Pojan nimenä Luka Mikael, oisko paha?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Hieno nimi
Kiitos kommentista. hiukan voi kiusata tuo KA tavu molemmissa, toisaalta se nimenomaan sointuu kivasti
Ällö nimi suomipojalla. Luca on italialainen nimi. Laita mieluummin Luukas, jos haluat raamatullinen olla.
Mikael on tosi kiva nimi mutta Luka.... yök.
Luka on ihana nimi! Ja miksei myös Mikael. Sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ällö nimi suomipojalla. Luca on italialainen nimi. Laita mieluummin Luukas, jos haluat raamatullinen olla.
Luka, ei luca
Jos sun pitää lapsesi nimen kohdalla miettiä, että ''oisko paha'' niin ei se kyllä sitten hyväkään ole.
Mikael on hieno ja klassinen nimi, mutta Luka ei kyllä nappaa - jotenkin niin wt-tyylinen muotinimi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun pitää lapsesi nimen kohdalla miettiä, että ''oisko paha'' niin ei se kyllä sitten hyväkään ole.
En nyt liioin halunnu tuoda esille että minusta se on oikein hyvä, koska helposti herättäisi vastareaktion, mitä herätti jo tämäkin avaus
Älä laita. Näitä on nyt joka päiväkotiryhmässä vähintään yksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Luka-koira.
Koira mullakin tuli ekana mieleen.En tosin pidä siitä edes koiran nimenä - sorry!
Luka on vahan menneen talven lumia... Miksi et laita Mikael ekaksi nimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Luka on vahan menneen talven lumia... Miksi et laita Mikael ekaksi nimeksi?
Luka ei sovi toiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luka, ei luca
Luca lausutaan Luka kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luka, ei luca
Luca lausutaan Luka kylläkin.
so?
Mulla on Luka-niminen poika. Oikein kätevä ja söpö nimi. Käytän siitä kotona lempinimeä Lukaliini.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Luka-niminen poika. Oikein kätevä ja söpö nimi. Käytän siitä kotona lempinimeä Lukaliini.
Hellittelynimi olikin vähän kateissa. toihan on oikein hyvä
Vierailija kirjoitti:
Uteloittaa, mikä on toisena nimenä? ap
Hieno nimi