Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ei ole miesvihafoorumi T: Normaali mies

Vierailija
23.03.2017 |

Olen tässä silloin tällöin lueskellut tätä AV:tä huvikseni. Hulvattomien viihdeketjujen joukossa on mielenkiintoisia ja varsin yksilöllisiä ketjuja, joista tulee esille elämän ongelmien kirjon moninaisuus. Näiden avulla saa laitettua omiakin ongelmia parempaan perspektiiviin. Paljon erilaisia näkökulmia, usein syvällistäkin keskustelua. Olen perheenisä ja pidän itseäni melko "normaalina" ihmisenä. En ole todellakaan muita parempi, mutta Ihmettelen vain kovin, että mistä tulee tämä "miesvihafoorumi"-juttu, kun itse en sellaista kirveelläkään täältä löydä. Tuntuu, että joka ketjussa triggeröityy joku miespuolinen joka toteaa, että "saatiinpahan taas tämäkin miehen syyksi", tai että "mitä muuta voi odottaa miesvihafoorumilta". Tämä on yleensä seurausta siitä, että joku on vain maininnut jonkin miehen sanoneen tai tehneen jotain negatiivista. En tiedä, onko näitä pakkoneurootikkoja useampiakin, mutta nyt kaverit valoja päälle, teitä kukaan vihaa. Yleistätte saakeli aivan kaiken, olette kuin jotain venäjän trolleja tai yhden asian mamuaktiiveja ja valjastatte joka ikisen jutun palvelemaan omaa pakkomiellettänne. Kyllä miehistäkin saa puhua myös negatiiviseen sävyyn foorumilla joka on lähtökohtaisesti perhe- ja parisuhdefoorumi. Yksinäisten Asko Vileniusten mielipiteet miesten "tarpeista", jotka ajavat kaiken muun yli joutaisivat johonkin toiseen foorumiin, eivät ne ketään täällä kiinnosta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Merao kirjoitti:

Olisi kiva tietää mitä tämä mystinen "miesviha" oikein on, länsimaisessa yhteiskunnassa jossa kaikki valtarakenteet suosivat valkoihoisia cis-heteromiehiä ja palstalla, jossa n. 70% viesteistä sisältää jonkinasteista naisvihaa.

Eikö se mielestäsi ole miesvihaa, jos saan joka päivä lukea täältä kaikkien miesten olevan sairaita pedofiili raiskaajia? 

Mitkä ihmeen valtarakenteet suosivat miehiä? Naisiahan täällä (Suomessa) suositaan ihan lakia myöten, vaikka senkin pitäisi olla kaikille sama.

Vierailija
22/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan olis Tero Tapani

Vierailija
24/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on syytetty mies-vihaajaksi, kun olen kirjoittanut paskasta liitostani. En ymmärrä. En vihaa isääni, poikiani, siskoni ex-miestä, enojani, kavereideni miehiä, enkä tuttaviani. Jotenkin se vain yleistetään niin. Kai tuo on yleinen ilmiö muutenkin, en tiedä.

Vierailija
25/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstahan on täynnä miesvihaa, naisvihaa ja ennenkaikkea ihmisvihaa, koska sitähän vasemmistolaiset ovat, ihmisvihaajia.

Sait sitten tämänkin käännettyä vasemmiston syyksi :) Onko siellä äärioikealla jo noin kova paniikki päällä kun puolue jatkaa syöksyään, että pitää näin epätoivoistakin yrittää?

Jos jotkut ihmisvihaajia ovat niin juurikin äärioikeistolaiset. Jokainenhan tietää varsin hyvin, mihin tämä aatekehykseen tämä naisvihaporukka laasasineen ja hännikäisineen kuuluu. Ovat niin kaukana vasemmistosta, kuin vaan voi aatteellisesti olla.

Vierailija
26/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva saada jonkun normaalinkin ääntä joskus kuuluviin, kun helposti hautautuu näiden eniten äänessä olevien sukupuolisotilaiden metelin alle.

Harvinaisen outoja kommentteja kyllä kerännyt tämä aloitus, taisi napsahtaa kipeitä osumia.

Vierailija
27/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on syytetty mies-vihaajaksi, kun olen kirjoittanut paskasta liitostani. En ymmärrä. En vihaa isääni, poikiani, siskoni ex-miestä, enojani, kavereideni miehiä, enkä tuttaviani. Jotenkin se vain yleistetään niin. Kai tuo on yleinen ilmiö muutenkin, en tiedä.

Sama minulla. 

Vierailija
28/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ehkä siihen, että sinun jälkeesi tulee 100 muuta palstamammaa huutamaan kuorossa siitä, kuinka sikoja kaikki miehet on, ja tekemään keittiöpsykologin analyysejaan sinun yksipuolisen tarinasi perusteella miehestäsi ja kaikista muistakin miehistä.

Vierailija
29/29 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy ehkä siihen, että sinun jälkeesi tulee 100 muuta palstamammaa huutamaan kuorossa siitä, kuinka sikoja kaikki miehet on, ja tekemään keittiöpsykologin analyysejaan sinun yksipuolisen tarinasi perusteella miehestäsi ja kaikista muistakin miehistä.

No kaikki tarinathan on yksipuolisia. En minä osaa kirjoittaa kuvausta siitä miten entinen mieheni koki liittomme, ja mitkä hänen motiivit olivat tehdä niinkuin teki.

Oikea psykologikaan ei voisi tehdä arviota pelkän kirjoituksen perusteella, joten kaikki on täällä aina arvailua. Se on ihan hyvä. Olen saanut tukea, vertaistarinoita ihmisiltä (siis myös joiltain miehiltä), jotka ovat kokeneet samaa, ja arvailuja mikä voisi olla syynä miehen käytökseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän