Mistä tavallinen mies saa helpoiten naisseuraa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Baarista.
Luulen, että on todella minimaaliset mahdollisuudet löytää sieltä sopiva nainen. Enkä tiedä uskallanko lähestyä outoa naista kuin kunnon humalassa ja minua nyt ei kukaan nainen lähesty.
ap
Se että alennut täältä kyseleen, tarkoittaa että yksin olet ja tulet olemaan jatkossakin.
*epätoivoistakin epätoivoinen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työn tai harrastusten kautta, arkitilanteissa.
Miesvaltaisia molemmat ja ujouskin on haittana. En uskalla lähestyä naista, jos en ole varma hänestä.
ap
Oikeasti aika usein suhteet alkavat naisen aloitteesta. Odota että sopiva nainen lähestyy sua. Edellyttää tietysti että olet jossakin "näkyvillä" ja ryhdyt puheisiin jos nainen aloittaa.
Ei sua kukaan lähesty. Se on palstaläppää. Parempi että unohdat koko jutun ja ajattelet muita asioita. Eikö sulla ole mitään harrastusta?
Sihteeriopisto Tšekki tytöt ihania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltaisia molemmat ja ujouskin on haittana. En uskalla lähestyä naista, jos en ole varma hänestä.
ap
Oikeasti aika usein suhteet alkavat naisen aloitteesta. Odota että sopiva nainen lähestyy sua. Edellyttää tietysti että olet jossakin "näkyvillä" ja ryhdyt puheisiin jos nainen aloittaa.
Tosi hyvin toiminut tähän mennessä tuo odottaminen. Ehdin kuolla ennen kuin joku nainen lähestyy mua :D
Huitele läpi kesän viikingiksi pukeutuneena. Mitä isompi kirves, sitä parempi.
Lainaat kaverin muksua ja viet sen hoploppiin. Ruminkin sammakko on prinssi YH-äidille.
"Tavallinen". Lue:
Jormapenttiantero 56v
171cm
80kg tasapaksupötkylä
Iso klyyvari,isohko maha, pieni norsuntötterö
3/4 kalju ja pienen pojan mieli
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin toiminut tähän mennessä tuo odottaminen. Ehdin kuolla ennen kuin joku nainen lähestyy mua :D
Bodyfat alle 12 niin "älykkyytesi" ja "herkkyytesi" on niin kovaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tavallinen". Lue:
Jormapenttiantero 56v
171cm
80kg tasapaksupötkylä
Iso klyyvari,isohko maha, pieni norsuntötterö
3/4 kalju ja pienen pojan mieli
No tässä tapauksessa:
alle 30v
186cm
84kg
loppuihin en viitsi edes ottaa kantaa
ap
Minä en ole koskaan lähestynyt yhtäkään naista. Silti on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen kesti noin vuoden, toinen lähes kolme vuotta ja tämä nykyinen saisi kestää loppuelämän. Nämä kaikki naiset lähestyivät minua työssäni. Ihan tavis olen ulkoisesti ja ujokin vielä, mutta uskallan paremmin puhua, jos minulle puhutaan ensin. Itse huomasin että kannattaa olla avoimen ja ympäristöstään kiinnostuneen näköinen, eikä tuijottaa jalkojaan tai kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Työmatka on ehkä paras sauma tavismiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan lähestynyt yhtäkään naista. Silti on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen kesti noin vuoden, toinen lähes kolme vuotta ja tämä nykyinen saisi kestää loppuelämän. Nämä kaikki naiset lähestyivät minua työssäni. Ihan tavis olen ulkoisesti ja ujokin vielä, mutta uskallan paremmin puhua, jos minulle puhutaan ensin. Itse huomasin että kannattaa olla avoimen ja ympäristöstään kiinnostuneen näköinen, eikä tuijottaa jalkojaan tai kännykkää.
Kyllä sinussa jotain on, kun naiset noin paljon lähestyvät.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naiset pitävät tavastani katsoa silmiin, kuulemma. Ulkoisesti olen täysin tavis. Ehkä noinkin pieni asia saa aikaan kontaktinoton. Voithan itsekin yrittää katsella sopivia naisia silmiin. Naiset pitää siitä, ettei ole liian päällekäyvä. Meidän tuttavaporukassa on muuten kaksi muutakin paria, jotka ovat syntyneet naisen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta pihasta omalla autolla työpaikan pihaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Naiset pitävät tavastani katsoa silmiin, kuulemma. Ulkoisesti olen täysin tavis. Ehkä noinkin pieni asia saa aikaan kontaktinoton. Voithan itsekin yrittää katsella sopivia naisia silmiin. Naiset pitää siitä, ettei ole liian päällekäyvä. Meidän tuttavaporukassa on muuten kaksi muutakin paria, jotka ovat syntyneet naisen aloitteesta.
Pitää kokeilla katsoa enemmän silmiin. Liian päällekäyvä en kyllä ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tavismiehistä ajaa yksin omalla autolla kotiovelta työpaikan parkkikselle. Ja illalla toisinpäin.
Aika harva mies matkustaa bussilla töihin.