Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katsoo inhoten

Vierailija
24.03.2017 |

Huomenta aaveelaiset!
Minä aion erota miehedtäni, mutta mietityttää lasten asiat.
3 lasta, ja nuorin alle 1v.
Miten rapaamisasiat olisi hyvä järjestää? Mielipiteitä?
Tuntuu se perinteinen joka toinen vkl vähän turhan vähälle näkemiselle+vauva on niin pienu, etten kokonaiseksi viionlopuksi muutenkaan vielä antaisi.
Minä olen olosuhteiden pakosta ollut lasten kanssa käytännössä koko ajan, mies on yrittäjä ja paljon töissä.

En vaan osaa ajatelka, millaista järjestelyä ehdottaisin.

Syitä eroon on useita: luottamuspula sivusuhteen jälkeen ja siitä auheutuva jatkuva raskas olo.
erilaiset maailmankatsomukset monessakin asiassa. Hän on jotenkin jäänyt nuoruuden idealismiin monessa asiassa, ja kun kerran on tietyn suhtautumisen "valinnut", sitä ei muuteta vaikka maailma muuttuu..
Arjessa keskustellaan vain päivän kuulumiset, läheisyyttä ei ole. Suukotettu on juu aamusin heipat, mutta suukko on sellainen kaveripusu. Taidettiin viime viikolla halata..

Rakkaus on kuollut, enkä halua miestä seksuaalisesti enää.
Ei hänkään. Eilen kun satuin vilkaisemaan vaistomaisesti, katsoi inhon ilme kasvoillaan minua. Kun huomasi minun katsovan, äkkiä naama peruslukemille. .

Meille on annettu vain 1 elämä, en tahdo tuhlata sitä näin..

Mitta siis, millaisia järjestelyjä teillä ihmiseton lasten kanssa. Ovat kaikki alle kouluikäisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kirjoitusvirheet, eikö oikeasti voisi tarkistaa ennen kuin lähettää.

Jos pystytte neuvottelemaan niin tapaamiset voi neuvotella niin kuin teille parhaiten sopii.

Vierailija
2/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi hankitte kolme lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihanne ratkaisua ei ole ja teidän tulee löytää teidän perheelle oikea tapaamismuoto.

Vierailija
4/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kiire uuteen rakkauteen? Eikö kuitenkin olisi lasten etu jatkaa suhteessa? Seksuaalisen kiinnostuksen loppuminen on pirun huono syy erota. Ja rakkaus on vain sana. 

Miten teidän arki?

Vierailija
5/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kiire uuteen rakkauteen? Eikö kuitenkin olisi lasten etu jatkaa suhteessa? Seksuaalisen kiinnostuksen loppuminen on pirun huono syy erota. Ja rakkaus on vain sana. 

Miten teidän arki?

Rakkaus ei ole tunteena vain sana. Se on ainoa syy olla edes parisuhteessa.

Vierailija
6/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä seksiä jos on vauvakin.

Vierailija
7/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio koskaan enää parisuhteeseen, ei siis sellainen syy.

Mutta jos jonkun kanssa arjen jaan, haluan hänen arvostavan minua, en inhoavan..

Tämä on henkisesti raskasta, jopa niin, että välillä valvon öitä miettien tätä.

Ja joskus olen sairastanut masennuksen, en halua tämän tilanteen vuoksi sairastua uudeleen.

Kuka hoitaisi lapset ja arjen pyörityksen?

Ap

Vierailija
8/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos jonkun kanssa arjen jaan, haluan hänen arvostavan minua, en inhoavan..

Ja joskus olen sairastanut masennuksen, en halua tämän tilanteen vuoksi sairastua uudeleen.

Ap

Ja sinä luulet, että sinusta on yksin kantamaan vastuun sekä henkisesti, että taloudellisesti kaikesta?

Vierailija
9/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapia?

Rakkausloma teille kahdelle?

Yllätä miehesi ja ehdota tällaisia.

Hae opiskelemaan,

mene tanssikursseille, tee jotain muutakin kuin istu yksin kotona lasten kanssa.

Et ole pelkkä äiti, vaan nainen myös. Nainen kuihtuu ellei pääse välillä pois kotoa.

Ellei mies syty enää ollenkaan,

yllätä hänet erohakemuksella.

Vierailija
10/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän arki?

Rakkaus ei ole tunteena vain sana. Se on ainoa syy olla edes parisuhteessa.

On tavattoman monta syytä olla parisuhteessa, josta rakkaus on vain yksi osa.

Vierailija
11/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Jäi vain vaivaamaan että sinun ideologiasi mukaiseksiko sen miehen olisi pitänyt mieltään muuttaa? No, eipä sillä tietenkään väliä ole jos kerran molemmat katsoo toisiaan kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
12/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

How about a keksitty story?

