Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies veti eilen neljä viineriä ja perhepizzan, alkoi haukkua minua kun laitoin salaattiini teelusikallisen kastiketta

Vierailija
24.03.2017 |

Alkoi nimitellä ja sanoi että teillä naisilla nuo rasvaiset kastikkeet menee suoraan reisiin. Hänellä on itsellä ylipainoa keskivartalolla n. 30kg, minä olen hoikka.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vastasit. Olisitte menneet peilin eteen vierekkäin katsomaan kuvanne ja miettimään kummalla on lihomisen kanssa ongelmia.

Vierailija
2/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä katselet sitä koska...?

Vierailija
4/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vieläkin yhdessä tuon miehen kanssa? Pyrkiikö muissakin asioissa hallitsemaan ja määräilemään sinua?

Vierailija
5/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!!!

Vierailija
6/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastasit, että hänellä menee raskausmahaan?

Vierailija
7/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vieläkin yhdessä tuon miehen kanssa? Pyrkiikö muissakin asioissa hallitsemaan ja määräilemään sinua?

Ei juurikaan. Ainoastaan syömisestäni on neuroottinen.

ap

Vierailija
8/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vastasit. Olisitte menneet peilin eteen vierekkäin katsomaan kuvanne ja miettimään kummalla on lihomisen kanssa ongelmia.

Mutta kun mies ei näe itseään lihavana vaikka mikä olisi. Oma mies tosi läski ja minä hoikka. Mieheni haukkuu lihavia ja myös normaalipainoisia naisia lihaviksi. Ei koskaan miehiä.

Vierailija
9/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viineriä ja perhepizza? Melkoinen teräsvatsa ja syömishäiriö. Kannattaisi hommata apua miehellesi.

Vierailija
10/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vaivaa ihmistä, joka suostuu kuuntelemaan tuollaista??? 

Vierailija
11/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että edes mies pitää huolta kunnostasi. itse olet epäonnistunut vaimona siinä tehtävässä.

t: feministimies

Vierailija
12/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mies on tyhmä, kaksinaismoralistinen, lihava ja syö epäterveellisesti (sydänsairaus, täältä tullaan). Miksi ihmeessä olet tuollaisen kanssa yhdessä?

Vierailija
13/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kommentoisi minulle noin, valuttaisin salaattiin vielä desin lisää kastiketta ja söisin kastike suupielistä valuen. Olenkin hieman uhmakas ja lapsellinen. Ja huono olemaan kontrolloitu.

Vierailija
14/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvän huono kyhäelmä. Ap hyvä, tarvitset paljon harjoitusta provon kirjoittamisessa.

Vierailija
15/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko päivän ensimmäinen läskiprovo on käsitelty? Hyvällä mallilla suhde, jos joillain noin on. Enkä edes kehtaisi myöntää täällä tai missään muuallakaan omaa tyhmyyttäni, tai mitä lie onkaan, olemisestani tuollaisen paskan kanssa.

Vierailija
16/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti, siltä varalta että tätä ketjua lukee joku vähänkään samantapaisessa tilanteessa oleva: myös miehet voivat sairastua syömishäiriöön. Ei ole ok, että kyttää naisen painoa ja syö itse täysin epänormaaleja määriä painon jojoillessa/noustessa/laskiessa. Ihan todella tyypillistä syömishäiriöoireilua on 1)epänormaalilla tavalla huomion kiinnittäminen toisten ihmisten painoon ja läskeyteen/laihuuteen 2) painon vaihtelut 3) epänormaalit ruokamäärät, ruokavälit, oli se sitten syömättömyyttä tai ahmimista.

Lähietäisyydeltä omia huomattavasti ylipainoisia, rakkaita sukulaismiehiäni seuranneena voin sanoa, että yhdellä jos toisella heistä on ihan selvästi syömishäiriö. He eivät tiedosta sitä itse, tai tiedostavat mutta eivät tietoisesti tahdo miettiä asiaa tarpeeksi syvälle havaitakseen asian, koska se on niin kipeä. Mutta suhde ruokaan on aivan häiriintynyt, ja sen vuoksi paino nousee rajua tahtia ja mieliala on tosi huono. Ja kommentoidaan just naisista että lihavia yms, unohtaen se oma tilanne. Käy TODELLA sääliksi.

Eli hankkikaa apua miehet, samoin kuin naiset, joilla tämmöstä on.

Vierailija
18/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES on  h i r v i t t ä v ä! Kaikki MIEHET ovat  h i r v i t  tä v i ä!

Vierailija
19/19 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - yritä edes