Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa miestä mäessä: miten peitän harmaat hiukset?

Vierailija
23.03.2017 |

Olen nähtävästi tullut siihen ikään että ohimoilla alkaa näkyä harmaata. En hirveästi tunne näitä värjäysvaihtoehtoja. Onko mitään vaivattomampaa kuin ne haisevat tökötit jotka pitää sekoittaa toisiinsa? Tuloksen ei tarvi olla täydellinen. Väri tummahko ruskea.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Miten kevytväri eroaa kestoväristä?

Vierailija
22/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan vaan päiväksi pitää saada väri päähän, niin osta värjäävää hiussprayta tai -puuteria. Kestää seuraavaan pesuun. Taitaa jo saada ruokakaupoistakin, ainakin kampaamoista. Ostat oman värisen niin ei tarvi vetää kuin ohimoille ja näyttää luonnolliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä värjää. Kauniisti harmaantuneet ohimot on paljon paremman näköiset kuin selvästi värjätty joka kohdasta tasan saman värinen tukka.

Kiva kuulla. Mutta jos tulee joku tilanne että on melkein pakko?

Häh? Mikä tuollainen tilanne voi olla? Yritätkö iskeä nuoria naisia ja "pakko" näyttää nuoremmalta kuin todella olet...?

Pois sellainen minusta! Ajatellaan vaikka tilannetta jossa pitää työn puolesta vaikuttaa nuorekkaalle.

Nuorekkaammalle saatat näyttää täysin riippumatta sinulla haiventakaan päässä, kuten olemalla muuten hyvässä fyysisessä kunnossa ja esimerkiksi pukeutumalla siististi, tilanteen mukaan.   Epätoivoinen hiusten harmauden peittäminen tai yritykset estää kaljuuntumista saattavat antaa kuvan epävarmasta miehestä. Toki hiusten värjääminen saattaa onnistua erinomaisestikin, jos olet itse epäileväinen, että osaatko homman (,joka ei ole raketti tiedettä) niin marssimalla parturin käsittelyyn. - Kaljuuntuminen taas on keljuttavampi juttu, jolle ei aina voi itse mitään, ellei sitten ala käyttämään peruukkia; sellaista lääkettä tai hoitoainetta, joka takuu varmasti kasvattaisi uusia hiuksia ei, ainakaan toistaiseksi ole olemassa.     

Vierailija
25/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä värjää. Kauniisti harmaantuneet ohimot on paljon paremman näköiset kuin selvästi värjätty joka kohdasta tasan saman värinen tukka.

Häh? Mikä tuollainen tilanne voi olla? Yritätkö iskeä nuoria naisia ja "pakko" näyttää nuoremmalta kuin todella olet...?

Pois sellainen minusta! Ajatellaan vaikka tilannetta jossa pitää työn puolesta vaikuttaa nuorekkaalle.

Nuorekkaammalle saatat näyttää täysin riippumatta sinulla haiventakaan päässä, kuten olemalla muuten hyvässä fyysisessä kunnossa ja esimerkiksi pukeutumalla siististi, tilanteen mukaan.   Epätoivoinen hiusten harmauden peittäminen tai yritykset estää kaljuuntumista saattavat antaa kuvan epävarmasta miehestä. Toki hiusten värjääminen saattaa onnistua erinomaisestikin, jos olet itse epäileväinen, että osaatko homman (,joka ei ole raketti tiedettä) niin marssimalla parturin käsittelyyn. - Kaljuuntuminen taas on keljuttavampi juttu, jolle ei aina voi itse mitään, ellei sitten ala käyttämään peruukkia; sellaista lääkettä tai hoitoainetta, joka takuu varmasti kasvattaisi uusia hiuksia ei, ainakaan toistaiseksi ole olemassa.     

Onneksi tuuheus ei ole vielä kärsinyt! Vain noita yksittäisiä harmaita.

Vierailija
26/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes peity harmaat vaikka olen kokeillut vaikka mitä värejä :( Kivasti erottuu tummanruskeasta tukasta.

N22

Vierailija
27/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei edes peity harmaat vaikka olen kokeillut vaikka mitä värejä :( Kivasti erottuu tummanruskeasta tukasta.

N22

Sepä kävi äkkiä :O

Vierailija
28/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan koskaan uudelleen muotiin peruukit barokkityyliin? Taikka hiusten puuterointi.

Perugin käyttö ei ole isänmaallista - comboverista en tiedä.

Vierailija
29/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaliosastoilla on myytävänä esim naisten juuriväreiksi tarkoitettuja sray -värejä.  Sellain voisi käydä sinulle; heti valmis.  Helppo suikuttaa hiuksiin.  Selviää pari pesua.  Kysäisepä esim. Emotionin myyjältä.

Vierailija
30/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta niitä harmaita tulee kuin sieniä sateella ja kaupan kestovärit ei edes kunnolla peitä niitä. Ikäsi?

Vierailija
31/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuuheus ei ole vielä kärsinyt! Vain noita yksittäisiä harmaita.

Toisilla meistä miehistä ei ehdi olla ongelmaa harmaantuvien hiusten kanssa, kun luonto, kohtalo tai mikä lie vie hiukset päästä. - Sinänsä harmillista, koska aina on heitä, joiden mielestä kaljuuntuminen on joko oma valinta tai osoitus huonoista elämäntavoista, mutta ei se läheskään aina niin ole. Mutta jollain lailla luulen, että miehille kaljuuntuminen on, jotenkin luonnollisempaa kuin naisille. - Siis erityisesti heille naisista, jotka kaljuuntuvat itse, tai joiden hiukset "vain" harventuvat tavallisuudesta poikkeavasti  

Vierailija
32/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Sepä kävi äkkiä :O

Sanopa muuta. Ei niitä harmaita toistaiseksi kamalan paljoa ole, mutta tuntuvat lisääntyvän...

Vierailija
33/35 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta niitä harmaita tulee kuin sieniä sateella ja kaupan kestovärit ei edes kunnolla peitä niitä. Ikäsi?

38

Vierailija
34/35 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista, jos työnantaja ei hyväksy hiusten harmaantumista. On ehkä hyvä muistaa myös että hiusvärien ja syövän lisääntymisellä on todettu yhteys.

Vierailija
35/35 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäällä Make America Great Again -lippiksellä.