Muilla outoa ajattelua ennen nukkumaan menoa?
Sillain että ajatukset lähtee vaeltelemaan epäloogisesti miten sattuu, ja kohta huomaat, että ajattelit jotain ihan outoa asiaa millä ei ollut mitään perää. Voiko adhd aiheuttaa tätä? Mulla on se.
Kommentit (8)
Mullakin! Ei tosin vain ennen nukkumaanmenoa vaan milloin sattuu aina välillä. Onkohan mullakin ADHD?
Se on ihan normaalia eikä edellytä adhd:ta tms.. Se on siirtymävaihe uneen :)
En muista. Ei kai mun ajatukset ole outoja, vaan synkkiä.
Ja välillä siinä sängyssä ajatellessa käy niin, että tulee yhtäkkinen muistikatkos, että unohdan mitä olin juuri ajattelemassa. Onkohan se ihan yleinen juttu? Tulee ihan häh-olo, kun ajatukset sillä tavalla yhtäkkiä katoaa.
Joo, ja sitten välillä ajatukset tuntuu tosi voimakkailta, ikäänkuin periaatteessa kuulisi ne, mutta ei kuitenkaan. Muilla samaa?
Mulla tulee joskus nukahtaessa sähköiskumainen fiilis, sellainen piirettyjen TSÄP! Kerran tällaisen yhteydessä näin välähdyksenomaisen kuvan. Siinä oli pimeässä hyllyssä rivissä silmättömiä nukkeja...Juu mikähän mun diagnoosi on? 😀
Ei vainen, tuo siirtymävaihe on normaali.
Ihan on joka päiväistä. Sitten minulla on joskus käynyt niin että näen "mini unen" jossa liukastun tmv. ja säpsähdän "hereille". Olen siis ollut hereillä olon ja uneen menemisen välissä. En muista mikä olikaan ilmiön nimi, mutta jotenkin erikoista että aivot kehittää jonkin mielikuvan siihen säpsähtämiseen.
Mulla on oon iha normaali :D