Vierailija
13/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroat yrittäjämiehestä, niin sinä hoidat arjen 99,9%. Voisitteko käydä perheneuvonnassa? Suhde laimenee kaikilla ja suhteen pitää saada uutta muotoa. Onko sinulla kodin ulkopuolista elämää? Koetko olevasi jumissa lasten kanssa kotiympyröihin? Kerrotun perusteella teillä on mahdollisuudet parantaa parisuhde.

Vierailija
14/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kenen sinä luulet hoitavan lapset ja arjen kun jäät heidän kanssa yksin? Se on henkisesti ja taloudellisesti todella raskas ponnistus. Siihen päälle vielä elatus- ja tapaamisriidat. Vai luuletko, että mies antaa sinun vain omia lapset automaattisesti itsellesi ja maksaa kaiken kiltisti mitä vaan kehtaat pyytää?

Onko sinulle joku selustan turvan eron varalle? Pystyt hankkimaan asunnon, maksamaa päivähoitomaksut, jne. Pystytkö tukemaan lapsiasi psyykkisesti, kun isä ei heitä lupaukista huolimatta tapaa?

Vierailija
15/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksinhuoltajuus takaa huolettomuuden, ettet voi sairastua?

Vierailija
16/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti on helpompi olla yksin, kun ei ole se inhoava ilmapiiri rasitteena.

Kyllä, pärjään taloudellisesti hyvin, äitiysloman jälkeen taas töihin. On oma asunto..jne.

Ihan toisarvoisia asioita! Js ne järjestyy kyllä.

Minä olen nyt vastuussa lapsista 99, 9% ilman vapaata. Miksikä se muuttuisi?

Voisi suunnitella arjen ilman sen miettimistä, mahtaako herra tulla töistä vai ei.. ja ehtiikö käydä kotona kahvilla ja p*skalla ennen kun taas lähtee, vai makaako sohvalla illan.

Tukiverkon ansiosta on muutakin elämää kuon lapset, harrastuksia 2 krt viikossa.

Mitään perheen yhteistä ei voi olla miehen työn luonteesta johtuen. Ei reissuja, edes viikonloppuisin. Paitsi minä ja lapset ilman häntä.

Todennäköisesti tapaamiset tulee olemaan vain miehen vierailuja iltaisin, joten lasten arki ei juuri muutu.. muuten kuin kodin ilmapiirin muuttumisen kautta parempaan.

Mutta kyselin siis, millaisia järjestelyjä on, jotta voin ehdotella.. se mitä toteutuu on eri asia.

Ap

Vierailija
17/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi hankitte kolme lasta?

Hmm.. ennen tuota sivusuhdetta asiat meni hyvin.. ehkä ajattelin silloin (tai ajateltiin), että meidän perhe muodostuu tällaiseksi. Rakkautta ja arvostusta oli.

Viimeinen raskaus olikin vaikea ja oli epävarmaa jatkuuko riittävän pitkälle. Yhdyntäkiellot, uupumus jatkuviin supisteluihin, jne. Ja mies etsi parempaa seuraa juuri kun olisin eniten tarvinnut hänen tukea.

Loppuun asti päästiin, terveet lapset. Mutta jäljet jäi pahat.

En kadu sekuntiakaan näitä lapsia, enkä tätä suhdettakaan, mutta en myöskään halua siinä elää kaiken tämän pskan jälkeen.

Jotain meni niin pahasti rikki, että ei kykene eikä halua.

Ap

Vierailija
18/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kirjoitusvirheet, eikö oikeasti voisi tarkistaa ennen kuin lähettää.

Jos pystytte neuvottelemaan niin tapaamiset voi neuvotella niin kuin teille parhaiten sopii.

Huomaatko yksi huomautus riitti ja ap osaa kirjoittaa jo huomattavasti paremmin :D

Vierailija
19/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa elatukseen rahaa, se tapaa myös lapsiaan. 

Minua kylmää jokainen nainen joka alkaa estää lapsiaan näkemästä lapsiaan, sinäkin: Lapset ovat liian pieniä viettääkseen viikonlopun isänsä kanssa. Mautonta. 

Kyllä huonossa parisuhteessa on kaksi ihmistä, ota miehesi mukaan keskusteluun kun häntä tässä arvostelet. 

Vierailija
20/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

How about a keksitty story?

Hei taas. Joko ensimmäinen välitunti lukiossa alkanut vai onko myöhempi aamu? Ikäväähän se on että on kehitykseltään jäänyt muista pojista jälkeen eikä munakarvatkaan vielä kasva. Pikkusiskokin taitaa jo olla kehittyneempi. Miltä se noin 17-vuotiaan finninaaman tuntuu? Onko itsetunto alhaalla? Ja sitten käyttää kaiken vapaa-aikansa muiden tarkkailuun. Elämä potkii päähän.