Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olisi Kristilliset?

Vierailija
23.03.2017 |

Joku sanoi aiemmin, että se on ainoa puolue joka on lapsiperheiden asialla. Itse en äänestä koska en ole perheellinen ja heidän maailmassaan ei muilla kuin perheellisillä ole ihmisarvoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsänen ja hengenheimolaisensa ovat kuin muslimit. Uskonto ja jumala menee maallisen lainsäädännön edelle. 

Vierailija
2/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin äänestää heitä. Monet muut olen jo kokeillut ja huonoksi havainnut. 

Mä olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen ja arvostan tavallisuutta ja perinteisiä arvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisin ääneni ihmiselle joka uskoo mielikuvitusolentoihin ja haluaa valtion sääntöjen tulevan näiden olemattomien olentojen suusta?

Vierailija
4/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hyvä. Demarit ainoa oikea.

Vierailija
5/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisin ääneni ihmiselle joka uskoo mielikuvitusolentoihin ja haluaa valtion sääntöjen tulevan näiden olemattomien olentojen suusta?

Kristillisten politiikka kuitenkin on sieltä inhimillisimmästä päästä, se on myönnettävä oli oma vakaumus mitä tahansa. Nykyinen perskeko-hallitus on kunnostautunut leikkaamaan kaikista köyhimmiltä, sairailta ja huono-osaisimmilta. Tämä maa menee lopullisesti perikatoon jos sama meininki jatkuu. Sitäkö suomalaiset todella haluavat?

Vierailija
6/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnoton kirjoitti:

Päivi Räsänen ja hengenheimolaisensa ovat kuin muslimit. Uskonto ja jumala menee maallisen lainsäädännön edelle. 

Sari Essayah eroaa Päksystä kuin joulu juhannuksesta. Hänen luotsaamanaan puolueessa on enemmän nuorekkaammilla ihmisillä valtaa.

Vierailija
7/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KD:n näkemyksen mukaan ainoastaan ydinperhe on oikea perhe ja heterosuhde ainoa hyväksyttävä parisuhde. Onpa sieltä radikaaleimmilta tullut sellaisiakin ääniä, että avioeroa pitäisi merkittävästi vaikeuttaa, seksuaalikasvatus Venäjän malliin ja niin edelleen 😕

Vierailija
8/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnoton kirjoitti:

Sari Essayah eroaa Päksystä kuin joulu juhannuksesta. Hänen luotsaamanaan puolueessa on enemmän nuorekkaammilla ihmisillä valtaa.

Osa näistä nuorekkaista onkin radikaalimpia kuin Päkä

Vierailija
9/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että ääni muslimikristityille? Niinpä varmaan, kyllä minä tiedän mikä henki kristillistenkin taustalla liikkuu.

Vierailija
10/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päkä on paras, mutta Essayahista huolimatta annan ääneni kristillisille.

Vierailija
11/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aikanaan KD-toiminnassa mukana varsin aktiivisesti mutta lähdin sitten pois kun puolueen varsin yksiulotteinen toiminta alkoi kyllästyttää. Itse olen kristitty, mutta minun yöuneni eivät siitä katoa jos kaksi homoa/lesboa menee naimisiin maistraatissa siviilimenoin. Jokainen pappi tehköön itse päätöksen siitä siunaako nämä maalliset siviiliavioliitot vai ei. 

KD:llä on paljon hyviä ideoita ja ajatuksia muuten ja osin hyvinkin fiksua porukaa mukana toiminnassa. Sääli että se kaikki hukkuu näihin sukupuoliasioihin liittyviin pakkomielteisiin. Keskittymällä yhteiskunnan todellisiin haasteisiin ja ongelmiin KD olisi kannatuksensa puolesta samoilla tasoille Vasemmistoliiton ja RKP:n kanssa. Mutta kun ei.

Vierailija
12/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskonnoton kirjoitti:

Päivi Räsänen on kuitenkin yhä edelleen sellainen lausuntoautomaatti että heti ei uskoisi puolueen puheenjohtajuuden ikinä edes vaihtuneen. 

Vierailija
13/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo- ja aborttikieleisyys. Turvapaikanhakijamyönteisyys. Siinä kollme isoa syytä miksi ei.

Vierailija
14/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KD:n näkemyksen mukaan ainoastaan ydinperhe on oikea perhe ja heterosuhde ainoa hyväksyttävä parisuhde. Onpa sieltä radikaaleimmilta tullut sellaisiakin ääniä, että avioeroa pitäisi merkittävästi vaikeuttaa, seksuaalikasvatus Venäjän malliin ja niin edelleen 😕

Sieltä radikaaleimmasta päästä tulee mieleen Mika Ebeling. Olisi väärin sanoa Ebelingin tuuraavaan Jumalaa täällä maan päällä. Enemmänkin niin että Jumala tuuraa Ebelingiä taivaan valtakunnassa. 

Vierailija
15/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on ainoita, joita ei olla kunnolla koskaan kokeiltu. Olisiko nyt niiden vuoro? Kokeiltiinhan me persujakin. Voiko tämä enää huonommaksi mennä?

Vierailija
16/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Kristuksen ajat on ohi. Nykyään saa nainen yhtyä mieheen tai dildoilla naisen kanssa. Mamujen tuloa tarvii rajoittaa. Otetaan sieltä vain hyvä aines. Rikkaiden täytyy rikastua ja työntekijöiden oloja täytyy kurjistaa.

Vierailija
17/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristilliset kuitenkin lyövät raamatulla päähän ja lähettää syntiset kiirastuleen.

Vierailija
18/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä radikaaleimmasta päästä tulee mieleen Mika Ebeling. Olisi väärin sanoa Ebelingin tuuraavaan Jumalaa täällä maan päällä. Enemmänkin niin että Jumala tuuraa Ebelingiä taivaan valtakunnassa. 

Totta, n. 20v sitten Ebeling oli hgin valtuustossa ja silloin kohistiin jostain raiskaustapauksesta lehdissä. Ebelingin viisaus kuului: raiskaaja pitäisi velvoittaa menemään naimisiin raiskatun kanssa😃 Sehän onkin jokatytön unelma😁😁😁 Ajattelin silloin että mistä näitä oikein tulee, hän kun on nuorempi kuin minä

Vierailija
19/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin äänestää heitä. Monet muut olen jo kokeillut ja huonoksi havainnut. 

Mä olen kuitenkin ihan tavallinen ihminen ja arvostan tavallisuutta ja perinteisiä arvoja. 

Minustakin kristillisillä on arjen asioista monia hyviä mielipiteitä ja näkemyksiä, tällaiselle tavalliselle ihmiselle sopivia, mutta se kristillisyys. Olen itse uskonnoton, enkä voi äänestää julkisesti satuolentoon uskovaa.

Vierailija
20/23 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Äänestin kristillisiä monta vuotta kunnes osallistuivat hallitukseen joka leikkasi lapsilisästä. Siihen loppui minun kristillisten kannatus, kun heidän ajattelin olevan lapsiperheiden ja vähäosaisten asialla.

Nyt tutkin kuntani vaaliehdokkaiden edesottamuksia valtuustossa; kristillisten ehdokkaan ainoat huolenaiheet tuntuivat olevan some-asioita, oli tehnyt parikin aiheeseen liittyvää aloitetta.

Ei siis enää tällaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme