Hei, minkä viestin laitan ihastukselle? Nyt apua kaipaillaan!
Eli minulla on tuttava, mies josta kauan olen ollut kiinnostunut. Välillä syvästikin ihastunut, mutta nyt olen vähän rauhoittunut ja mietin että voisin häntä lähestyä..
Tuntuu että sulan aina kun hän tulee juttelemaan. Tämä ei kuitenkaan tunnu etenevän niin että juttelemme silloin tällöin, vaikka se onkin ihanaa. Siksi ajattelin suoraa lähestymistä.
Tässä viime viikolla sattui sellainen juttu joka sai jalat alta. Hän tuli vastaan ja "törmäsimme" melkein, hymyilimme, tervehdimme ja katsoimme toisiamme silmiin lähekkäin. Sitten jatkoimme matkaa. Oi, kun olisin osannut viedä tuon tilanteen pitemmälle.
Mitä oikeen voin viestittää? Että olet ihana ja haluaisin tutustua?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Et juuri muuta. Kasvotusten sanominen toki parempi. Kuka uskoisi aidoksi tuollaista viestiä?
Nimi ei vaan ole Vellu, eikä kai ole kenenkään isäkään :D Ap
Michelin hep! Good year hep hep hep!
Laitat vaan: Moi! Oli hauska törmätä tuossa viime viikolla, kiinnostaisiko sua lähteä vaikka kahville? Tms perus, voit vielä perääntyä nätisti jos et Ekassa viestissä paljasta olevasi ihastunut. Vaikka mitä silläkään väliä, elämää tää vain on.
Sanot vaan että kukkasi vuotaa hunajaa aina kun tapaatte. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et juuri muuta. Kasvotusten sanominen toki parempi. Kuka uskoisi aidoksi tuollaista viestiä?
Mietinkin, että olisiko parempi odottaa että kasvotusten. Huomenna ehkä näemme, mutta emme ihan kahdestaan. Enkä tiedä milloin näemme seuraavan kerran niin että voisi rauhassa jutella. Ap
Mitä jos kysyisit vaikka kahville, haluaisit tutustua paremmin..
Mikset pyydä kahville. Siinä pysytään vähän neutraalimmalla alustalla ja sen miehen on helpompi vastata viestiin. Ja jos vastaus on ei, et ole siltikään menettänyt kasvojasi, koska ethän ole tehnyt muuta kuin kysynyt kahviseuraa.
Varaudu siihen, ettei miestä kiinnosta.
Hmm, jos näemme kasvotusten niin ehkä voisin sanoa että onpa kiva nähdä sinua ja mitä kuuluu. Ehkä sitten varovasti pyytää kahville. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kiinnostaisi, jos on sinkku.
Laita viesti: Tussu kosteena tuu nuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei kiinnostaisi, jos on sinkku.
Sinkku mies ei ole kiinnostunut jokaisesta naisesta.
Voi miten söpöltä kuulostat! 5. ehdotus on tosi hyvä. Ei kannata heti mennä käytännössä tuntemattomalle tunnustamaan "ihastusta".
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin varautunut kun aiempaa kokemusta löytyy valitettavasti. Silloin olin ihastunut omaan kaveriin, joka sinkkumies ja itsekin sinkku siis. Ei ollut kiinnostunut ja kaveruuskin kärsi, hän myös sanoi suoraan ettei olisi halunnut tietää. Ap
Moi wellu.
Oot isä.