Auttakaa miestä mäessä: miten peitän harmaat hiukset?
Olen nähtävästi tullut siihen ikään että ohimoilla alkaa näkyä harmaata. En hirveästi tunne näitä värjäysvaihtoehtoja. Onko mitään vaivattomampaa kuin ne haisevat tökötit jotka pitää sekoittaa toisiinsa? Tuloksen ei tarvi olla täydellinen. Väri tummahko ruskea.
Kommentit (35)
Älä värjää. Kauniisti harmaantuneet ohimot on paljon paremman näköiset kuin selvästi värjätty joka kohdasta tasan saman värinen tukka.
Miksi pitäisi peittää? En ole koskaan nähnyt epämiellyttäviä harmaita hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Älä värjää. Kauniisti harmaantuneet ohimot on paljon paremman näköiset kuin selvästi värjätty joka kohdasta tasan saman värinen tukka.
Kiva kuulla. Mutta jos tulee joku tilanne että on melkein pakko?
Minä en ainakaan alkaisi värjäämään. Kaljuuntuminen harmittaisi, harmaantuminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olen myös mies, joten vastaisuuden varalle olisi kyllä kiva tietää milloin miehen on pakko värjätä hiuksensa?
http://www.lush.fi/page/16/hiusten-varjaaminen-hennalla
Lyhyisiin hiuksiin ei luulisi olevan vaikea homma. Itse naisena mietin osaisinko levittää tätä aika löysärakenteista väriseosta pitkiin ja paksuhkoihin hiuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mikä tuollainen tilanne voi olla? Yritätkö iskeä nuoria naisia ja "pakko" näyttää nuoremmalta kuin todella olet...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sellainen tilanne voisi olla? Mä kans äänestän luonnollisen harmaantumisen puolesta.
Jos välttämättä haluat värjätä hiuksesi, eikä sinulla ole ketään tuttavaa, joka osaisi neuvoa oikean tuotteen, värisävyn sekä kotivärjäyksen niksit, mene parturi-kampaamoon. Se tulee halvemmaksi kuin vaatteiden ja kylpyhuoneen pintojen sotkeminen väriroiskeilla, silmä- ja ihovauriot jne. Väripaketeissa on selkeät ohjeet, mutta ne pitää lukea, ymmärtää ja toimia niiden mukaan.
Tuleekohan koskaan uudelleen muotiin peruukit barokkityyliin? Taikka hiusten puuterointi.
Miehille on oma sarja hiusvärejä nimen omaan harmaiden häivytykseen, ovat yleensä helpompia ja nopeampia käyttää kuin naisen vastaajat. Älä osta liian tummaa väriä ja luultavasti sinulla ei ole ruskea tukka vaan tummanvaalea.
Josku oli myytävänä jotain rautatököttiä, jota vain kammattiin harmaisiin hiuksiin ja eikös nyt ole sellaisia jotain sävyttäviä kampausvaahtoja tai en tunne niitä, kun olen itse hyvin tyytyväinen harmaisiin luonnon raitoihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mikä tuollainen tilanne voi olla? Yritätkö iskeä nuoria naisia ja "pakko" näyttää nuoremmalta kuin todella olet...?
Pois sellainen minusta! Ajatellaan vaikka tilannetta jossa pitää työn puolesta vaikuttaa nuorekkaalle.
Harmaisiin tarvitaan ne tökötit, muuten ei peity. Valitse mahdollisimman vaalea väri mikä on harmahtavan sävyinen ettei vain tule punaista. Vaaleat värit ei kuitenkaan vaalenna sitä tukkaa eli voi olla tummempi blondikin. Kokeile ihan pieneen kohtaan ensin äläkä värjää koko päätä vaan vain yksittäisiä hiuksia.
Ja hiukset tosi lyhyet ohimoilla