä ei ole. Suukotettu on juu aamusin heipat, mutta suukko on sellainen kaveripusu. Taidettiin viime viikolla halata..

Rakkaus on kuollut, enkä halua miestä seksuaalisesti enää.
Ei hänkään. Eilen kun satuin vilkaisemaan vaistomaisesti, katsoi inhon ilme kasvoillaan minua. Kun huomasi minun katsovan, äkkiä naama peruslukemille. .

Meille on annettu vain 1 elämä, en tahdo tuhlata sitä näin..

Mitta siis, millaisia järjestelyjä teillä ihmiseton lasten kanssa. Ovat kaikki alle kouluikäisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies antaa elatukseen rahaa, se tapaa myös lapsiaan. 

Minua kylmää jokainen nainen joka alkaa estää lapsiaan näkemästä lapsiaan, sinäkin: Lapset ovat liian pieniä viettääkseen viikonlopun isänsä kanssa. Mautonta. 

Kyllä huonossa parisuhteessa on kaksi ihmistä, ota miehesi mukaan keskusteluun kun häntä tässä arvostelet. 

Kiitos tästä rakentavasta kommentistasi.

En missään tapauksessa halua tapaamisten esteenä tai hidasteena olla. Itse opin tuntemaan isäni vasta aikuisena, aikuisten riitelyn takia.

Edelleen niitä erilaisia tapaamisehdotuksia kyselen.

Ja yrittäjyys luo omat haasteensa, ei hänellä edes ole vapaita viikonloppuja, jolloin lapset voisi olla :)

Todennäköisesti vie anoppilaan kuitenkin. Hyvä vain, suhteet säilyy läheisenä silloin sinnekin.

Nuorin ei ole minusta erossa ollut vielä muutamaa tuntia enempää, joten en usko että heti voisi alkaakaan, kasvaa kuitenkin koko ajan joten tilanteet muuttuu ja sen mukaan mentävä sitten. Ja kysehän ei ole isän kiusaamisesra, tai kenenkään. Vaan lapsen parhaasta! Kyllähän minä muelellään lapsivapaatakin pidän, jos homma rullaa :)

Isän moittimisesta.. en osaa sanoa miten tekstini luit. Se, etten häntä rakastaa voi, ei tee hänestä huonoa ihmistä tai kumppania jollekin muulle.

Meillä meni niinkuin meni ja ikävä kyllä huonosti, ja vielä ikävämmät on nuo syyt.

Kirjoitettu teksti on aina omien tunteiden mukaan tulkittavissa, varmaan sinun kokemukset vaikuttaa sinun tulkintaan. Minä kirjoitin kiihkotta vain faktoja, kun niitä kyseltiin.

Ap

Vierailija
22/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kirjoitusvirheet, eikö oikeasti voisi tarkistaa ennen kuin lähettää.

Jos pystytte neuvottelemaan niin tapaamiset voi neuvotella niin kuin teille parhaiten sopii.

Huomaatko yksi huomautus riitti ja ap osaa kirjoittaa jo huomattavasti paremmin :D

Niin, kiitos. Vauva on aamu-unilla niin on helpompi kännykällä kirjoittaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, päätöksesi erota on kertomuksiesi perusteella oikea ratkaisu teille. Ja kuulostaa, että olet miettinyt asioita pitkälle. Erot on aina ikäviä lapsille, mutta joskus parisuhteen jatkaminen voi olla lapsille vielä huonompi vaihtoehto. Etenkin tilanteessa, jossa vanhempien välillä on paljon "pahaa verta".

Suosittelen, että menette yhdessä pariterapiaan. Ei siksi, että saisitte suhteenne korjattua vaan siksi, että saisitte kolmannen osapuolen avulla sovittua eronne mahdollisimman rakentavasti. Joskus eroaminen voi olla helpompaa, kun se ns. puhutaan ja sovitaan läpi.

Olen kuullut, että jotkut eronneet pariskunnat ovat saaneet hoidettua tapaamisen mm. siten, että isä on tullut katsomaan/hoitamaan lapsia äidin kotiin.

Kun pienin lapsi ei ole enää rintaruokinnassa, viikko-viikko-systeemi olisi varmaan järkevintä. Silloin lapset saisivat viettää yhtä paljon aikaa molempien kanssa. Luulisi miehelläkin työkuviot lutviutuvan niin, että aikaa alkaakin löytyä lapsille, jos vain haluaa.

Vierailija
24/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkuviot ei muutu miksikään, joten viikko-viikko on mahdoton.

haaveilen sellaisesta, että vuokraisi yksiön läheltä ja vaihdetrais paikkoja jotenkin tilanteen mukaan.. et ku mies sattuu pystymään olla illan ja yön kotona, hän olis lasten luona ja minä muun aikaa.

Näin lapsille tulis mahdollisimman pieni muutos..

Mut voiko sellainen toimia?

Entä kun hän löytää seuraavan naisen? Suostuuko kukaan hyppäämään edestakasin.. tuskin.

Tuo mies ei osaa olla yksin, joten etsinee kenet hyvänsä nopeasti tähän varsinaista puolisoa etsiessään ja vaihtaa sitten kiinnostavampaan, jos ei siis heti osu hyvä tai ole jo odottamassa..