Taas menin lankaan :( kun äidit käyttää lapsiaan hyväkseen udellakseen toisten asioista :( Voi että pistää vihaksi.
Tyyliin "Täällä meidän Marja huokailee ja kaipailee kaveriaan. Mihis te ootta lähteny?"
Sitten kun vastaa, että voi voi, onpa ikävää, noh tännehän me lähdettiin lomareissulle Lappiin. Ens kerralla voiaan vaikka kysyä Marjakin mukaan vaikka lyhemmälle reissulle (esim. lähellä olevaan Visulahteen). Niin sen jälkeen ei enää vastata mitään :D Ja sitä ennen ei olla edes oltu juuri yhtään tekemisissä.
Tulee niin hyväksikäytetty olo.
On niin läpi näkyvää, eli tarkoitus oli vaan udella, että mihin lähdettiin :/
Miks meen aina tohon halpaan. Ja oikeasti luulin, että se pikku Marja siellä huokailee ja ikävöi... Ja olin onnellinen, että onpa lapsella kivaa kun on niin kiinteä kaverisuhde. Tuskin oikeasti edes kolussakaan paljon ovat yhdessä. Eipä tuo ole edes käynyt meilläkään leikkimässäkään juuri koskaan.
Miksi käytätte lapsianne hyväksi tyydyttääksenne oman uteliaisuutenne?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ap.n haukkumista taas täällä! Olihan tuo nyt silkkaa utelua. Kouluikäiset lapset soittelee/viestittelee jo keskenään, missä olet tehtäiskö yhdessä jotain? Yms...
Siis luuleeko joku ihan tosissaan että heidän lomareissu kiinostaa toisia ja vielä että juorutaan siitä muka eteenpäin??? Ihan niinku muuta tekemistä olis..
Mä olisin odottanu tohon vaan vastausta että "ollaan reissussa sano Marjalle että voi tulla leikkimään taas X päivä, Kaisa lähettää terkkuja"
Kas noin, ilman mitään draamaa:)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ap.n haukkumista taas täällä! Olihan tuo nyt silkkaa utelua. Kouluikäiset lapset soittelee/viestittelee jo keskenään, missä olet tehtäiskö yhdessä jotain? Yms...
No ei tosiaan ollut, ihan normaali kysymys johon vastaukseksi olisi kelvannut ihan mitä vain ympäripyöreää mistä olisi selvinnyt Marjan kaverille että nyt ei olla hetkeen kotona! Mikään pakko ei olis ollu kertoo mistään Lapin lomista tai visulahdesta, yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus ja kaikki olis tyytyväisiä, tai sitte voi mielessään vääristää asiat näin kun ei tosissaan oo sitä elämää ni alkaa kuvitella ettei muillakaan oo😂😂
"Joo reissussa ollaan ja palaataan ensi viikolla. Tytöt voi kotiuduttuamme sopia näkemisestä. Mukavaa päivän jatkoa teille!"
Kaupunkilaiset ei tajua! Minä maaseudun asukkaana tajuan kyllä, että tota tapahtuu.
Sitähän ap. aloituksessa juuri harmitteli, että vastasi liikaa. Ihan hukkaan menee teidän haukkumiset nyt, etsikää ketju jossa on edes jotain aihetta haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilaiset ei tajua! Minä maaseudun asukkaana tajuan kyllä, että tota tapahtuu.
Sitähän ap. aloituksessa juuri harmitteli, että vastasi liikaa. Ihan hukkaan menee teidän haukkumiset nyt, etsikää ketju jossa on edes jotain aihetta haukkumiseen.
Ap itse lörpötteli ummet ja lammet asian vierestä ja syyttää nyt lapsen kaverin äitiä:D
Niinkuin täällä ollaan sanottu vastaukseksi olisi riittänyt pelkkä : Palataan ensi keskiviikkona
jos itse lörpöttelee ohi suunsa ja vetää herneet nenään kun ei toista kiinostakkaan niin turha sitä on alkaa juorukelloksi haukkumaan, ainoa sekopää tässä oli ap
sielläpä juuri.