Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinit kauppoihin Helsingissä?

Emmi
23.03.2017 |

Mitä mieltä olette, pitäisikö viinejä saada ostaa tavallisista kaupoista eli siis muualtakin kuin Alkosta? Huomasin mielenkiintoisen idean, kun surffasin uutisia. Siinä esitettiin, että Helsingistä tehtäisiin vapaakaupunki tai että ainakin sellainen kokeilu. En ole itse minkään puolueen jäsen enkä edes seuraa politiikkaa mutta tämä Qvintuksen idea on ainakin omasta mielestä hyvä. Mitä mieltä olette? http://m.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703192200087909_wa.shtml

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Myös suomi on pakkokieli. :D OMG.

Vierailija
22/30 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Qvintus on hyvä ehdokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU sanoo, että jos viinit menee kauppoihin, menee myös väkevät, ei siinä yhden kuntavaaliehdokkaan vaalilupaukset paljon auta. 

Minä valitsen kyllä viinini mieluusti Alkon tuhansista (reilu 3000 näytti nyt olevan) kuin pirkka- tai rainbow-viinin väliltä. 

Mulla on muuten 20km lähimpään Alkoon, monella vielä enemmän. Terveisiä sinne Hesaan vaan.

Vierailija
24/30 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän ne alkot tämän myötä mihinkään katoa! Mikä siinä on, että suomalainen nettikeskusteluja näkee jokaisen kysymyksen niin että se on joko tai?

Vierailija
25/30 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaakaupunki kuulostaa hyvältä idealta. Mä kyllä olisin valmis tämmöiseen kokeiluun!

Vierailija
26/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan lämpimästi tällaista kokeilua!

Vierailija
27/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tästä olisi pitkässä juoksussa hyötyä Helsingille.

Vierailija
28/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kyllä. Syynä se, että Helsinki kaipaa uudenlaista ajattelua. Pisteet tästä!

Vierailija
29/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys Emmi! Kyllä tätä kannattaisi kokeilla. Mielenkiintoisen ajatuksen esitti tuo D. Qvintus.

Vierailija
30/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän ne alkot tämän myötä mihinkään katoa! Mikä siinä on, että suomalainen nettikeskusteluja näkee jokaisen kysymyksen niin että se on joko tai?

Eikö ne uhanneet että jos yhtään mitään vapautetaan, kuten vahvemmat oluet, niin myymäläverkostoa karsitaan.

Muutenkin niin kannattamatonta että kauppa-autot suunnitteilla että pääsee maalaisetkin joskus käymään viinakaupassa...